quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:46 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Klinkt alsof je rechter stick vastzit.
Ik dacht even dat jullie gelijk haddenquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de rechterstick indrukt, daarmee wip je de bal op normaal gesproken.
Hoe oud is je controller? Klinkt alsof bij snelle bewegingen met de stick je controller het registreert als indrukken.
Is dit iets?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht even dat jullie gelijk hadden
nee dus
ik heb net ook even weer fc24 opgestart en daar getest tijdens een wedstrijd en daar geen probleem, dribbel gaat gewoon goed
Bij fc25 doet die bal omhoog gewoon nog steeds
wat vreemd
zou het kunnen dat ik nog steeds in divisie 10 zit met een halve ster...
ja zo kan ik niet spelen heiedere keer die bal omhoog
Fokkers die elkaar helpenquote:
Mensen leaven echt snel in Rivals had er net in een half uur 4 gewonnen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:10 schreef Elan het volgende:
Het is vooral weinig vernieuwend nog meer pay2win. 12 potjes squad battles maximaal en god mag weten hoeveel potjes rival voor rewards plus bonus.
Moet je die cup eens spelen was met een half uur klaar. Mensen zijn echt slecht in EAFC alleen kom je ze nooit tegen in Rivals/Champs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef Geluiden het volgende:
Ik vind Rush wel een leuke, vrij casual game mode, maar het doet je wel weer extra beseffen dat veel vreemde snuiters dit spel spelen.
In de lagere divisies niet anders hoor. Speel ook enkel tegen 5 atb en vanavond had ik een potje met iemand die elke glitch uit het boekje deed, iedere aanval opnieuwquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net aantal potten rivals gespeeld werkelijk iedereen speelt 5 atb en dit is nog maar div 3. Je wint er wel van maar het is allemaal zo taai en saai.
Je kan een 5atb ook niet balanceren lijkt het.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de lagere divisies niet anders hoor. Speel ook enkel tegen 5 atb en vanavond had ik een potje met iemand die elke glitch uit het boekje deed, iedere aanval opnieuwKan toch niet leuk zijn om zo te spelen denk ik dan maar.
Totaal kansloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef Geluiden het volgende:
Ik vind Rush wel een leuke, vrij casual game mode, maar het doet je wel weer extra beseffen dat veel vreemde snuiters dit spel spelen.
Mwoah, die 541 kan ik niet meer zien. Wel bijna in div 2 nu dus dat gaat gestaag de goede kant op.quote:
Ik heb alle benodigde potten van het One Nation toernooi gewonnen, en bijna elk team speelde met een 541 opstelling met beide Thurams en soms ook Varane. Logische keuzes in dit stadium van de game als alleen winst telt, maar o zo saai.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah, die 541 kan ik niet meer zien. Wel bijna in div 2 nu dus dat gaat gestaag de goede kant op.
Ik heb precies dat met dezelfde speler, maar moet nog 2 potten met 2 doelpunten verschil winnen. Pijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook kappen met Evos in Rush aub. Probeer nu al 7 wedstrijden op rij m’n eerste potje te winnen om De Vrij te upgraden, en iedere pot leaven er mensen of zijn er mensen AFK of proberen ze uit alle macht een assistje te krijgen.
Schei uit man.
Ik heb het gisteren opgegeven na ruim een uur. Dit is echt niet te doen met randoms. Meer dan een uur bezig geweest om 1 potje te winnen, en dat is nog steeds niet gelukt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 08:10 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik heb precies dat met dezelfde speler, maar moet nog 2 potten met 2 doelpunten verschil winnen. Pijn.
Ik zou gewoon af en toe een potje opstarten. Zelfs als je verliest, krijg je nog punten voor de andere doelstellingen. Soms moet je gewoon geluk hebben met zo'n freak in je team die de tegenstander zelfstandig aan gort skillt, terwijl je zelf kan blijven verdedigen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren opgegeven na ruim een uur. Dit is echt niet te doen met randoms. Meer dan een uur bezig geweest om 1 potje te winnen, en dat is nog steeds niet gelukt.
Het idee van Rush is briljant, maar het hersendode gedeelte van deze community weet, zoals altijd, het weer te verneuken voor de rest.
Niet zoveel stressen maatquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren opgegeven na ruim een uur. Dit is echt niet te doen met randoms. Meer dan een uur bezig geweest om 1 potje te winnen, en dat is nog steeds niet gelukt.
Het idee van Rush is briljant, maar het hersendode gedeelte van deze community weet, zoals altijd, het weer te verneuken voor de rest.
Naja dat laatste is het vooral, en als je dan verliest omdat het andere team beter is, is het prima te accepteren. Maar AFK, niet proberen te winnen of na 20 seconden te leaven is gewoon niet leuk. Ik heb niet gigantisch veel tijd over om te spelen, en als je dan ook nog eens constant met zulke idioten in een team zit is dat vrij vervelend.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet zoveel stressen maatAf en toe een potje spelen inderdaad en dan lekker de controller weer wegleggen. En een game modus waarin je afhankelijk bent van medespelers is sowieso af te raden
Ja, dat is ook de beste benadering natuurlijk. Al mag je in principe toch wel verwachten dat je in ruim een uur wel een potje kan winnenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:25 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik zou gewoon af en toe een potje opstarten. Zelfs als je verliest, krijg je nog punten voor de andere doelstellingen. Soms moet je gewoon geluk hebben met zo'n freak in je team die de tegenstander zelfstandig aan gort skillt, terwijl je zelf kan blijven verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |