abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8530316
Mijn zoon wil als punker naar carnaval maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik me eigen erbij moet voorstellen.
Ik kom niet verder als gekleurd haar wat recht overeind staat en een trui met scheuren erin die vast gehouden wordt met veiligheidsspelden.
Ben ik op de goede weg of zit ik helemaal fout ??
Iemand tips hier over ?
pi_8530384
zwarte armbanden met ijzeren punten, gekleurd omhoogstaand haar, gescheurde spijkerbroek met veiligheidsspelden, buttons en patches van punkbands als Exploited enzo, (en natuurlijk volgekalkt met uitspraken als "Fuck the System" en anarchietekens), leren jas met zelfde versiering, legerkisten (maar dat wordt wel erg duur voor alleen carnaval )
pi_8530396
yankee charlie dinges
  maandag 17 februari 2003 @ 09:47:11 #4
42555 Tomek
Take on the world!
pi_8530409
Kom je wel aardig in de richting. Inderdaad een hanenkam, wat gescheurde kleding met wat veiligheidsspelden, hier en daar wat kettingen, legerkisten eronder
Alhoewel er tegenwoordig vaak iets heel anders wordt verstaan onder punkers. Met name skaters, dus wijde broeken en skategympen, denken dat ze punkers zijn
Maar als je nu een zoon hebt die al zelf bepaald hoe hij er tijdens carnaval uit wil zien, dan ken je de sex pistols ook wel. Nou die geven wel een aardig beeld van hoe een punker eruit ziet

Veel succes!

pi_8530422
Zal eens kijken of ik wat plaatjes van Oi-streetpunks kan inscannen. Krijg je wel een duidelijk beeld.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8530588
De foto op de eerste google link met die zwarte strepen op het gezicht die hou ik erin
Ik heb nog ergens een riem met ijzeren punten liggen
Motorlaarzen kan dat ook ???
leren motorjas heb ik niet in maat 152
pi_8531384
Motorlaarzen tuurlijk kan dat, gescheurd spijkerbroekje met wat veiligheidsspelden en/of lapjes en/of geverfd etc. erbij
yankee charlie dinges
pi_8531461
Ik zou ook je zoon gewoon eens vragen wat ie graag wil.
Meestal hebben kinderen er zelf wel een voorstelling van gemaakt, wat ie precies wil. Dan kun je wat gerichter zoeken.

Succes !! Ik vind het een leuk idee van je zoon!

pi_8531850
Een ninjapak was eenvoudiger geweest
Blauw haar zover is hij al maar voor de rest ??
Zal hem wat van die foto's laten zien ff brainstormen.
En dat allemaal voor 2 uur carnaval op school zucht.

tnx voor de reacties in ieder geval

en nog meer tips zijn altijd welkom:)

pi_8536850
wel suikerwater in zijn haar doen he
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8544826
Mag zeep ook

Ik heb vanmidag gevraagd wat hij aan wil als punker zijnde: geen motorlaarzen dus gewoon gympen, geen leren jas want dat is te warm riem met ijzeren punten wou hij ook niet, dus ik heb besloten dat hij als zijn eigen gaat of hij moet zelf nog met iets komen

pi_8571979
een witte doktersjas die hij helemaal vol kan kalken
een spijkerbroek waarvan de pijpen in slierten zijn geknipt en vervolgens gerafeld.
pi_8572106
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_8578072
Ik krijg een vouwfiets te zien
Ik denk niet dat hij als vouwfiets wil gaan

Ik ben een zwart (hoe noemen ze die dingen) jasje zonder mouwen tegen gekomen.
Nu iets groots op de achterkant zetten, d8 zelf aan een pentagram o.i.d. van keltische oorsprong ?
Vind fuck the anarchie?? e.d. iets tever gaan voor een jochie van 9

pi_8578347
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:17 schreef Sorella het volgende:
Ik krijg een vouwfiets te zien
Ik denk niet dat hij als vouwfiets wil gaan

Ik ben een zwart (hoe noemen ze die dingen) jasje zonder mouwen tegen gekomen.
Nu iets groots op de achterkant zetten, d8 zelf aan een pentagram o.i.d. van keltische oorsprong ?
Vind fuck the anarchie?? e.d. iets tever gaan voor een jochie van 9

zoals ik al zei
als een kind als punker wil gaan, dan bedoelt hij echt een witte doktersjas die hij helemaal vol kan spuiten en een gerafelde spijkerbroek, neem het nou maar van mij aan.....
en de haren in zoveel mogelijk kleuren spuiten......
bij kinderen is punker: een beschilderde jas/bloes en een kapotte spijkerbroek.... ik kan het weten als juffrouw zijnde
pi_8578404
Hoe oud is je kind eigenlijk?
Gezien de juf hier boven wel een punt heeft.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8578566
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

zoals ik al zei
als een kind als punker wil gaan, dan bedoelt hij echt een witte doktersjas die hij helemaal vol kan spuiten en een gerafelde spijkerbroek, neem het nou maar van mij aan.....
en de haren in zoveel mogelijk kleuren spuiten......
bij kinderen is punker: een beschilderde jas/bloes en een kapotte spijkerbroek.... ik kan het weten als juffrouw zijnde

klopt, met punk op de basisschool wordt bedoeld: Haar leuk kleurtje, ouwe spijkerbroek en witte dokter/labjas, en een benzinestift.

Ben je helemaal het heertje in groep 4 of hoger.

pi_8578669
Hij is 9
Ik zal zodirect even voorstellen wat juf gezegd heeft.
Hij zal wel vandaag moeten beslissen wat hij wil want vrijdagmiddag is er carnaval op school en dan kunnen we vanmiddag de stad nog in om wat spulletjes tekopen.
Als ik het niet vergeet zal ik vrijdag een foto neerzetten (als ik weet hoe dat moet )
pi_8578713
Benzine stift ????
wat is dat en waar kan je dat kopen ??
pi_8578756
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:40 schreef Sorella het volgende:
Hij is 9
Ik zal zodirect even voorstellen wat juf gezegd heeft.
Hij zal wel vandaag moeten beslissen wat hij wil want vrijdagmiddag is er carnaval op school en dan kunnen we vanmiddag de stad nog in om wat spulletjes tekopen.
Als ik het niet vergeet zal ik vrijdag een foto neerzetten (als ik weet hoe dat moet )
Ik ben benieuwd, maar ik denk mijn variant.. (is een jeugdtrauma, want ik mocht nooit punk naar carnaval, dus alle koele klasgenoten waren punk, en ik iets dufs als bakker ).

plaatjes posten doe je zo: [img] plaatje [/img]
met ipv plaatje de url van de site waar het plaatje op gezet is.

woensdag 19 februari 2003 @ 11:47:22 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8578858
als kinderen zeggen pinker, dragen ze altij ee doktersjas met daarop met spuitverf allemaal dingen gespoten, grafiti, teksten enz.....althans da was (en is) met carnaval altij een soort van rage geweest...
put
your
clothes
on!
pi_8578885
Url gaat moeilijk wil de foto rechtstreeks op fok zetten.
Ik kom er wel uit (al die moeite voor 2 uur carnaval op school)
Ben in ieder geval blij met al jullie hulp
Nu nog even mijn 2 linkerhanden kwijtraken of desnoods oma inschakelen.
pi_8578887
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:41 schreef Sorella het volgende:
Benzine stift ????
wat is dat en waar kan je dat kopen ??
In een kantoorboekhandel?
Gewoon een stift waarmee op stof geschreven kan worden.
Ga je allemaal bij elkaar xxxjes schrijven enzo.

Textmarker heet het
Maar wat je waarschijnlijk nodig hebt zijn:
1. spuitbussen haarzooi
2. een lange witte doktersjas
3. textmarkers
4. ouwe spijkerbroek/schoenen

en dan krijg je iets als dit:

Maar dan niet met boerenkiel, maar met een kliederjas waar iedereen op mag schrijven.

pi_8579042
Tnx, ik was al bijna onderweg naar een hobbyzaak waar ze textielverf hebben in stift vorm maar textmarker is veel goedkoper.
Ik kom een heel eind nu zal alles even op een rijtje zetten en dan overleggen met hem
pi_8579559
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:54 schreef Sorella het volgende:
Tnx, ik was al bijna onderweg naar een hobbyzaak waar ze textielverf hebben in stift vorm maar textmarker is veel goedkoper.
Ik kom een heel eind nu zal alles even op een rijtje zetten en dan overleggen met hem
kben benieuwd
pi_8614518
vandaag ff geinventariseerd in mn klasje....
juf: hoe ga je met carnaval?
kind: punker
juf: hoe ga je dan verkleed?
kind: dan heb ik een witte bloes aan met stift erop en mn haren in alle kleuren
juf: leuk.....
bla bla etc

(ps ik ben amaranta maar zit ff bij mex op de computer)

pi_8620055
ik heb het gevraagd en de foto laten zien van de klas hij vond daar dus niet veel wat aan.
Hij wordt nu meer een combinatie punker/hardrocker denk
pi_8622201
kben benieuwd naar resultaat
pi_8622205
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:43 schreef Mex_ het volgende:
vandaag ff geinventariseerd in mn klasje....
juf: hoe ga je met carnaval?
kind: punker
juf: hoe ga je dan verkleed?
kind: dan heb ik een witte bloes aan met stift erop en mn haren in alle kleuren
juf: leuk.....
bla bla etc

(ps ik ben amaranta maar zit ff bij mex op de computer)

Leuk he Pabo doen ................
pi_8625294
Hoe voeg ik een foto in ???
pi_8625511
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:10 schreef Sorella het volgende:
Hoe voeg ik een foto in ???
eerst foto uploaden op internet.
dan
[img]plaats van plaatje[/img]
pi_8628187
En hoe upload ik een foto naar internet
Hij staat nu in mijn pc.
  FOK!fossiel vrijdag 21 februari 2003 @ 14:24:44 #33
1455 Keroppi
kool kikker
pi_8630070
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:10 schreef Sorella het volgende:
En hoe upload ik een foto naar internet
Hij staat nu in mijn pc.
Met sites als www.picturetrail.com kun je foto's op internet zetten, dan met je RECHTER muisknop op het plaatje klikken, propperties of eigenschappen aanklikken en dan staat er ergens een url (http://enz.enz.) die selecteren en dan tussen de [img][/img] zetten
Chick on a mission
  † In Memoriam † vrijdag 21 februari 2003 @ 16:07:03 #34
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8632126
quote:
Op maandag 17 februari 2003 09:45 schreef ZixS het volgende:
zwarte armbanden met ijzeren punten, gekleurd omhoogstaand haar, gescheurde spijkerbroek met veiligheidsspelden, buttons en patches van punkbands als Exploited enzo, (en natuurlijk volgekalkt met uitspraken als "Fuck the System" en anarchietekens), leren jas met zelfde versiering, legerkisten (maar dat wordt wel erg duur voor alleen carnaval )
* Loedertje heeft nog zo''n leren jas vol gaten en scheuren waarop met verf anarchietekens zijn gespoten

De buren keken laatst wel raar toen ik die jas aanhad tijdens het uitlaten van mijn poedeltje

† In Memoriam † vrijdag 21 februari 2003 @ 16:10:21 #35
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8632215
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:51 schreef Sorella het volgende:
ik heb het gevraagd en de foto laten zien van de klas hij vond daar dus niet veel wat aan.
Hij wordt nu meer een combinatie punker/hardrocker denk
Voeg daar nog wat hippie bij en je hebt een leuke combinatie van drie dingen die nix met elkaar hebben.
pi_8644374
Hier is de foto, let niet op de rommel op tafel

Ik hoop dat dit werkt

De leren jas is van mij moest alleen de mouwen tien centimeter omslaan. Aan zijn voeten heeft hij motorlaarzen (niet van zijn moeder maar van hemzelf:))

pi_8644376
Yippieeeeeeeeeeeeee het is gelukt

Nogmaals tnx voor de hulp

pi_8644416
Neej, vroeger waren we toch echt anders punk
pi_8644429
hijs wel leuk hoor
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_8683151
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 09:14 schreef blieblie het volgende:
Neej, vroeger waren we toch echt anders punk
ik vind dit eerder satanist ofzo...
punk is inderdaad wat anders
die goeie ouwe tijd in die goeie ouwe doktersjassen
pi_8686006
Oude zeurpieten: dit is een hele blije echte stoere enge punker! Dat ziet toch elk kind!

Ga ze in Holywood vertellen hoe punks eruit horen te zien: die verzinnen het veel braver als ze weer een zooitje ongeregeld in een film willen.

Punk is wat je er zelf van maakt. Hij vindt het goed, dat zie je aan de foto, dus dan is het goed!

Trouwen moeders, mn complimenten "fuck the anarchy" hoe verzin je het! Dat is wel heel erg tegendraads. Heb je dat er nog op gezet?

pi_8687867
ik heb een soort van "80's" party vrijdag.. en dan moet je dus ook als jaren 80'er gaan ofzo.. dus ik ga ook als punker van dan, spijkerbroek en leren/spijkerjasje, misschien kleurgel ofzo, misschien wat spike banden, m'n haar hanekam achtig.. mja, moet ik hier nog iets aan toevoegen?
pi_8817924
Nee joh dat heb ik er niet opgezet
wel een pentagram met een ramskop op de achterkant van zijn t-shirt geverfd .
Eerder in dit topic heb ik al aangegeven dat het soort van kruising werd tussen een hardrocker en een punker
Ik heb wel een paar jongens met vol gekliederde doktersjassen zien rond lopen die dag op school.
Nu het garen weer uit de mouwen van mijn jas halen (zal wel een mooi rijtje gaatjes in zitten nu )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')