Dit heb ik een tijdje terug al besproken en je zelfs nog gementioned geloof ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/te(...)popster-op~a8436b0a/
[..]
Xiaomigoden
@:Scrummie
@:Caland
@:Wereldgozer
@:GGMM
[ x ]
© @:Scrummie
Iedere 76 seconden rolt er een auto van de band
@Littlerabbit kocht op basis van mijn advies een Xiaomi. Die jongen is nog nooit zo gelukkig geweest met een telefoon. (Net als de Chinese geheime dienst)quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat @:littlerabbit geen updates geeft over zijn hoelahoela telefoon.
Daarom ook de © @Scrummie makkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit heb ik een tijdje terug al besproken en je zelfs nog gementioned geloof ik.
heb je naar hun pics gestuurd ofzo hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Ja maar er was niets op de foto te zien hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je naar hun pics gestuurd ofzo hahahaha
gaylord
al zin in het songfestival?
ik heb dat probleem ook hoor maatquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar er was niets op de foto te zien hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
En dan trek je de deur gewoon eruitquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomigoden
[ x ]
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat probleem ook hoor maat
maar ik ben dan wel een leuke en lieve jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
User @Tjacka is met het verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Kun je er ook mee bellen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomigoden
[ x ]
Aldus de man waarvan 80% van zijn huishoudelijke meuk uit China komt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die troep uit China aanslepen kunnen wat mij betreft in één rijtje met Rost van Tonningen en Anton Mussert.
Dit verzin je ter plekke. Ik haal alles lokaal. Support your local.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man waarvan 80% van zijn huishoudelijke meuk uit China komt.
Je weet net zo goed als ik dat als je de keten terug volgt naar haar oorsprong je voor 80% van alles wat je bezit teruggaat naar China.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit verzin je ter plekke. Ik haal alles lokaal. Support your local.
Je moet niet bij ketens kopen makker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat als je de keten terug volgt naar haar oorsprong je voor 80% van alles wat je bezit teruggaat naar China.
Je kan je computertje kopen bij een techzaakje op de hoek maar die Dell komt gewoon uit China hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet niet bij ketens kopen makker.
Nu noem je inderdaad een voorbeeld waar je bijna niet onderuit komt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan je computertje kopen bij een techzaakje op de hoek maar die Dell komt gewoon uit China hoor.
BOOOOOOH GEZELLIGHEID!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga lekker naar de sportschool om je kleine pik te compenseren
je blijft altijd single
debiel
Prima post makkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Elan in NWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |