Ach ja, het is ook raar dat Isral dit jaar mag meedoen, but it still happened..quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:37 schreef Greys het volgende:
Wel apart dat die vallende visuals zijn goedgekeurd idd bij Oekrane, hoe prachtig het er ook uit ziet. Al zullen ze het wel gooien op dat het gewoon mooi vuurwerk is ofzo.
Bij Oekrane is die berg schuin geplaatst, dus wordt ze van opzij gefilmd, met op de achtergrond de led wall. Kan het moeilijk uitleggen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zie in deze clips nog niet wat ze bedoelden met dat het podium helemaal rond gebruikt kan worden en dat dat er dan heel speciaal uit zou zien?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | —————- led wall ————- | | Berg | ——————-+———————— | | | |
Ja ik zag het net ineens bij dat filmpje van Raiven ook, je raakt zelf in de war waar de voorkant is. Denk dat ze dat bedoelen, ik dacht letterlijk echt een rondje met een speciale camera ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij Oekrane is die berg schuin geplaatst, dus wordt ze van opzij gefilmd, met op de achtergrond de led wall. Kan het moeilijk uitleggen.
[ code verwijderd ]
Ik vind het prachtig.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:59 schreef Dave het volgende:
Ik heb geen preview op mobiel, dus dit wordt niets.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zie in deze clips nog niet wat ze bedoelden met dat het podium helemaal rond gebruikt kan worden en dat dat er dan heel speciaal uit zou zien?
Ja, in een kleine drassige uithoek van Europa aan de Noordzee heeft Tante Sjaan zonder twijfel liever iets gezelligs als IJsland of moois als Portugal. Maar in het algemeen ontkom je er met een lied als dat van Ierland niet aan om volledig all-in te gaan als je wil scoren, en dat doen ze hier wel goed natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vraag me toch wel af of het niet te veel mensen af gaat schrikken?
Als ze in onze semi zat, had ik erop gestemdquote:
Beetje zoals Hatari in 2019quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Een deel van Europa zal zo voor de TV zitten
[ afbeelding ]
Maar geloof echt dat een klein groep is die hier vol voor gaat en ook de telefoon gaat oppakken en stemmenAls mensen positief zijn, zijn ze ook wel echt positief.
Is ook voor qualificatie aan het stijgen bij de bookies, eerst was dat nog een NQquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Portugal is prima trouwens. Servi gaat het lastig krijgen
De omroepen zelf.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik zie die clips steeds op Twitter in zo'n zelfde mooi kadertje, waarvan komen die? Want ze worden getweet door meerdere accounts maar waar moet ik vrijdag F5en voor evt eentje van Joost?
Lijkt me dat ze dat zo opgestuurd krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna allemaal met dat Eurovision kadertje dus? Ok tof!
Ik zou om te beginnen die staarten uit het haar halenquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haar hele look tijdens de nationale finale was toch wel een stuk beter..
Niet. AVROTROS gaat die niet vrijgeven natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik zie die clips steeds op Twitter in zo'n zelfde mooi kadertje, waarvan komen die? Want ze worden getweet door meerdere accounts maar waar moet ik vrijdag F5en voor evt eentje van Joost?
Australi, Portugal, Luxemburg, Finland?quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:45 schreef Fred_B het volgende:
Ja, als Servi niet doorgaat, moeten er dus vier (4!) uit dat stuk vanaf IJsland naar de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |