Je ziet Joost op een aantal foto’s ook naar boven kijken of juist naar de zijkant, ik denk dat de camerapositie’s wel veel wisselen. Wat je ook op dat ene filmpje zag van de stand-in rehearsals.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:10 schreef Meridiaan het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe ze het LEDscherm in beeld gaan brengen voor de kijker thuis. Die zie je meestal niet goed, want de camera heeft meestal de focus op de artiesten en de wisseling tussen shots gaat snel.
Dus hoe gaat die achtergrond met het poppetje Joost die op zijn ouders af rent overkomen? Ik heb het idee dat de kijker thuis daar helemaal niets van mee krijgt (normaliter).
Een doventolk heeft alleen zin als diegene constant close up in beeld is. Dan kan Joost zelf net zo goed thuisblijven als je hem toch amper ziet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:25 schreef michiel_merk het volgende:
Daarvoor zijn ook de repetities, de stand van de wedkantoren op de avond van de finale, dat geeft dan pas een reeël beeld. Al had hij wel beter de doventolk mee kunnen nemen ipv Pino
Yes. Ik weet zeker dat ze zorgen dat het goed in beeld komt. Want overal is heel goed over nagedacht tot nu toe dus daarover vast ook.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je ziet Joost op een aantal foto’s ook naar boven kijken of juist naar de zijkant, ik denk dat de camerapositie’s wel veel wisselen. Wat je ook op dat ene filmpje zag van de stand-in rehearsals.
Aaaaahh ik weet niet meer wat ik moet vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes. Ik weet zeker dat ze zorgen dat het goed in beeld komt. Want overal is heel goed over nagedacht tot nu toe dus daarover vast ook.
En ik vergeet ook niet wat Twan zei toen hij de staging plannen in Zweden had ingeleverd. Dat ze er daar nogal van onder de indruk waren.
Dat is niet wat we tot nu toe hebben gezien. Dus het komt goed.
Ik krijg een beetje het Joan franka gevoel bij de blauwe vogel. Hopelijk hebben ze nog iets in petto.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Een doventolk heeft alleen zin als diegene constant close up in beeld is. Dan kan Joost zelf net zo goed thuisblijven als je hem toch amper ziet.
Plus elk land heeft z'n eigen doven'taal' in gebaren, dus daar snapt men in de rest van Europa niets van. Dat is dan nog meer zinloos dan een blauwe vogel waarvan we nog niet weten of hij bv nog ergens een functie heeft als een soort angry bird the EU edition in een game op het Led scherm ofzo.
Hahaha wees blij dat we überhaupt de stukken omhoog hébben in de achtbaan dit jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:38 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Aaaaahh ik weet niet meer wat ik moet vinden.
Pfff als ik in een achtbaan had willen zitten was ik wel naar de Efteling gegaan
Hahahhaa gadverredammequote:Op woensdag 1 mei 2024 10:43 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
[ tiktok ]
Apson heeft wel ervaring om als vogel verkleed te zijn
GOEDEMORGENquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor de bookmakers?
Hij wil er gewoon een verrassende show van maken en niet alles in de eerste rehearsal vrijgeven, en dat snap ik wel. De impact zal een stuk groter worden als het als verrassing komt. Ik sluit bij Joost niets uit.
En ik snap het probleem van mensen met die vogel ook niet zo. Gabbani had een gast in een chimpanseepak en dat werd collectief fantastisch gevonden. Hoezo is dit anders?
Volgende week komt het allemaal goed en lach je hier om. Trust the process. Shalalie honeyquote:
Dit is wel een heerlijke, uitputtende GRATIS achtbaanquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:38 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Aaaaahh ik weet niet meer wat ik moet vinden.
Pfff als ik in een achtbaan had willen zitten was ik wel naar de Efteling gegaan
Ik ben de trust een beetje kwijt Grazziequote:Op woensdag 1 mei 2024 11:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Volgende week komt het allemaal goed en lach je hier om. Trust the process. Shalalie honey
Dit is toch elk jaar zoquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Moet je ook vooral doen.
Ik vind het alleen wat voorbarig is all.
Duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit trouwens niet uit dat Oekraine ons vandaag ook voorbij schiet als die beelden worden vrijgegeven
Ja sorry, ik zit in een neerwaartse klotezooi-modus.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:21 schreef Greys het volgende:
Nou jongens toch.
Volgende week durven jullie hier amper nog terug te lezen omdat je the process onterecht niet meer getrust hebt.![]()
(Of ik durf niet meer terug te lezen omdat ik bleef roepen dat het goed kwam maar op dit moment hou ik het nog steeds op het eerste.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |