De hele week zowat geen reacties bij de bookmakers op de foto’s, maar WIJ zakken meteen. Ja hallo.quote:Op woensdag 1 mei 2024 03:03 schreef Fleischmeister het volgende:
En Italië is ons voorbij. Zijn we er toch weer ingetuind
We hebben weer een mooi nieuw hoofdstuk na scheurjurken, krumpers, veenlijken en een haperende IKEA-lichtbal: de maanlanding die een vogel bleek te zijnquote:Op woensdag 1 mei 2024 07:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
De hele week zowat geen reacties bij de bookmakers op de foto’s, maar WIJ zakken meteen. Ja hallo.
En dan hebben we de Birdual Reality nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We hebben weer een mooi nieuw hoofdstuk na scheurjurken, krumpers, veenlijken en een haperende IKEA-lichtbal: de maanlanding die een vogel bleek te zijn
Nou bij de bookies zakken doet me vermoeden dat het niet alleen de Nederlanders zijn die wat twijfels hebben. Ik prijs ze dat ze hun kaarten tegen de borst willen houden, maar in dit hysterische circus is dat ook weer lopen op dun ijs. Elke scheet heeft invloed.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:11 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar even he, de enige met een meltdown waren Nederlanders. De rest van de wereld schijnt het wel cool te vinden.
Maar we vallen toch niet als baksteen naar beneden, dus zo erg is het allemaal ook weer niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou bij de bookies zakken doet me vermoeden dat het niet alleen de Nederlanders zijn die wat twijfels hebben. Ik prijs ze dat ze hun kaarten tegen de borst willen houden, maar in dit hysterische circus is dat ook weer lopen op dun ijs. Elke scheet heeft invloed.
Ja ik blijf er ook bij dat het in een jaar dat alles zo close is niet handig is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou bij de bookies zakken doet me vermoeden dat het niet alleen de Nederlanders zijn die wat twijfels hebben. Ik prijs ze dat ze hun kaarten tegen de borst willen houden, maar in dit hysterische circus is dat ook weer lopen op dun ijs. Elke scheet heeft invloed.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 03:03 schreef Fleischmeister het volgende:
En Italië is ons voorbij. Zijn we er toch weer ingetuind
België stond op 4 en donderde niet keihard naar beneden, maar langzaam en staat nu op 10 en nog altijd zakkende Mendiequote:Op woensdag 1 mei 2024 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Maar we vallen toch niet als baksteen naar beneden, dus zo erg is het allemaal ook weer niet.
Joosts beste scheet moet nog komen.
Liever één vogel op het podium, dan 10 in de lucht.
Ik moet echt ophouden met vogelgrapjes.![]()
![]()
Ik vind het getroll persoonlijk wel leuk. Maar ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het nut ervan is om zo geheimzinnig te doen, je houdt misschien een beetje hype in stand maar als het dan niet echt spectaculair is waar je mee komt werkt het juist contraproductief. En voor het grootste deel van het publiek is het toch wel een verrassing waar je mee komt, die zitten niet de hele dag de Eurovisie-socials de F5-en.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor de bookmakers?quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik blijf er ook bij dat het in een jaar dat alles zo close is niet handig is.
Ik snap het wel hoor. Hij zal de verrassing belangrijk vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het getroll persoonlijk wel leuk. Maar ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het nut ervan is om zo geheimzinnig te doen, je houdt misschien een beetje hype in stand maar als het dan niet echt spectaculair is waar je mee komt werkt het juist contraproductief. En voor het grootste deel van het publiek is het toch wel een verrassing waar je mee komt, die zitten niet de hele dag de Eurovisie-socials de F5-en.
Het komt goed.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
België stond op 4 en donderde niet keihard naar beneden, maar langzaam en staat nu op 10 en nog altijd zakkende Mendie
Omdat mensen gevoelig zijn voor wie de favorieten zijn, jury’s ook. Dit nummer moet het van de televote hebben dus als je echt wat wil helpt momentum wel om bij de jury’s in ieder geval wat punten te halen. Als er dit jaar een Loreen tussen zou zitten, ja boeien. Maar nu ligt alles open en zal de focus eerder naar Kroatië gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor de bookmakers?
Hij wil er gewoon een verrassende show van maken en niet alles in de eerste rehearsal vrijgeven, en dat snap ik wel. De impact zal een stuk groter worden als het als verrassing komt. Ik sluit bij Joost niets uit.
En ik snap het probleem van mensen met die vogel ook niet zo. Gabbani had een gast in een chimpanseepak en dat werd collectief fantastisch gevonden. Hoezo is dit anders?
Maar dat werd wel 6e he.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Omdat mensen gevoelig zijn voor wie de favorieten zijn, jury’s ook. Dit nummer moet het van de televote hebben dus als je echt wat wil helpt momentum wel om bij de jury’s in ieder geval wat punten te halen. Als er dit jaar een Loreen tussenzit, ja boeien. Maar nu ligt alles open en zal de focus eerder naar Kroatië gaan.
En ik denk dat je dat laatste verkeerd herinnerd hebt.dat was toen in Oekraïne nogal de laatste druppel van een matig optreden. Toen was het helemaal klaar.
Dat zal denk ik ook wel moeten, de organisatie zal niet willen riskeren dat we op het moment supreme nog steeds verkeerde visuals te zien krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Hij zal de verrassing belangrijk vinden.
Hij gaat het opbouwen denk ik. Bij de tweede rehearsal gaat hij misschien iets meer prijsgeven.
Ik ben benieuwd naar dit topic als het bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |