abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2024 @ 11:19:40 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213390686
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:18 schreef Greys het volgende:

[..]
"... omdat hij zijn repetitie bijna helemaal geheim hield dus we zijn nu extra benieuwd dus even goed opletten". O-)
Woensdag gaat de pers toch alles zien, dus geheimen zullen er helaas niet zijn tot donderdag.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 11:24:26 #252
163650 Greys
pi_213390719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Woensdag gaat de pers toch alles zien, dus geheimen zullen er helaas niet zijn tot donderdag.
Ik bedoel als uitleg waarom hij na de eerste repetitie misschien een beetje zakte. :P

En zelfs na woensdag zien de meeste kijkers het gewoon voor het eerst donderdag. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213390729
Volgens mij waren het o.a. Greys en Cee die een ingeving kregen over Joost en friends in een game. Ik zie dit nu ook wel voor me, maar ik hoop wel dat we net als bij Käärija beelden krijgen van de sfeer in de zaal tijdens zijn optreden en dat het niet een te hoog videoclip gehalte krijgt. Dit nummer vraagt om partyvibes en daar hoort de hele arena bij. Dat willen we toch zien? Beelden van een zaal die ontploft, meedanst, springt enz. brengt extra energie over. Joost en publiek samen is goud. Ik hoop dat echt terug te zien. Waarschijnlijk tijdens het gabber deel?
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213390744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:13 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Maar het helpt ook mee als de plaatselijke Jan Smit iets zegt van: "Dit is een van de topfavorieten" in plaats van: "na de rehearsels is deze artiest toch een beetje omlaag gevallen".
Ja zeker, maar ik denk wel dat ze gaan benoemen hoe populair hij is in een aantal landen of iets als lied met meeste streams. Dat gaat mensen wel triggeren op te letten. Mensen gaan straks wel op het puntje van hun stoel zitten. Hoop ik ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 11:27:47 #255
163650 Greys
pi_213390745
Dat krijgen we ook vast wel te zien, de sfeer in de zaal. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213390777
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat gaan we ook gewoon. En een hele leuke voorbereiding periode. Maar als winst de verwachting is die mensen zelf maken dan gaat het ook een stuk minder leuk worden. Ik verbaas me hoe erg winst in verwachtingspatroon van mensen ligt hier. Plek 2/3/4/5 zou heel mooi zijn voor een act die het toch vooral van de televote moet gaan hebben. Best een grote kans op televote winnaar, zelfs zonder maanlanding of science fiction staging. Dat zijn we nog nooit geweest, televote winnaar.
Ik voel me aangesproken :D _O- omdat het ook zo is.. I admit. Ik wil gewoon winnen en ik ruik de winst met dit lied. Dus idd, ik creëer zelf ook hogere verwachtingen. Dus zo'n vogel verpest het dan even, zo voelt dat dan hé. Maar wat weet ik. We gaan het wel zien. Ik ben straks toch wel trots op wat Joost heeft laten zien (ook afgelopen weken). Dus nu moet het minimaal top 5, top 3 zijn..
pi_213390783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 10:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Is ook niet echt te vergelijken he, een act waar niemand iets voor gaf. Het was maar saai. Die tijdens de rehearsals ineens naar boven kwam bij bookies. Joost, die super populair is en keihard zijn act aan het hypen met termen als science fiction en maanlanding. Joost heeft verwachtingen gewoon heel hoog gelegd. Hij staat nu weer ongeveer op plek voordat die echte hypetrain begon. Morgen krijgen we al 30 seconden echte camerabeelden, dat zal al iets meer zeggen.

Jammer dat sommigen hier het alleen als een succes zien als we winnen. Maar denk dat een top 5 plek sowieso al mooi is,zeker omdat de jury 50 procent mee telt.
Ik denk dat iedereen hier enorm geniet van het bijzonder vermakelijke jaar nu we Joost als inzending hebben. En als hij volgend jaar de vrije hand wil om nog eens mee te doen, dan zou ongetwijfeld een meerderheid meteen voor stemmen.

En dan de maar. Het is natuurlijk wel een wedstrijd waar Nederland aan deelneemt, en daarin moet je uiteindelijk proberen om zo ver mogelijk te komen. Ook als Joost 12e zou worden, zou ik nog wel met veel plezier terugkijken op dit jaar, maar dan blijft ook het gevoel hangen dat we er niet alles uitgehaald hebben wat erin zat, en er onnodig veel landen boven ons zijn geëindigd. Iets wat Nederland door de vaak matige staging sowieso al redelijk vaak overkomt.

Of "alles uit het liedje halen" ook betekent of we kunnen winnen, is natuurlijk een tweede. Persoonlijk denk ik dat het liedje niet de absolute top is, zoals bijvoorbeeld Cha Cha Cha dat vorig jaar wel was, en zeker niet als je het maar één keer hoort, om alle andere favorieten tegelijk te verslaan. Het pad naar de winst heeft een briljante act, maar als er maar één van Zwitserland of Oekraïne ofzo boven zichzelf uitstijgen, dan lijkt me die niet meer in te halen. Wat echter wel een argument is vóór Nederland, en ook voor een behoorlijke juryscore, is dat Europapa als enige van de favorieten het potentieel heeft om een grote hit te worden in West-Europa. Heel misschien heeft Italië dat ook nog, maar van de rest zie ik eigenlijk helemaal niet hoe dat meer dan twee weken na het ESF nog veel gestreamd gaat worden en al helemaal niet hoe die veel airplay gaan krijgen op de veelbeluisterde radiostations. En dat is wel iets waar de EBU gevoelig voor is, dus die zullen zeker niet ontevreden zijn als wij winnen. En die geschiktheid voor een breed publiek speelt meestal ook wel mee bij de jury's. Alleen moet je dan niet met een vogel aankomen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213390842
Mia & Dion > Joost Klein
pi_213390845
Hoe laat moet Joost morgen weer ? w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 11:40:57 #260
163650 Greys
pi_213390862
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mia & Dion > Joost Klein
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213390866
Ik ga stiekem best goed op hoe desolaat mensen hiermee bezig kunnen zijn. Van totale euforie naar dramatische paniek omdat je bij de bookies een paar procentpunten daalt. Zeer vermakelijk en heel voorspelbaar.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 11:41:27 #262
163650 Greys
pi_213390867
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:38 schreef TLC het volgende:
Hoe laat moet Joost morgen weer ? w/
14.05 uur
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213390880
Kaarija is de verrassing in de act. Vrij goede argumenten van Eline daarvoor.

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 11:45:45 #264
163650 Greys
pi_213390913
Maar Käärijä was in Malmö in de dagen dat de intervalacts en openingsacts enzo werden gerepeteerd, voordat de rehearsals van de deelnemers begonnen. Die is al niet meer in Malmö nu.

Dus ik verwacht hem persoonlijk niet op het podium bij Joost. Wellicht wel in z'n greenroom, want de dag na de 2e semi staat ie in Eurovision Village.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213390915
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:45 schreef Greys het volgende:
Maar Käärijä was in Malmö in de dagen dat de intervalacts en openingsacts enzo werden gerepeteerd. Die is al niet meer in Malmö nu.

Dus ik verwacht hem persoonlijk niet op het podium bij Joost. Wellicht wel in z'n greenroom, want de dag na de 2e semi staat ie in Eurovision Village.
Flo-rida kwam ook pas op het laatste moment.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 11:47:11 #266
163650 Greys
pi_213390923
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Flo-rida kwam ook pas op het laatste moment.
Het kán! Maar ik denk dat hij dan toch al vaker op een vliegtuig naar NL was gespot om te repeteren. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213390930
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Het kán! Maar ik denk dat hij dan toch al vaker op een vliegtuig naar NL was gespot om te repeteren. :P
Repeteren dat je een kippenpak aan hebt? :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 11:48:37 #268
163650 Greys
pi_213390934
En ik denk niet dat Käärijä én een interval/openingsact is én bij NL meedoet op het podium. Want dan is hij dus deelnemer en interval. Nah nee dat zie ik niet gebeuren en dat mag volgens mij ook niet. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213390935
We spelen hier beetje met de odds: als hij stijgt dan is dat super en helpt het straks zeker mee. Dalen we dan zeggen we dat het tv-publiek geen idee heeft vd odds en toch alleen stemt op het liedje dat ze leuk vinden.

#trusttheproces
  donderdag 2 mei 2024 @ 11:50:30 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213390946
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:48 schreef Greys het volgende:
En ik denk niet dat Käärijä én een interval/openingsact is én bij NL meedoet op het podium. Want dan is hij dus deelnemer en interval. Nah nee dat zie ik niet gebeuren en dat mag volgens mij ook niet. :)
Is toch nergens bevestigd officieel dat hij een interval of openingsact gaat zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 11:52:35 #271
163650 Greys
pi_213390958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Is toch nergens bevestigd officieel dat hij een interval of openingsact gaat zijn?
Nee maar de kans lijkt me een stuk groter dat hij dát is aangezien hij in Malmö was op díe repetitiedagen dan dat ie bij Joost op het podium komt.

(Deels wishful thinking want ik wil eigenlijk niet dat hij echt deel van de act is van Joost. Die kan dit op eigen kracht. Hooguit als 'welkom in Europa jonguh' op het scherm wat we al eerder zeiden, zoiets zou wel heel leuk zijn. En/of greenroom.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213390965
Ik denk inderdaad ook niet dat Käärijä meegaat op het podium. Dan idd in de green room of in de visuals ergens. Misschien tijdens het hakken? Of dat hij de "welkom in Europa jonguh" doet ipv Tim Haars van New Kids.
pi_213390976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga stiekem best goed op hoe desolaat mensen hiermee bezig kunnen zijn. Van totale euforie naar dramatische paniek omdat je bij de bookies een paar procentpunten daalt. Zeer vermakelijk en heel voorspelbaar.
Graag gedaan *O*
pi_213390990
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:45 schreef Greys het volgende:
Wellicht wel in z'n greenroom, want de dag na de 2e semi staat ie in Eurovision Village.
Ik heb nu al zin in de reacties van de buitenlandse fans 8-) Die gaan hier niet goed op.
pi_213390991
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:27 schreef grazz het volgende:
Ja zeker, maar ik denk wel dat ze gaan benoemen hoe populair hij is in een aantal landen of iets als lied met meeste streams.
Ze gaan natuurlijk eerst melden dat ie een vogel in z'n act heeft, wat een complete meltdown van het Nederlandse Fok-forum veroorzaakte, maar dat Greys maar 'trust the process, trust the processsss!' bleef roepen, dat Supergrover de daling ook niet kon keren, en ....

En dan is de postcard-tijd om en start de act.
C’est Davie :o)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')