Toch denk ik dat er iets speciaals gebeurt. Of hij stapt *in* de LED zeg maar (wat we eerder bespraken, dat je hem als animatie daar dan verder ziet) en komt daar bij z'n ouders, of z'n ouders komen op de één of andere manier op het podium.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat kunnen dus ook mooie graphics zijn. Ik weet niet of je echt zaken als hologrammen, dingen in de fik etc. moet verwachten dan.
Voor 12 man publiek wordt dat ook al snel ongemakkelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:21 schreef Em31 het volgende:
Dat hardcore stukje lijkt zo in die TikTok ook nogal saai, dat lijkt me ook heel sterk, daar zal vast wat meer gebeuren. Nouja hopen maar.
Daar ben ik nog niet hoorquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind het om te gieren hoe men hier van DIT WORDT NIKS MEER en NL KAN DAT OOK GEWOON NIET DIE STAGING HE gewoon alweer aanbeland is bij OH JOTTEM HET WORDT LEUK.
![]()
Waar zie je dit?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:01 schreef grazz het volgende:
Je ziet twee schaduwen (m/v) die elkaars handen vasthouden. Joost lijkt daar naar toe te rennen. Zouden dat zijn ouders kunnen zijn?Of het staat voor 2 mensen die ultiem gelukkig zijn in Europa, kan natuurlijk ook.
Als je foto’s en filmpjes van Irama blijft posten, wordt het niks met dat slapenquote:
Zo te zien valt het mee toch? Net groen bij Betfair.quote:
Ik zie 9.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo te zien valt het mee toch? Net groen bij Betfair.
Nu wel inderdaad. En veel roodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |