Nee nee nee er is geen vogel.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond die ene met die vogel wel verrassend.
Die zien ze vliegenquote:
Me tooquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Rebel- het volgende:
Ik zie rechts nog een witte mouw met een streepje pluis.
NU NIET DEEF.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Moira het volgende:
Om onszelf dan ff te vermaken tussentijds, welke sneak preview vonden jullie tot nu toe het meest verrassend?
Al een voorbode van acts die op het podium leuker zijn dan op Spotify?
True, true.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja eerlijk is eerlijk, we wilden ook een keer iets geks na alle serieuze verantwoorde dingen van afgelopen jaren (ik dan), dus dan moeten we ook niet klagen over een pinopak.
quote:Rehearsal 8: 🇳🇱 Netherlands - Joost Klein - Europapa
Our final rehearsal for today is from musician, writer and artist Joost Klein from the Netherlands, who will be wrapping up the second Semi-Final with his banging dance track Europapa. Come for the high-energy rave and the lyrical tour of Europe, stay for the bit at the end where it goes full happy hardcore.
Fans of Joost will be delighted that his signature dance moves and giant blue shoulder pads have be shipped to Malmö, along with a keyboard player dressed as a fluffy blue and yellow bird – presumably to represent both the EU flag but also conveniently repping Sweden. The LED wall is a manic visual tour of the lyrics, and the whole thing is three minutes of infectious dance energy, with Joost flanked on stage by two female dancers in white tracksuits.
Thank you for wrapping up Day Four with your infectious positivity, Netherlands. We definitely need a lie down.
Oh ik vond krumpers en broccoli nog best als recent aanvoelen. Zelfs het draaiorgel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja eerlijk is eerlijk, we wilden ook een keer iets geks na alle serieuze verantwoorde dingen van afgelopen jaren (ik dan), dus dan moeten we ook niet klagen over een pinopak.
Hou op, ik lig dubbelquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Spiesjaal voor ons zodat we deze weer kunnen gebruiken y![]()
![]()
Ook dat ja. Iedereen wilde lekker gekkigheid en een vrolijk over the top feest en nu is het weer huilen over een vogel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |