en weer verder...
edit // linkje van [FOK]BF-Clan [FOK] clan bf1942
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 17-02-2003 10:42]
klopt het dat road to rome veel trager draait dan het origineel?
of had ik gewoon teveel achtergrond applicaties draaien?
quote:geen idee, maar t lijkt me niet... zelfde engine enzow...
Op maandag 17 februari 2003 09:38 schreef twiFight het volgende:
ohja
vorige deel niet gelezen hoor maar..
klopt het dat road to rome veel trager draait dan het origineel?
of had ik gewoon teveel achtergrond applicaties draaien?
had je niet een te drukke server ofzo dat je fps ging laggen?
quote:Nope,...geen problemen mee gehad. De levels zijn wel wat mooier en strakker maar de engine is hetzelfde. BF is een zwaar spel,..ik zou niet andere applicaties laten draaien als ik jou was.
Op maandag 17 februari 2003 09:38 schreef twiFight het volgende:
ohja
vorige deel niet gelezen hoor maar..
klopt het dat road to rome veel trager draait dan het origineel?
of had ik gewoon teveel achtergrond applicaties draaien?
quote:Zoals eerder genoemde reply (zou te snel naar 2.0 toe schieten) en ook omdat die 1.3 patch te slordig is afgeleverd. Die fixes zijn voornamelijk om de slordigheden die bij het maken van 1.3 zijn achtergelaten weer recht te breien.
Op maandag 17 februari 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:
kan iemand me nou eens uitleggen waarom dit niet patch 1.4 wordt? Waarom is dit nu weer 1.31 ?![]()
Weet iemand wat die groen/geel/rode stipjes betekenen in de multiplayer scherm links bij de serverlijst? Staan naast de symbolen voor passworded game, Road To Rome (vlaggetje) etc.
quote:Ik denk de kwaliteit van de server of zoiets,..... Ik heb soms LAG namelijk op rode server die wel een goede ping hebben.
Op maandag 17 februari 2003 20:11 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Zoals eerder genoemde reply (zou te snel naar 2.0 toe schieten) en ook omdat die 1.3 patch te slordig is afgeleverd. Die fixes zijn voornamelijk om de slordigheden die bij het maken van 1.3 zijn achtergelaten weer recht te breien.
Ik hoop ook dat ze die rare soundproblemen die opeens met 1.3 zijn gekomen ook gaan fixen.Weet iemand wat die groen/geel/rode stipjes betekenen in de multiplayer scherm links bij de serverlijst? Staan naast de symbolen voor passworded game, Road To Rome (vlaggetje) etc.
Verder of die soundproblemen. Dat heb ik ook ineens als ik in jeeps of tanks rijd. Het geluid kraakt dan wat soms,.......vreemd !
quote:Het kan ook aan je verbinding liggen...
Op maandag 17 februari 2003 20:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik denk de kwaliteit van de server of zoiets,..... Ik heb soms LAG namelijk op rode server die wel een goede ping hebben.
Verder of die soundproblemen. Dat heb ik ook ineens als ik in jeeps of tanks rijd. Het geluid kraakt dan wat soms,.......vreemd !
quote:Kan maar gelukkig heb ik het niet vaak.
Op maandag 17 februari 2003 21:16 schreef MindScape het volgende:[..]
Het kan ook aan je verbinding liggen...
admin.soldierffratio 0 (geen damage als je op teammates schiet)
admin.soldierffratioonsplash 0 (geen damage als je met nades of expacks loopt te knallen bij teammates)
admin.vehicleffratio 0 (hetzelfde, maar dan met voertuigen)
admin.vehicleffratioonsplash 0 (idem)
dan heb je geen damage bij teammates, ennnnnn ook niet bij jezelf
dus : 9 expacks op de grond, en vliegen maar
Nu heb ik alleen een vraagje....
Ik heb al gevlogen in vliegtuigen.... gereden in tanks, buggy's enz... en gevaren in van alles en nog wat... maar:
heeft er al iemand een onderzeeer gevonden??????
Ik niet namelijk.....
En dan nog een tip voor iedereen die dit ook een gaaf spel vind...
Download de Desert Combat Mod...
quote:Heb hem zelf ook nog niet gevonden.
Op maandag 3 maart 2003 09:47 schreef Roellie80 het volgende:Battlefield
Geweldig spel!Nu heb ik alleen een vraagje....
Ik heb al gevlogen in vliegtuigen.... gereden in tanks, buggy's enz... en gevaren in van alles en nog wat... maar:heeft er al iemand een onderzeeer gevonden??????
Ik niet namelijk.....En dan nog een tip voor iedereen die dit ook een gaaf spel vind...
Download de Desert Combat Mod...
quote:Batlle of Midway Iwo Jima volgens mij ook en Guadalcanal
Op maandag 3 maart 2003 11:47 schreef Roellie80 het volgende:Niemand weet waar de onderzeeer zit????????????
quote:Yep. Als je de spawn map bekijkt zie je bij een schip altijd 2 spwanpoints. De sub herken je doordat ie maar 1 spawnpoint heeft.
Op maandag 3 maart 2003 11:48 schreef StefanFM het volgende:[..]
Batlle of Midway Iwo Jima volgens mij ook en Guadalcanal
- Full 3D Environment
- Real Time Rendering
- Easy to use Graphical User Interface
- MOD Support
- Create New Levels From Scratch
- Load Existing Levels
- Automatic Internal RFA Archiving
- Heightmap Importing/Exporting
- Multiple Preset Camera Views
- Terrain Mapper(Multiple Functions, see website for details)
- Random Terrain Generator
- Lighting Editor
- Shadow Editor
- Fog Settings Editor
- Water Settings Editor
- Team Settings
- Configurable Default Settings
- Material Mapper(Multiply Functions, see website for details)
- Intuitive Tree View for all Level Properties and Objects
- Drag and Drop Object Creation
- Object Mapper(Multiple Functions, see website for details)
Source: Gamers.nl
quote:Heb er al wel eens mee rondgevaren, wel grappig, niet echt boeiend ofzo.
Op maandag 3 maart 2003 11:48 schreef StefanFM het volgende:[..]
Batlle of Midway Iwo Jima volgens mij ook en Guadalcanal
Stil topic hier, van toch een geweldige game,
Welke mods spelen jullie?
IK speel aleen Desert combat,
Iemand nog mooi mods?
quote:
There will be seven new weapons including one-shot kill knives. Other weapons include the Bren light machine gun, Remington Auto 5 shotgun and the Mauser K98 grenade rifle. Players can put these weapons to use in eight fresh World War II combat campaigns including Peenemuende, a V2 research facility, and The Eagle's Nest, Hitler's hideaway. All new battlefields offer unique settings ranging from nightfall during the summer in Prague to a winter battle in Norway.
quote:TBA
Op vrijdag 4 april 2003 19:24 schreef Ajax_master het volgende:
Wanneer komt ie uit?
Nog niet bekend dus.
Bron: http://www.eagames.com/official/battlefield1942/editorial/secretweapons.jsp
"Battle Field 1942 Secret Weapons of WWII, scheduled for release in fall 2003"
Dit had ik vroeger ook met de demo, en toen was et iets met de refreshrate. (kep een Geforce 2 gts, en draai windows XP.) HEELP
quote:
Geen gecheat meer in Battlefield 1942Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat ze hard gaan optreden tegen cheaters. Dit doen ze in de aankomende patch.
Het team achter Battlefield 1942 is nu druk bezig met een nieuwe patch voor Battlefield 1942, patch 1.4. Eén van de grootste veranderingen is dat er geen eigen gemaakte mods meer zullen draaien. EA doet dit om van het grootste deel van de cheaters af te komen. EA heeft toegegeven dat dit een agressieve verandering is, omdat er dan ook geen skin mods, wapen mods en andere mods meer zullen draaien, maar volgens EA is dit nodig. Alleen de officiële mods voor Battlefield (bv. Desert Combat) worden niet aangepast.Er gaan nog meer geruchten rond. Zo zullen er twee nieuwe wapens beschikbaar komen: De Japanse DP 1928 en de Russische Type 99. Dit is goed nieuws voor de WWII verslaafden.
Wanneer je de patch kunt downloaden is nog niet bekend.
Als je op grote hoogtes zit en je springt eruit, moet je gewoon heel lang blijven vliegen, je goed vliegen en je gaat steeds sneller, zo land je vele beter, en vlak boven de grond parachute uit doen,
En ik lag online helemaal dubbel laast:
curs*sniper : 9999999
Curs*sniper is no more
Curs*sniper: o that's why my parachute didn't open
Was wel grappig
quote:Dus de nieuwe patch gaat het cheaten in mods tegen. Maar zo'n mod moet je toch downloaden? Hoeveel mods zijn er nou waar iedereen in meespeelt? Ik ken alleen DC en of dat echt "officieel" is..
Op maandag 21 april 2003 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Daar gaan onze skin-maps en blood-patches. Maar wel goed dat er iets aan het cheaten gebeurt! Al heb ik er bij BF1942 minder last van als bij CS.
[..]
quote:Hopelijk is die editor makkelijk te bedienen net als warcraft 3 voor counter-strike, want het ziet er wel moeilijk uit als ik die shots zie.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Goed nieuws voor alle Battlefield fans, want over niet al te lange tijd zou .........
quote:laatst had ik dat ook, ik wilde schieten.............dood.......was vergeten enter te drukken!
Op maandag 21 april 2003 22:14 schreef HomerJ het volgende:
curs*sniper : 9999999
Curs*sniper is no more
Curs*sniper: o that's why my parachute didn't open
Was wel grappig
quote:onder water!
Op maandag 3 maart 2003 11:47 schreef Roellie80 het volgende:Niemand weet waar de onderzeeer zit????????????
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 10:33 schreef BMH het volgende:
Ik heb een probleem met Battlefield 1942. Ik kan hem niet opstartenAls ik het spel start, zie ik 2 seconde een zwart scherm, en dan gaat ie weer terug naar me desktop.
Dit had ik vroeger ook met de demo, en toen was et iets met de refreshrate. (kep een Geforce 2 gts, en draai windows XP.) HEELP
quote:probeer de volgende stappen!
Op zaterdag 12 april 2003 10:33 schreef BMH het volgende:
Ik heb een probleem met Battlefield 1942. Ik kan hem niet opstartenAls ik het spel start, zie ik 2 seconde een zwart scherm, en dan gaat ie weer terug naar me desktop.
Dit had ik vroeger ook met de demo, en toen was et iets met de refreshrate. (kep een Geforce 2 gts, en draai windows XP.) HEELP
Ik heb het spel net gekocht? Iemand die wat tip op een rijtje kan zetten qua patches en add-on's?
dank u allen alvast
quote:Vind ik opzich wel een goede mannier om van dat gecheat ib online games af te komen
Op maandag 21 april 2003 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Daar gaan onze skin-maps en blood-patches. Maar wel goed dat er iets aan het cheaten gebeurt! Al heb ik er bij BF1942 minder last van als bij CS.
[..]
http://www.bf1942files.com/file.index
Downloads voor Battlefield.
http://eod.bfcentral.com/
http://s9rm.nucleardays.com/index.php
http://platoon.nucleardays.com/
http://www.stuntfactory.org/mod/index.html (lol mod! )
http://www.planetbattlefield.com/gi/
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 29-05-2003 16:35]
quote:Die mods kan je volgens mij nog wel spelen, want dat zijn client/server mods. De client mods kunnen straks niet meer gebruikt worden zoals skins en de bloodpatch, die kleine dingen dus..
Op donderdag 29 mei 2003 16:30 schreef gelly het volgende:
Overigens kun je die mods straks niet meer online spelen, alleen DC nog. Ivm met de nieuwe patch die gaat uitkomen voor BF1942 tegen cheaters.
quote:Dat was het ja
Op donderdag 29 mei 2003 23:17 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:[..]
Die mods kan je volgens mij nog wel spelen, want dat zijn client/server mods. De client mods kunnen straks niet meer gebruikt worden zoals skins en de bloodpatch, die kleine dingen dus..
Ik wilde net een vliegtuig pakken maar net te laat, ik stond toen op de vleugel en hij ging weg en ik bleef erop staan, toen maar toch ff liggend op de vleugel blijven anders viel ik. Ben toch op het eind dood gegaan.
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 31-05-2003 09:20]
quote:Werd tijd, eindelijk m'n huis eens nabouwen
Op dinsdag 11 maart 2003 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Goed nieuws voor alle Battlefield fans, want over niet al te lange tijd zou er een officiele editor voor het spel moeten verschijnen.........Source: Gamers.nl
[spam]
http://www.cenation.net/ <-- de voorloper van BF en een MUST HAVE!!!!!
[/spam]
quote:Er van uitgaand dat je de ingame browser gebruikt, misschien moet je eens The-All-Seeing-Eye proberen.
Op zondag 1 juni 2003 01:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb alle laatste patches gedownload en die 2 officiele maps erbij gezet, maar ik kan geen enkele server in (connection faillure) en mijn ping springt van laten we zeggen 60 naar 9999 als ik hem selecteer...
quote:Ik zit wel achter een router, maar ik kan ook niet via gamespy connecten, dus ook niet all-seeing-eye
Op zondag 1 juni 2003 04:34 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Er van uitgaand dat je de ingame browser gebruikt, misschien moet je eens The-All-Seeing-Eye proberen.
Zit je achter een fire-wall (router, zone-alarm)?
Even kijken of de vuurmuur van de router plat ligt... Hoort namelijk wel...
en om het te downloaden:
http://eod.bfcentral.com/alphalink.htm
Pics
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 07-06-2003 17:43]
quote:daar doen ze ook een eeuwigheid over, in plaats dat ze dat spel in 1 keer goed op de markt brengen... EA prutsers
Op zaterdag 7 juni 2003 17:50 schreef nlboy het volgende:
btw waneer zal misschien bf versie 1.4 uitkomen?
KUTnoobs in BF
quote:sommige mensen doen letterlijk geen ene moer, zeker bij CTF.
Op maandag 9 juni 2003 00:22 schreef Vassili_Z het volgende:
als je op hun site kijkt, ik denk volgend weekend, maar de noobs zal je altijd blijven hebben in BF, de noobs die altijd sniper gaan en die planecampen...EN die nooit wat iets zeggen of ook maar een doel geven voor de artillery.KUTnoobs in BF
quote:Yea, gelukkig begint dat wat minder te worden doordat de spelers van BF1942 wat meer ervaren beginnen te worden, en doordat BF1942 nu wat daalt in populariteit. Ikzelf speel altijd conquest, lieft zoveel mogelijk op clan servers, zo heb je altijd veel ervaren spelers, das echt nog een uitdaging.
Op maandag 9 juni 2003 21:39 schreef nlboy het volgende:[..]
sommige mensen doen letterlijk geen ene moer, zeker bij CTF.
Ik moet steeds de flag halen en als ik in de buurt van onze basis ben dan schieten ze me dood een pikken de flag in of ze zitten alleen maar te w8en op een vliegtuig om een beetje te kunnen vliegen.
Dan denk ik: Koop dan een Flight Sim als je zo graag wilt vliegen.
En met de noobs die telkens planecampen.... die TK ik altijd af en toe als ze eindelijk in een lam vliegtuig zitten
Ook TK ik als een noob met zn jeep langs me rijdt terwijl ik vantevoren al 10 keer ''Requesting Pickup'' heb gegroepen. Dan vraagt die moron erzelf om...
Meestal zijn het pubertjes rond de 13/14 die geen ene reet van strategie of teamwork snappen die zich zo als nOObs gedragen; ze verpesten wel de hele game vind ik. Met counterstrike en mohaa zijn noobs niet erg, maar in BF met conquest waar alles echt heelveel om teamwork draait juist weer wel.
quote:Moet je eens doen met Desert Combat
Op dinsdag 10 juni 2003 00:30 schreef Vassili_Z het volgende:
BTW, met kharkov weet ik een hele mooie actie... vlieg als engineer met een vliegtuig aan het start van een potje meteen naar de 2e brug, in de binnenste ring (de brug aan de kant van de vijand), spring eruit, parachutje open, en leg mijnen op de weg voor de brug(ze zullen het never verwachten)... Er zullen altijd wel 3 kwartels in tanks/Halftracks zijn die eroprijden....
Vooral als je met 4 black hawks vol dat dorp gaat aanvalllen!
Maar er moeten wel minstens 20 man zijn
Ik heb winME (), een 16bit 3dsoundcard, ATI radeon 9500pro, amd athlon 1600+ @ 1400
Weet iemand toevallig hoe ik dit moet oplossen. Het speelt namelijk niet echt fijn zonder geluid
quote:Dat had ik ook ooit eens, in ieder geval nieuwste patch downloaden en iets veranderen in een bestandfiletje in je folder van BF... die moet je dan converteren naar een kladblok bestand zodat je erin iets kunt veranderen... moet je iets veranderen van 250 naar 500 ofzo... ik weet het niet meer. Bekijk eens de forums van battlefield1942, daar zal het vast instaan !!!
Op dinsdag 10 juni 2003 09:57 schreef Realzm het volgende:
Vraagje over BF. Mijn geluid weigerd om het goed te doenHet is net alsof ik flinke lag heb waardoor het geluid de hele tijd blijft hangen. Ook krijg ik een flink lage fps als ik het geluid aan heb staan. Als ik No Sound aanzet dan is alles goed behalve het geluid dus. Bij de demo had ik dit nooit
Ik heb winME (
), een 16bit 3dsoundcard, ATI radeon 9500pro, amd athlon 1600+ @ 1400
Weet iemand toevallig hoe ik dit moet oplossen. Het speelt namelijk niet echt fijn zonder geluid
quote:Ooeeh, Lost Village is zeker mooi om op te spelen. Vooral als Irakees... die stingers zijn echt goed tegen choopers, altijd lachen als je weer een chopper neerhaalt waar 6 man inzitten
Op dinsdag 10 juni 2003 09:40 schreef HomerJ het volgende:
DC LOSTVILLAGE rulet zwaarVooral als je met 4 black hawks vol dat dorp gaat aanvalllen!
Maar er moeten wel minstens 20 man zijn
Ik heb al opnieuw ge-instaleerd en als iemand anders hem zou hebben zou er staan: CD-key in use
Kan iemand mij helpen?
Battlefield 1.4:
Ful file: ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/battlefield_1942_patch_1.4.exe
3.1 naar 4.0 ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/battlefield_1942_incremental_1.31-1.4.exe
En de battlecraft is uit de editor voor levels maken:
ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/battlecraft_1942_beta_v1_0.zip
quote:Door deze nieuwe patch doet Eve of Destruction het bij mij niet meer. Ik kan geen servers meer connecten. -edit- Op de oude EoD forums wordt hier ook over geklaagd. Weet dus waar je aan begint wanneer je 1.4 installeerd. Ik zal nu moeten wachten op de 11% versie van Eve of Destruction
Op woensdag 11 juni 2003 22:36 schreef HomerJ het volgende:
Nieuwste patch:Battlefield 1.4:
Ful file: ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/battlefield_1942_patch_1.4.exe
3.1 naar 4.0 ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/battlefield_1942_incremental_1.31-1.4.exeEn de battlecraft is uit de editor voor levels maken:
ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/battlecraft_1942_beta_v1_0.zip
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 11-06-2003 23:02]
Bij heelveel mensen werkt het.
En je kunt beter w8en met het downloaden van 1.4 omdat er nog weinig servers die 1.4 draaien.
Tot nu toe ben ik onteverden met v1.4
quote:Bij mij moet ie langer laden en zijn de voetstap en de waltherp38 en de colt geluiden waardeloos geworden. De geluiden van explosies zjjn wel verbeterd vind ik... en de rook die afkomt van de afkomt van de bazooka vind ik zelf veels te overdreven.
Op donderdag 12 juni 2003 12:34 schreef nlboy het volgende:
1.4 SUX!
omdat de wapens en granaten TE sterk zijn.
En de geluiden z'n wat minder geworden.
En de meeste mods doen het niet meer.
Bijv. Eternal Silence zal vrijdag uitkomen, maar dat wordt uitgestelt, omdat hij niet werkt onder v1.4
http://www.eternal-silence.net/En je kunt beter w8en met het downloaden van 1.4 omdat er nog weinig servers die 1.4 draaien.
Tot nu toe ben ik onteverden met v1.4
quote:1.31 naar 1.4?
Op donderdag 12 juni 2003 21:39 schreef HomerJ het volgende:
mischien moet je 3.1naar 0.4 versie downloaden
quote:Bedoel ik
Op donderdag 12 juni 2003 21:41 schreef DutchBlood het volgende:[..]
1.31 naar 1.4?
MC1942 v4.0
dit is de eerste patch van merciless, er staan geen andere op.
ik heb de 1.31 patch van battlefield.
http://www.fileplanet.com/files/120000/125566.shtml
quote:o ja je moet eerst Eve of Destruction 10% demo verwijderen, als je de nieuwe EOD wilt instaleren.
Op vrijdag 13 juni 2003 08:12 schreef nlboy het volgende:
Download nu Eve of Destruction Demo 11%
De nieuwe versie ondersteunt v1.4 van Battlefield 1942http://www.fileplanet.com/files/120000/125566.shtml
Poll: Wat vind je van de nieuwe patch 1.4 voor BF1942 ?
Poll: Welke mod gebruik jij het meest voor BF1942?
Poll: Wat voor soort Mulitplayer spel speel je het meest? (bf1942)
quote:Werkt ook niet
Op donderdag 12 juni 2003 01:55 schreef Vassili_Z het volgende:
Ga naar je battlefield folder, ga dan naar MODS - BF1942 - Bestandje VideoDefault.con en verander de allowrefreshratesrenderer ofzo iets van 0 naar 1.Bij heelveel mensen werkt het.
quote:Hier volgen een paar mirrors.
* Hueys get 70% more hit points and little more agility/speed
* You have been waiting for this: fixed weapon reload animations
* One new map by Nefilim (who already made the Que Son valley)
* One new map by Dan (who already made Hill 937)
* Definitely CH47 Helicopter on Que Son Valley !!
* Camera position of gunner in Type63 AA tank adjusted
* One Mig 17 removed from Charley doesn't surf map
* Floating objects fix
* Definitely CH47 Helicopter on Que Son Valley !!
* BTR crash fix
* APCs more resistant against MG's
* Support class gets kind of medic function (not like the BF medic)
* Remington now less effective on distance and force-feedback cross hairs
* PPsh-41 less accurate in prone position
* Pistols have less fire-recoil
* Sharks added to Tonkin that eat every swimming flag camper
* Huey blades turn faster now
* Easier to kill troops with Huey M60's now
* Weapon smoke FX now less performance lagging and better looking - hey that's 2 in one
* And improved 1st person gun model views (not the final ones though)
* Ammo boxes on Closefire changed -> less grenades spamming
* Closefire missing and wrong shadows fixedImportant notes: WAKE ISLAND does not work (it crashes)!!!
No Single player Support
Delete old EoD version before installing the new
Medipac does not workAt this point we want to thank everyone for their feedback concerning bugs, suggestions and balance issues.
- ftp://bfcentral.com/eod_11demo.exe
- http://mirror.bf1942servers.com/dl/p/eod_11demo.exe
- ftp://eod:eveofdestruction@199.240.91.203/eod_11demo.exe
- http://www.planetbattlefield.com
www.kcmod.tk
of
http://www.planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/mods/killercommando/index.shtml
(helaas doet de mod onder 1.4 het niet, dus ff w8en voor een update)
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 13-06-2003 12:19]
quote:www.bf1942.nl
Op vrijdag 13 juni 2003 08:51 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Werkt ook niet
daar de forums van, ga dan naar troubleshooting, 90% kans dat je eruit komt.
quote:Hier een update voor eod! Je moet 11% op je pc laten staan en dan overschrijven met deze update 12% (je moet 11% hebben om hem te kunnen updaten)
Op zondag 15 juni 2003 19:23 schreef Disorder het volgende:
De combi 1.4 en de 11% demo van Eve of Destruction werkt bij mij voor geen meter. Ik word er constant uitgegooid na het laden van een map.
-Fixed refresh rate locked to 60 hz in Win2k and XP machines. We're working on getting
this fix for Win98 and ME machines. To enable this on Win2k and XP machines do the following:
-Open the videodefault.con file found in SettingsVideoDefault.con
-Edit the line: renderer.allowAllRefreshRates # (where # can be replaced
by 0 or 1)
Heb ik allemaal gedaan en nu doet ie nog steeds hetzelfde..
Zoals ik al zei draait mijn comp. op XP en ik heb een GeForce TI 4200 + De nieuwste Drivers ervoor.. Ik heb ook 1.4 patch gedownd en geinstalleerd
Wat moet ik doen?
quote:Ik probeer het!
Op woensdag 18 juni 2003 19:45 schreef snarfbreda het volgende:
mindscape-->
Ik heb net het zelfde probleem verholpen bij een maat van mij door alles eerst goed te verwijderen en daarna alles in 1 keer achter elkaar te installeren.
Bij hem werkte die refreshrate oplossing ook niet.
Veel mensen zitten met het zelfde probleem maar die mierenn#%$kers hier willen er niet even een apart topic voor open laten staan dus is het ff wat lastig te vinden.
Hier bij "centraal hij doet het niet" krijg je idd geen reactie!!!!!!!!!
Maar ja hun wil is wet he
just trying to help
Adresse (IP:Port): 137.224.220.205:23000
Servername: Iceworks-[=MKZ=]-DC 0.35e-v1.31
Mod (Typ): DesertCombat (conquest)
Version: v1.31
Modus: Clanserver (Passwortgeschützt)
Land: NL
Provider: Agricultural University Wageningen
It happened what many of us have already predicted: EA has announced the sequel to Battlefield 1942! The game which is called Battlefield Vietnam is being developed by DICE Canada, a subsidiary of DICE Sweden who developed the original Battlefield 1942. DICE Canada is also working on the next expansion pack Secret Weapons right now.
The release is planned to be early 2004. Please read the press release by EA for all information. We really suggest it to read.
REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)--June 18, 2003--Lock and load your M-16 and grab your flak jacket, it's time to hit the jungle in Battlefield Vietnam(TM). Electronic Arts (Nasdaq:ERTS) announced today that Battlefield Vietnam for the PC is under development and expects to debut in early 2004. The title will be published and distributed by Electronic Arts under the EA GAMES(TM) brand.
The Battlefield franchise is entering a new era with more firepower and beautiful yet ferocious new combat settings. Staying true to the over-the-top, action-packed multiplayer style that gave Battlefield 1942(TM) its critical and commercial success, Battlefield Vietnam will drop players into some of the Vietnam War's fiercest battles. Fighting in theatres from jungles surrounding the Ho Chi Minh Trail to the city streets of Hue, players will choose from two well-equipped forces, the United States or the North Vietnamese Army (NVA) and Vietcong.
Offering an arsenal of weapons and vehicles authentic to the Vietnam conflict, players will battle in first-person perspective. The workhorse vehicle for the U.S. during the conflict was the helicopter and it will serve the same purpose in Battlefield Vietnam. The NVA will be outfitted with many Russian-made vehicles including the T-54 tank and Mig-21 jet. Taking a step forward from its franchise predecessors, Battlefield Vietnam will allow passengers to fire from moving vehicles and players will have the ability to airlift other vehicles via helicopter. The game will also deploy new rendering and sound engines that will help take players deeper into the 1960's mindset.
Battlefield Vietnam, like its brethren Battlefield games, allows players to join forces on teams in games up to 64 players over the Internet, or jump into single player action. Battlefield Vietnam is being developed by Digital Illusions Canada, a subsidiary of Sweden-based Digital Illusions.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk waarom doen ze dat nou???
Je kunt gratis Eve of Destruction downloaden!
Maar ja je koopt dan wel een goede uitbreindingspakket met goede geluidjes en wapens? Dat is dan de vraag. Gratis of dokken? :S
Dom iets wat EA doet, maak dan een toekomst uitbredingsset met ruimteschepen ofzo iets.
quote:ja dat is waar. Ik hoop dat die Vietnam slechter wordt dan EoD, dat betekent weinig server voor Vietnam, dus dan ook niet de moeite waard om het te kopen. Alleen kan EA nu gaan kijken wat de min puntjes zijn van EoD en dan zelf de foutjes die EoD heeft gemaakt proberen te vermijden. En dat is dan wel jammer. Want zo wordt Vietnam misschien wel beter dan EoD, omdat EoD nu als een soort proefkonijn is voor EA.
Op donderdag 19 juni 2003 19:36 schreef Vassili_Z het volgende:
Eve of Destruction en de Vietnam-uitbreiding van EA zullen niet erg van elkaar verschillen denk ik, al zal de uitbreidingsset van EA over meer kwaliteit en betere gameplay beschikken. Dat is vaak zo, maar niet altijd, soms zijn mods beter dan games zelf die over hetzelfde genre gaan (kijk maar naar Counterstrike)
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 19-06-2003 19:41]
quote:If you already have the 11% Demo version installed, you will need only the 12% Demo Patch! (828 kb)
Op donderdag 19 juni 2003 19:41 schreef Chen het volgende:
EOD doet het bij mij nietkan iemand me helpen
[afbeelding]
Wat moet ik doen?
Je hebt wel de full installer gedownload van 180MB?
The Eve Of Destruction Mod Team have released their 12% Demo Full Installer Version. Size: about 180 Megabytes!
quote:Ja maar welke doet het bij 1.4v?
Op donderdag 19 juni 2003 19:43 schreef nlboy het volgende:[..]
If you already have the 11% Demo version installed, you will need only the 12% Demo Patch! (828 kb)
This is only for those gamers who haven't installed this mod or still have the 10% Demo version installed!Je hebt wel de full installer gedownload van 180MB?
The Eve Of Destruction Mod Team have released their 12% Demo Full Installer Version. Size: about 180 Megabytes!
quote:Ja bij mij werkt hij goed met 1.4.
Op donderdag 19 juni 2003 19:48 schreef Chen het volgende:[..]
Ja maar welke doet het bij 1.4v?
quote:ik doe niet aan warez op fok
Op donderdag 19 juni 2003 19:52 schreef nlboy het volgende:[..]
Ja bij mij werkt hij goed met 1.4.
Je hebt wel de legale versie van BF1942?
quote:o oke
Op donderdag 19 juni 2003 19:54 schreef Chen het volgende:[..]
ik doe niet aan warez op fok
quote:ben nu 11 % downloaden en dan download ik 12% patch als het dan niet werkt ga ik wel effe naar dat forum
Op donderdag 19 juni 2003 20:11 schreef nlboy het volgende:[..]
o oke
misschien ff kijken op het forum van EoD?
http://eod.bfcentral.com/
quote:zo heb ik het gedaan en bij mij werkt het perfect.
Op donderdag 19 juni 2003 20:14 schreef Chen het volgende:[..]
ben nu 11 % downloaden en dan download ik 12% patch als het dan niet werkt ga ik wel effe naar dat forum
quote:kijk ALTIJD eerst naar de forums van een mod!!! vaak onder troubleshooting vind jeje oplossingen
Op donderdag 19 juni 2003 19:41 schreef Chen het volgende:
EOD doet het bij mij nietkan iemand me helpen
[afbeelding]
Wat moet ik doen?
quote:Goed zo!
Op donderdag 19 juni 2003 21:57 schreef Chen het volgende:
Hij doet het nu!
Gelijk bij me eerste keer 3de geworden
quote:Daar heb je toch een parachute voor!!
Op zaterdag 31 mei 2003 09:09 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
® Nlboy 2003Ik wilde net een vliegtuig pakken maar net te laat, ik stond toen op de vleugel en hij ging weg en ik bleef erop staan, toen maar toch ff liggend op de vleugel blijven anders viel ik. Ben toch op het eind dood gegaan.
quote:Deed het niet omdat ik te snel naar voren werdt geschoten. Net als een raket!
Op donderdag 19 juni 2003 22:40 schreef Het_Donker het volgende:[..]
Daar heb je toch een parachute voor!!
quote:1.4
Op vrijdag 20 juni 2003 17:13 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb hem ook(echte versie)
Welke patches moet je echt downloaden????
quote:eerst 11% full installer en dan 12% er overheen
Op vrijdag 20 juni 2003 17:56 schreef HomerJ het volgende:[..]
1.4
Desertcombat 0.38
Eve of destrucition eerst 11% en daarna 12% eroverheen
Hieronder is hij te downloaden.
http://www.battlefield-1942.nl/index.php?view=downloads&start=28
En hier gevonden:
http://www.battlefield-1942.nl/index.php?view=downloads&cid=4
quote:heb je het zelf al geprobeerd?
Op vrijdag 20 juni 2003 23:13 schreef nlboy het volgende:
Wie heeft er evaring met BF1942 NL vertaling BETA v0.1 ?
Is niet gemaakt door EA, maar door Nederlanders.Hieronder is hij te downloaden.
http://www.battlefield-1942.nl/index.php?view=downloads&start=28En hier gevonden:
http://www.battlefield-1942.nl/index.php?view=downloads&cid=4
quote:nee, wil liever niet m'n BF verknallen, want ik er al heel veel mod's voor geinstaleerd en anders moet ik al die mods weer opnieuw instaleren.
Op vrijdag 20 juni 2003 23:28 schreef Chen het volgende:[..]
heb je het zelf al geprobeerd?
quote:Ja daarom wil ik het ook niet doen eerst moet iemand het testen
Op zaterdag 21 juni 2003 10:32 schreef nlboy het volgende:[..]
nee, wil liever niet m'n BF verknallen, want ik er al heel veel mod's voor geinstaleerd en anders moet ik al die mods weer opnieuw instaleren.
quote:Dit had ik ook.... het valt niet helemaal te verhelpen, bij mij ging het over door een nieuwe patch (maar toen bestond de bug nog half) en door te klote met de instellingen van het .con file-tje in de folder van BF1942.
Op zaterdag 21 juni 2003 19:54 schreef bosbanaan het volgende:
Ik heb een ziekelijk irritante soundbug in vrijwel alle mods (DC, Gewone BF, ActionBF , volgens mij niet in EoD, maar weet ik niet zeker)
die het spelen een stuk minder leuk maakt, ik heb een of andere VIA audio Motherboard kaart die in mijn moederboard zit inbegrepen...het is heel kut, iemand ook zo'n bug of weet iemand hoe ik het verbeter? Sound quality's zijn allemaal op zijn hoogst. ( als ik bijvoorbeeld een keer schiet hoor je het geluid tig keer heel schokkerig, dan schiet je een keer en dan hoor je tien schokkerige tikken
)!
quote:heb ik soms ook, heel vaag.
Op zondag 22 juni 2003 11:45 schreef Chen het volgende:
Bij DC heb ik een probleem als ik dan naar de score kijk dat ik de hele tijd zie dat ik dood ben terwel ik dat niet ben
quote:kop of munt?
Op zaterdag 21 juni 2003 13:21 schreef Chen het volgende:[..]
Ja daarom wil ik het ook niet doen eerst moet iemand het testen
http://www.flappro.com/actionbf/
Dit is een leuke mod zeker als je in een auto rijd en op een muisknop drukt hoor je een radio of je toeter!
Features
Singleplayer games are not supported for now!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scout:
Knife: right click makes you scream in anger!
Pistol
Sniper rifle: stays zoomed until you press the zoom key again.
Defensive grenades: 4 seconds delay
Recon binoculars: can also be used to help anti-tank soldiers who use mortars.
Burst jetpack: each click of the mouse activates the jetpack temporarily for a quick burst. Limited amount of fuel in the tanks. Can be refilled at any ammobox. You are propelled to the direction where you look and if you are falling down too fast, you wont be able to use the jetpack. You must slow your fall down with the parachute.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Assault:
Throwable knives: aim at your enemys head for a fatal strike.
Pistol
Long range machine gun: regular firing rate, low recoil
Defensive grenades: 4 seconds delay
Offensive grenades: detonates on impact, careful with that!
Short range sub-machinegun: high firing rate, more recoil
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anti-tank:
Knife: right click makes you scream in anger!
Pistol
Bazooka: they now have an explosion radius!
Defensive grenades: 4 seconds delay
Landmines: now partially hidden in the ground, use right click for various throw power.
Portable mortar: drop on the ground, artillery assistance: right click to get scout targets.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Medic:
Knife: right click makes you scream in anger!
Pistol
Double shotgun: the closer the more damage you do.
Smoke grenade: 1 smoke grenade to start with, then it takes 30 seconds to prepare and use the next one if you press the reload key. Effect lasts for a good 45 seconds.
Personal medipack: more healing capacity, for immediate use.
Throwable medipack: a medipack that you can leave anywhere for long-term medical assistance! Carrying 3 of them. Stay at their location as long as the owner lives.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Engineer:
Buildable bunker: place the toolbox and wait for the bunker to appear. Use repair tool to finish up construction. Bunkers can be destroyed. Respawns as long as the owner stays alive.
Pistol
Flame-thrower: flames slide on objects, perfect for clearing bunkers and houses.
TNT
Buildable Aagun: place the toolbox and wait for the aagun to appear. Use repair tool to finish build. Aaguns can be destroyed. Respawns as long as owner stays alive.
Repair kit: more repair capacity
quote:Wauw, dies echt origineel, lijkt me gaaf om dat te spelen met lamme musketten en zwaarden
Op woensdag 25 juni 2003 10:48 schreef Disorder het volgende:
Battlefield: Pirates is de zoveelste mod die in een korte tijd uitkomt. Uiteraard neem je het als Piraat op in een groot schip tegen de vijand. Gegarandeerd veel plezier met zwaarden, kanonnen en ouderwetse pistolen. Dit is de eerste speelbare versie, dus waarschijnlijk zitten er nog wat bugs in.
quote:Via start mischien??
Op woensdag 25 juni 2003 13:35 schreef Disorder het volgende:
Op de één of andere manier komt die Pirates mod bij mij niet in de custom game list te staan. Kan ik 'm toevoegen of de mod ergens manual opstarten?
quote:Ik kan nergens servers vinden voor deze game. Niemand heeft interesse blijkbaar. Toch jammer, want er zit een atoombom in het spel
Op dinsdag 24 juni 2003 23:23 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Action Battlefield Beta 1.0 releasedhttp://www.flappro.com/actionbf/
quote:wel je moet zoeken naar: "ABF" of naar "Action" daar vind je zeker een server. Anders ff updaten de server list en dan w8en tot je alle servers binnen hebt gehaald.
Op woensdag 25 juni 2003 18:41 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik kan nergens servers vinden voor deze game. Niemand heeft interesse blijkbaar. Toch jammer, want er zit een atoombom in het spel
quote:nee bij mij doed ie het perfect!
Op vrijdag 27 juni 2003 11:38 schreef gieling.com het volgende:
omdat het gewoon nog de alpha versie is, en omdat wij een europees spel hebben
quote:ik ook niet, helaas pindakaas
Op vrijdag 27 juni 2003 13:13 schreef gieling.com het volgende:
dan zou ik het niet weten Chen;)
Volgens mij heb ik een CD verloren: even een check: heeft Battlfield 2 of 3 cd's?
quote:2...
Op zondag 6 juli 2003 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Sjit....Volgens mij heb ik een CD verloren: even een check: heeft Battlfield 2 of 3 cd's?
quote:Phew
Op zondag 6 juli 2003 14:24 schreef Longlegg het volgende:[..]
2...
quote:even een search en je had info over Battlefield: desert combat en meer gevonden
Op dinsdag 8 juli 2003 10:39 schreef Caipirinhia het volgende:
Ik wil er niet gelijk een topic voor openen, dus dan maar even hier.
Zijn er ook Mods voor BF1942? en hoe werkt dat dan?
quote:Me 2, binnenkort wel een LAN, dus weer met zijn 6en knallen
Op dinsdag 8 juli 2003 13:17 schreef gieling.com het volgende:
mm, heb BF een tijdje niet gespeeld, heb het een beetje druk
Nu aan het installen ben benieuwd
quote:Ik speel niks anders
Op vrijdag 12 september 2003 18:30 schreef StefanFM het volgende:
heb nu het origineel en de 2 addons maar Desert Combat vind ik nog steeds de sterkste mod
quote:Het middeltstje spawnpoint(Hellendoorn). Op die berg. Het gebouw tegenover de kerk met de mounted browning uit de ramen. En balkons. Op de bovenste verdieping liggen er 2,daar staat ook een medicijn kast.
Op zondag 14 september 2003 10:16 schreef Manweth het volgende:
De demo van de nieuwe BF1942 is uit
Secret weapons of world war 2
En er schijnt daar ergens in de level een jetpack te liggen
maar waar?
iemand?
In het huis, rechts van de opgeblazen brug! Op de bovenste verdieping ligt er één...
(Voor de duidelijkheid, als je naar de brug kijkt, aan je rechter hand!)
Moet je s'nachts(!) een gebouw opblazen
heb je hier een speciaal progje voor of zijn het commando's??
gaat niet om password, ik wil gewoon mensen kunnen kicken en bannen
Deze mod zal zich meer op realisme gaan richten dan bf1942 zelf: de tanks zijn bijvoorbeeld bestand tegen granaten en botsingen met jeeps, bommen doen meer schade en de maps zijn gebaseerd op historische veldslagen (Duinkerken, invasie van Griekenland, de Griekse eilanden, Noord Afrika, Belgie, Frankrijk, Battle of Britain etc.)
Op de site zijn al veel screenies te vinden te vinden die er erg goed uitzien.
quote:Aj, dit ziet er goed uit. Hmm dat worden weer lange nachten
Op dinsdag 23 september 2003 18:43 schreef franske19 het volgende:
Vrijdag wordt de Forgotten Hope mod gereleased, dit is een mod/total conversion die o.a. twee nieuwe landen (Italie en Franrijk), nieuwe wapens en (heel veel) nieuwe voertuigen zal bevatten. Ook zullen er bij de eerste release ongeveer 10 nieuwe maps zitten.Deze mod zal zich meer op realisme gaan richten dan bf1942 zelf: de tanks zijn bijvoorbeeld bestand tegen granaten en botsingen met jeeps, bommen doen meer schade en de maps zijn gebaseerd op historische veldslagen (Duinkerken, invasie van Griekenland, de Griekse eilanden, Noord Afrika, Belgie, Frankrijk, Battle of Britain etc.)
Op de site zijn al veel screenies te vinden te vinden die er erg goed uitzien.
Als ik BF opstart dan schiet ie terug naar windows en dan moet ik BF aanklikken op de taakbalk om erin te komen... Dan wil ik een instant battle doen en dan flipt ie ook keer op keer terug naar windows... Iemand een idee?
In je videodefault.con bestand kan je allowrefreshrate op 1 zetten.
op de site www.bfnation.net gelezen dat dit voor veel mensen als oplossing werkt.
suc6
quote:Mischien ligt het aan je videokaart,
Op woensdag 24 september 2003 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ff testen, met Rainbow Six Raven Shield flikte ie het net ook (de demo)
Heb ik ook gehad, maar toen bleek een ventilatortje niet te werke
quote:Accessing the Console
Op maandag 22 september 2003 23:37 schreef heerder het volgende:
ik host regelmatig games vooral battlefield spelen we vaak.
Nu komen er wel eens gasten die of vet slecht zijn of het zijn gewoon sukkels en dan wil je ze kicken....
MAAR HOE:??heb je hier een speciaal progje voor of zijn het commando's??
gaat niet om password, ik wil gewoon mensen kunnen kicken en bannen
To access the console in Battlefield 1942, you need to use the " ~ " tidle key. It is located just above your "Tab Key", this will drop down your console in game where you can enter the specific commands listed below. The following commands are are current with version 1.45. The commands also work with Linux Status Monitor
Game
game.sayTeam
game.sayAll
game.listPlayers
game.listMaps
game.voteMap #
game.voteKickPlayer (ID)
game.voteKickTeamPlayer (ID)
game.changePlayerName (name)
game.dumpNetworkDebugStats 1/0
game.debugCallBackDisabled 1/0
game.useHUD 1/0
game.setShadows 1/0
game.setEnvironmentMapping 1/0
game.setToolTip 1/0
game.setRadioToolTip 1/0
game.setCrossHairColor # # #
game.setStaticMiniMap 1/0
game.setMiniMapTransparency #
game.RadioToolTipColor # # #
game.getIp
game.getLevelName
game.disconnect
game.enableFreeCamera 1/0
game.killPlayer (ID)
game.suicide
game.setCommonMouseSensitivity #
Air Variables
game.setAirKeyboardSensitivity #
game.setAirMouseSensitivity #
game.setAirMouseInvert 1/0
Infantry
game.setInfMouseSensitivity #
game.setInfMouseInvert 1/0
Vehicles
game.setLandSeaKeyboardSensitivity #
game.setLandSeaMouseSensitivity #
game.setLandSeaMouseInvert 1/0
game.setConnection (1-4)
game.setDisableSound 1/0
game.setChannels #
game.setMasterVolume #
game.setMenuMusicVolume #
game.setMusicOnOff 1/0
game.setLocalizedDialog 0
game.setQuality #
game.setSoundDetail
game.setHardware #
game.setGameDisplayMode 800 600 32 0
game.setDetailTexture #
game.setGraphicsQuality #
game.setLightmaps 1/0
game.setRenderWhenSpawnMenu 1
game.setMenuViewdistance #
game.setEffectsQuality #
game.setPerformance #
Admin
admin.getRemoteConsoleEnabled
admin.enableRemoteConsole (username) (password) #
admin.disableRemoteConsole
admin.maxAllowedConnectionType (type)
admin.enableRemoteAdmin (password)
admin.disableRemoteAdmin
admin.execremotecommand "command"
admin.voteMapMajority #
admin.voteKickPlayerMajority
admin.voteKickTeamPlayerMajority
admin.enableMapVote 1/0
admin.enableKickPlayerVote 1/0
admin.enableKickTeamPlayerVote 1/0
admin.votingTime #
admin.kickPlayer (ID)
admin.banPlayer (ID)
admin.changeMap (map name)
admin.addAddressToBanList (IP)
admin.removeAddressFromBanList (IP)
admin.listBannedAdresses (Lists all banned IPs)
admin.clearBanList
admin.banTime #
admin.tagPlayer (ID) (Not sure)
admin.bandWidthChokeLimit #
admin.allownosecam 1/0
admin.externalviews 1/0
admin.togglegamepause
admin.setTicketRatio #
admin.autoBalanceTeam 1/0
admin.delayBeforeStartingGame #
admin.roundDelayBeforeStartingGame #
admin.soldierFFRatio #
admin.vehicleFFratio #
admin.soldierFFRatioOnSplash #
admin.vehcileFFRatioOnSplash #
admin.kickBack #
admin.kickBackOnSplash #
admin.timeLimit #
admin.scoreLimit #
admin.restartMap
admin.setNextLevel (map)
admin.timeBeforeRestartMap #
admin.SetNrOfRounds #
admin.timeToNextWave #
admin.spawnWaveTime #
admin.nrOfTKToKick #
admin.spawnDelayPenaltyForTK #
Renderer
renderer.allowAllRefreshRates 1/0
renderer.extrapolateFrame 1/0
renderer.mipMapBias #
renderer.setVSyncEnabled 0/1 0/1
renderer.getVSyncEnabled
shadow
hud
Console
Console.showfps 1/0
Console.showstats 1/0
Sound
Sound.setDopplerFactor 1/0
Sound.setRolloffFactor 1/0
Sound.setDistanceFactor 1/0
Sound.setPitchChangeRate #
Sound.showSoundInfo 0
Sound.drawSoundObjects 0
player
memory
Profiler
profiler.enable 1/0
profiler.report # # 1/0
profiler.reportfile # # 1/0
profiler.reportfile # # 1/0
profiler.reset
profiler.enableVTune
profiler.enableAllTimers
profiler.disableAllTimers
profiler.enableTimer (Timer number)
profiler.disableTimer (Timer number)
profiler.enableVTuneForTimer (Timer number)
profiler.disableVTuneForTimer (Timer number)
profiler.enableTimerByName (Timer Name)
profiler.disableTimerByName (Timer Name)
profiler.enableVTuneForTimerFromName (Timer Name)
profiler.disableVTuneForTimerFromName (Timer Name)
profiler.listTimers
profiler.reportPerTimer.
Chat Message Boxes
chat.ChatMessageSize 1/12
chat.GameInfoMessageSize1/ #
chat.KillMessageSize 1/#
chat.setChatHistory (Sets the no of lines for all 3 message displays at once)
chat.chatInfo
chat.OldChatListStyle 0/1 (1=1.2 chat)
chat.OldChatListHistory #
Ignore Commands
chat.ignoreRadioText 0/1
chat.ignoreRadioAudio 0/1
chat.setIgnoreRadioAudioAndText 0/1
chat.getIgnoreRadioAudioAndText
chat.addToIgnoreList (user id)
chat.removeFromIgnoreList (user id)
chat.ignoreList
TK Punish/Forgive
admin.spawnDelayPenaltyForTK (value) (1.0 = wait 1 spawn wave, 1.5 = wait 1.5 spawn wave.. and so on)
admin.banPlayerOnTKKick 0/1
admin.nrOfTKToKick (value)
admin.tkPunishMode 0/1
game.TKPunish
game.TKForgive
Buddy List
game.addPlayerToBuddyList
game.removePlayerFromBuddyList
game.buddyList
Gister avond is er een langverwachte mod voor bf1942 verschenen, Forgotten Hope. Deze mod richt zich meer op realisme dan vanilla bf. Bijvoorbeeld kun je nu niet meer met een jeep een tank rammen in kamikaze stijl en doen granaten ook geen schade meer aan tanks. De kracht van granaten (tegen infanterie) en bommen van vliegtuigen (tegen armor) is vergroot. Je kunt vechten op 8 nieuwe maps
die allen legendarische veldslagen uit de Tweede Wereldoorlog simuleren, denk aan duinkerken Duinkerken, invasie van Griekenland, de Griekse eilanden, Noord Afrika, Belgie, Frankrijk, Battle of Britain etc. Natuurlijk zijn er ook nieuwe voertuigen zie hiervoor de feature lijst.
Je moet eerst de main install (430 mb) installeren ev vervolgens het mappack (82 mb)!
quote:Gebruik je Windows-XP? Ik had ook last van die fout, probeer het eens met bv. GetRight
Op zaterdag 27 september 2003 23:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik wil Desert Combat 0.4 Full Install downloaden, maar krijg steeds gedeeltes van het geheel.
Er staat tijdens het downloaden wel 527mb, maar als het klaar is heb ik maar 136mb of 200mb. En die downloadsites geven nergens aan waar je deel 2 en anderen kan halen.![]()
![]()
quote:Doet XP dat? Ik heb nooit meer download accelerators hoeven te gebruiken sinds adsl. Bedankt weer microsoft.
Op zondag 28 september 2003 00:02 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Gebruik je Windows-XP? Ik had ook last van die fout, probeer het eens met bv. GetRight
quote:Eh, ALTIJD download accelerators gebruiken! Tis niet alleen een snelheids verschil, tis meteen een download manager...
Op zondag 28 september 2003 10:52 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Doet XP dat? Ik heb nooit meer download accelerators hoeven te gebruiken sinds adsl. Bedankt weer microsoft.
quote:*zucht*
Op zondag 28 september 2003 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Eh, ALTIJD download accelerators gebruiken! Tis niet alleen een snelheids verschil, tis meteen een download manager...
*vermijd volle C: schijf*
quote:Mwach, af en toe opruimen is wel makkelijk, ik heb tot nogtoe nergens last van...
Op zondag 28 september 2003 11:22 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
*zucht*
*vermijd volle C: schijf*
quote:Niet structureel, maar ik had op een of andere manier met XP en een telefoonverbinding problemen....
Op zondag 28 september 2003 10:52 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Doet XP dat? Ik heb nooit meer download accelerators hoeven te gebruiken sinds adsl. Bedankt weer microsoft.
quote:Mijn C-schijf gebruik ik voor applicaties en het begint nu toch wel vol te raken. Nou ja, koop binnenkort toch een nieuwe pc.
Op zondag 28 september 2003 11:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mwach, af en toe opruimen is wel makkelijk, ik heb tot nogtoe nergens last van...
quote:Ik weet niet wat XP doet, maar Getright heeft em nu wel volledig beinnengehaald. Thanx!
Op zondag 28 september 2003 12:31 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Niet structureel, maar ik had op een of andere manier met XP en een telefoonverbinding problemen....
quote:Van de 120 gig heb ik C 30 gegeven, en tot nu toe nog geen problemen...
Op zondag 28 september 2003 12:38 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Mijn C-schijf gebruik ik voor applicaties en het begint nu toch wel vol te raken. Nou ja, koop binnenkort toch een nieuwe pc.
[..]Ik weet niet wat XP doet, maar Getright heeft em nu wel volledig beinnengehaald. Thanx!
op de server NTCE -clanserver-
online om 18:30
battlefield secret weapons demo
IK MAAK JULLIE AF!!!!!!!!!
quote:is cool!!!!!
Op dinsdag 30 september 2003 14:06 schreef STFU het volgende:
ik doe mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!totally fucking wipe-out!
18:30 GAME TIME
quote:IP-adres is ook wel handig!
Op dinsdag 30 september 2003 14:02 schreef jopiealberda het volgende:
IK DAAG JULLIE UIT!!!!!!!!!!op de server NTCE -clanserver-
online om 18:30
battlefield secret weapons demo
IK MAAK JULLIE AF!!!!!!!!!
Meer mensen die er last van hebben?
quote:Of zit ik in het verkeerde centrale topic te posten?
Op donderdag 30 oktober 2003 09:29 schreef robh het volgende:
Sinds die 1.45 crasht dat kutspel steeds weer, op willekeurige momenten, terug naar de desktop (zónder foutmelding)
Meer mensen die er last van hebben?
quote:Ik had het gisteren bij Desert Combat een keer...
Op donderdag 30 oktober 2003 09:29 schreef robh het volgende:
Sinds die 1.45 crasht dat kutspel steeds weer, op willekeurige momenten, terug naar de desktop (zónder foutmelding)
Meer mensen die er last van hebben?
Wat wel zo is: Als je een refresh rate fix hebt geinstalled, kapt het spel er direct na de filmpjes al mee...
Heb me gisteren weer lekker kunnen ergeren aan n00bs van je team die over de door jou gelegde meinen(?) heenkarren... er staat een rode doodskop in je scherm, dat is niet voor niks
quote:Bij mij springt ie naar de desktop als ik er te lang mee heb gespeeld. Zal wel normaal zijn...
Op donderdag 30 oktober 2003 09:39 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Ik had het gisteren bij Desert Combat een keer...
Wat wel zo is: Als je een refresh rate fix hebt geinstalled, kapt het spel er direct na de filmpjes al mee...
Heb me gisteren weer lekker kunnen ergeren aan n00bs van je team die over de door jou gelegde meinen(?) heenkarren... er staat een rode doodskop in je scherm, dat is niet voor niks
Van die teamleden die over je eigen mijnen rijden is idd irritant. Dan geven sommigen jou ook eens de schuld, zelfs als ik ze zelf eerst hebt aangekondigd wáár ik de mijnen ga leggen met een prefix tekst zoals F5.
M'n meest favo game in DC: Weapons Bunkers en wel als Coalition.
Snel de Irakese basis binnen stormen en proberen de 3 bunkers op te blazen. Het spel is snel, spannend en uitdagend. Teamwork is ook belangrijk. Al maakt het weinig uit als je met z'n driëen de bunker binnenstorm, explosieven plaatst en als eerste de switch overhaald en je teamleden meeneemt. De lucht in.
quote:Is niet normaal, maar is waarschijnlijk als gevolg van te weinig virtueel geheugen. Weet je zeker dat je geen enkele melding krijgt, ook geen geel driehoekje in de startmenubalk.
Op donderdag 30 oktober 2003 10:10 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Bij mij springt ie naar de desktop als ik er te lang mee heb gespeeld. Zal wel normaal zijn...
quote:Nope. Spel kapt er mee, gaat terug naar desktop. Geen melding.
Op donderdag 30 oktober 2003 10:15 schreef franske19 het volgende:[..]
Is niet normaal, maar is waarschijnlijk als gevolg van te weinig virtueel geheugen. Weet je zeker dat je geen enkele melding krijgt, ook geen geel driehoekje in de startmenubalk.
Virtueel geheugen, trekt het programma het van de partitie waar het geïnstalleerd staat of altijd van C:\?
Al m'n spellen staan nl. op de D:\.
quote:Same here, ff spelen (soms wel 10 hele minuten! yeah!) en dan is het poef, desktop.
Op donderdag 30 oktober 2003 10:18 schreef Dr_Crouton het volgende:Nope. Spel kapt er mee, gaat terug naar desktop. Geen melding.
Virtueel geheugen, trekt het programma het van de partitie waar het geïnstalleerd staat of altijd van C:\?
Al m'n spellen staan nl. op de D:\.
Niks te vinden in de logboeken ook. Waaaaazig
quote:Bij mij gebeurt dat pas na een uur of 2 uur spelen hoor...
Op donderdag 30 oktober 2003 10:30 schreef robh het volgende:[..]
Same here, ff spelen (soms wel 10 hele minuten! yeah!) en dan is het poef, desktop.
Niks te vinden in de logboeken ook. Waaaaazig
quote:Ow, daar zou ik ook wel mee kunnen leven
Op donderdag 30 oktober 2003 10:48 schreef Dr_Crouton het volgende:Bij mij gebeurt dat pas na een uur of 2 uur spelen hoor...
Hopelijk dat het met patch 1.5 wat beter wordt
quote:Wat vooral opvalt is de ingebouwde lift in een vliegdekschip, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Het is overigens nog wel even wachten want de patch wordt pas vrijgegeven rond kerstmis.
- Merciless sounds and skins, in a quality Bf42 gaming hasnt experienced before
- Pacific Shores pacific campain, new japanese vehicles and weapons
- A German version
- New Vehicles
- New Ships - Ark Royale, Schnellboote and other navy vessels
- New Aircraft - Russians should have a chance against the tigers shouldnt they?
- New Custom Map Objects
- New Maps including "Gold Beach" and "Omaha BeachGameplay features including:
-- Merciless 1942 Flight Engine by Takiwa
-- pilot & parachute classes
-- towable artillary
-- recoded vehicle behaviour
-- useable carrier ship elevators
De nieuwe 1.5 patch is inmiddels te downloaden, ik zou hem niet meteen installeren maar even wachten totdat alle servers up to date zijn, zodat je ook daadwerkelijk kan spelen! (er zijn al wel een flink aantal servers in de lucht op het moment) Maar ik heb nog niet gechecked of de mods nog werken in 1.5.
Volledige patch 1.5 (143 mb)
1.45 -> 1.50 patch (45.8 mb)
quote:jajajajajajaj eindelijk
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:42 schreef franske19 het volgende:
En nog meer nieuws:De nieuwe 1.5 patch is inmiddels te downloaden, ik zou hem niet meteen installeren maar even wachten totdat alle servers up to date zijn, zodat je ook daadwerkelijk kan spelen! (er zijn al wel een flink aantal servers in de lucht op het moment) Maar ik heb nog niet gechecked of de mods nog werken in 1.5.
Volledige patch 1.5 (143 mb)
1.45 -> 1.50 patch (45.8 mb)
quote:ja ikke, maar dan wel een die niet verplicht van die battles houdt elke dag of zo
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:05 schreef Chen het volgende:
Is er nog ambitie voor een clan?
Btw, de 1.5 patch is uit, die nieuwe map met die nieuwe wapens is heel goed uitgepakt vind ik.
quote:Nieuwe map, nieuwe wapens?!
Op zaterdag 1 november 2003 00:58 schreef Vassili_Z het volgende:
dan moet je naar de forums van die mod gaan.....Btw, de 1.5 patch is uit, die nieuwe map met die nieuwe wapens is heel goed uitgepakt vind ik.
Ik ga spelen....
Misschien toch maar weer eens normaal BF1942 spelen..?
Heb ik eik sinds het begin van DC niet meer gedaan.
quote:Nieuwe map is best vet, nieuwe schepen en wapens enzo
Op zaterdag 1 november 2003 09:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
Downloading incremental patch now...Misschien toch maar weer eens normaal BF1942 spelen..?
Heb ik eik sinds het begin van DC niet meer gedaan.
Ik heb nog een tijdje Battle Of Britain gedaan, maar daarna ben ik ook gaan DC-en ja...
Die vliegtuigen in het origineel vliegen langzaam zeg
quote:http://www.21stcenturywarfare.net/
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:48 schreef jazza het volgende:[..]
ja ikke, maar dan wel een die niet verplicht van die battles houdt elke dag of zo
Je wordt automatisch ingedeeld na aanmelding. Het is een soort Risk meets D.C.
quote:Gewoon een pagina terug en daar staan rechtstreekse links naar de ftp van ea!
Op zaterdag 1 november 2003 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
gewoon naar www.gamer.nl gaan, daar staat een nieuwsartikeltje waar je die nieuwe patch kunt downloaden terwijl je die nieuwe patch (nog) niet kunt downloaden via www.battlefield1942.com
quote:NLstore zegt: "27 november 03"
Op zondag 2 november 2003 14:51 schreef Manweth het volgende:
weet iemand wanneer Battfield 1942 Deluxe Edition uitkomt?
en bol.com zegt: "Beschikbaar op 28.11.2003"
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004000005988&Section=GAMES
quote:ik heb wel een stuur met bf voor de auto's
Op zondag 2 november 2003 15:18 schreef Manweth het volgende:
thanks.Is het eigenlijk mogelijk om met een joystick te vliegen?
En is dat fijner?
quote:Forgotten Hope is m.i. de beste mod die er is. Het meest realistisch (van alle grote mods) en ook meer aandacht voor andere landen dan alleen us/uk en duitsland. Als je 1.5 hebt draaien werkt deze mod alleen nog niet, men is op het moment met een patch bezig die dit alles moet oplossen.
Op zondag 2 november 2003 11:40 schreef nlboy het volgende:
Wie weet nog een leuke mod voor m'n bf?
(k heb al DC en DOD)
Edit: patch is inmiddels al vrijgegeven.
quote:het is zeker fijner, loopings enzo, dogfights worden stukken makkelijker...
Op zondag 2 november 2003 15:18 schreef Manweth het volgende:
thanks.Is het eigenlijk mogelijk om met een joystick te vliegen?
En is dat fijner?
quote:lijkt me dus echt verrot spelen, omdat die vliegtuigen zo traag zijn en reageren.
Op zondag 2 november 2003 20:46 schreef DutchBlood het volgende:[..]
het is zeker fijner, loopings enzo, dogfights worden stukken makkelijker...
quote:ja ik ook
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:05 schreef Chen het volgende:
Is er nog ambitie voor een clan?
quote:Forgotten Hope is zeker een aanrader
Op zondag 2 november 2003 11:40 schreef nlboy het volgende:
Wie weet nog een leuke mod voor m'n bf?
(k heb al DC en DOD)
En patch is er al voor de 1.5 Patch
quote:heel erg bedankt voor de patch, alleen jammer dat er zo weinig servers zijn die FH maps draaien. De meeste draaien alleen maar standaard BF maps.
Op dinsdag 4 november 2003 18:08 schreef Aars_Koek het volgende:[..]
Forgotten Hope is zeker een aanrader
En patch is er al voor de 1.5 Patch
quote:Moet gewoon even goed zoeken, ik gebruik overigens altijd all seeing eye (betere, reclamevrije game spy) en ik zie genoeg servers met een ping onder de 100 waar FH maps op gespeeld worden.
Op dinsdag 4 november 2003 21:46 schreef nlboy het volgende:[..]
heel erg bedankt voor de patch, alleen jammer dat er zo weinig servers zijn die FH maps draaien. De meeste draaien alleen maar standaard BF maps.
quote:Wat is er mis met de ingame-browser ?
Op woensdag 5 november 2003 20:28 schreef franske19 het volgende:[..]
Moet gewoon even goed zoeken, ik gebruik overigens altijd all seeing eye (betere, reclamevrije game spy) en ik zie genoeg servers met een ping onder de 100 waar FH maps op gespeeld worden.
quote:Sloom, geen geavanceerde filters(bv voor mods), weinig info over servers...
Op woensdag 5 november 2003 21:59 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Wat is er mis met de ingame-browser ?
quote:Wat hierboven staat en ase heeft de mogelijkheid om buddy's toe te voegen en op heel veel dingen te filteren. Bovendien zie je in welk land de server staat en kun je mensen uitnodigen. Installeer de trial eens zou ik zeggen.
Op woensdag 5 november 2003 21:59 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Wat is er mis met de ingame-browser ?
quote:Ik vind het niet z'n goed programma, omdat er weinig servers ermee te vinden zijn.
Op woensdag 5 november 2003 22:16 schreef franske19 het volgende:[..]
Wat hierboven staat en ase heeft de mogelijkheid om buddy's toe te voegen en op heel veel dingen te filteren. Bovendien zie je in welk land de server staat en kun je mensen uitnodigen. Installeer de trial eens zou ik zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 07-11-2003 13:55]
quote:Enkele nieuwe features:
5L
- Fixed Battle of the Buldge Control Point
- Fixed MG's on tanks
- Fixed Pickup Truck textures, removed logos
.5k
- Fixed Menu loading bar so you read the map name
- Added new Autocannon sound
- Adjusted projectile wizzing sound to hear it more often
- Made range of audio for jets higher
- Revised DesertShield AI
- Fixed various kit models.5j
- Fixed Spandrel Net code -FD
- Fixed Stinger power against helis and su-25/ A-10 back to 2 hits -FD
- Added updated M-16/M203 Animations from Tom - FD
- Added Updated DesertShield from AJ -FD
- Add Brians new SA-3 code - FD
- Extended jet engine fade out to lessen the sudden fade
- Fixed F-14 engines not readhing full volume & afterburners
- Mi-8 sounds vastly improved with repositioning and cockpit sound
- CAR-15 sound fade smoothed out
- Pantsyr changes:
- Gave ATGM launch sounds instead of stinger sounds
- Significantly reduced radar hum while in turret
- Improved turret rotation so it can track faster aircraft
- Increased up-angle to it can attack aircraft
- Set minimum angle above horizon so it can't engage ground targets
- Shotguns:
- reduced zoom
- gave 9mm projectile because original projectile used BF1942 materials, allowing it to damage armor
- Increased power and reload time for Recoiless Rifle. Damage equal to tank cannon.
- Adjusted M109 .50cal camera angle so range sight doesn't block view
- Gave Ural NSVT instead of Browning (better than just changing camera angle like the others)
- MLRS rocket engine sound improved to keep sound regardless of airtime (not in this pack)
- Oilfires randompitch corrected to prevent very low or very high fire sound.
- Adjusted burst size and prox fuse radius for Shilka and ZPU to improve efficiency, set projectile to proper type for airburst
- Removed ZPU and Shilka extra tracers and simply thickened it's normal fire which were already tracers
- Removed gravity for maverick rockets and gave them a better sound
- Set AV8X nose cannon to be very similar to A-10
- Set Saika reload sound to coincide with animations
- BMP-2 AT-5 reload changed due to a double magazine (probably accidentally ported from Bradley)
- BMP-2 and HMMWV-TOW given special reload soundscripts due to how reload with dummys works
- Spandrel missile given thinner smoke so you can see what you're firing at- Radio changes:
- Changed "APC Support" to "Engineer ready" as per request
- "Wait" returned to F6-F1
- "Suppressive fire" and "Cover me" combined into one command.5I
- Fixed El_Alamein Day 2 and Day 3 Map ID's -FD
- Fixed Wake SP -FD
- Fixed GuadalCanal SP -FD
- Fixed Battle of Midway SP -FD
- Fixed Mi8 AI -FD
- Fixed Gazala (Mi8 AI) -FD
- Fixed Tabruk SP -FD
- Fixed UH-60 AI -FD
- Fixed UH-60Q AI - FD
- Fixed UH-60L AI - FD
- Fixed UH-60L made primary fire - FD
- Lowered minigun radius to balance 2 miniguns. - FD
- Lowered force on explosion on M203/GP40 and MK-19 to reduce cheats - FD
- Fixed UH-60, UH-60L and UH-60Q material ID, Exported wrong at 61, needs to be 63. - FD
- Fixed Loading menu bar - FD
- Fixed Ural and Ural Tanker network bug (which fixed Weapons Bunkers and Oil Fields) - FD
- Fixed UH-60L exit positions
- Added Para Ammo Code - FD
- Added M2a3 Hull fix from Danny - FD
- Updated Harrier to 500 bullets. - FD
- Upadated loading screen (new BH) -FD
- Fixed Spec opsd kit -FD
- Lowered SA-3 distance -FD
- Allowed SA-3 to kill AC-130 -FD
- Fixed Helipads to repair new helis -FD
- Fixed Hangers to repair new vehicles -FD
- Added new medals -FD
- Added new Iraqi Backpack scheme -FD
- Fixed Scud glass -FD
- Fixed missing Radio texture -FD
- Fixed Allies Support kit - FD
- Fixed strength of F-14 Bombs - FD
.5h
- Added Mi8 windshield - MH
- Added Mi8 menu icon - MH
- Added new versions of custom DC maps to fix problems encountered in .5g - BH
- Added new tabot and TOW effects - BH
- Added new M16/M203 first-person animations
- Changed some two sided settings on Bradley and BMP-2 for optimization - BH
- Updated Hellfire skin and model - BH
- Updated Hellfire rack skin on UH-60L - BH
- adjusted ATGM materials for better splash performance - EN
- reduced 1st person CAR-15S volume - EN
- fixed Mi-24 weapons and sound problem: Mi-8 weapons.con conflict - EN
- Adjusted view for some .50cals which were obscured - EN
- New tracers added to most machineguns - EN
- Technicals given radios - EN
- Technicals, HMMWVs, BRDMs, and Urals given horns - EN
- Minigun radius increased to 5m - EN
- Car-15S smoke effect adjusted - EN
- Many new environment sounds added. - EN
- AT-2, BMP AT-4, BRDM-Spandrel rockets set to use correct damage materials - EN
- Added M82 and Mi-8 Spawn points BotB, Bocage (days 1, 2, 3), El Alamein (Days 1, 2, 3) Gazala, Guadalcanal, Iwo Jima, OMaha Beach and Tobruk - SW.5g
- Added new menu icon for spec ops class
- Added new ammo icons for Apache, Hind, and Mig29
- Added new hellfire model and skin
- Added Car-15 Model (Supressed - FD
- Fixed bug in UH-60q Ai that was crashing single player -FD
- Removed flash from Car-15, added smoke -FD
- Fixed AH-64 from killing itself with Hellfires - FD
- Rotated BH-Rear blade -FD
- Added new Load Screens - FD
- Updated all maps to use new Load Screens - FD
- Added new Load menu bar - FD
- Fixed HellfireRack LOD's, uv's and updated skin - JH & MH
- Fixed UH-60L LOD's - JH & MH
- Fixed UH-60Q LOD's, Skin - JH & MH
- Reversed UH-60 Prop Static Model - JH & MH
- Fixed UH-60_ESS_Pylons LOD's and updated skin - JH & MH
- Fixed Mk23 and PSS animation fire speed
- Updtaed Credits -FD
- Put AC-130 back on El_Alamein -FD
- Put UH-60 back on Basrah, removed SHilka added another Technical - FD
- Added Car-15 Suppressed Sound from Tan - FD
- Added new Remington models, textures and random selection - BH
- Added M203 animation - BH
- Added Mi8 - MH
- new materials made for:
- SA-3 dumbfire
- three new tracers
- 30mm fighter gun set to kill planes with slightly less hits (20 hits = 150 HP damage)
- Minigun set to be very lethal to infantry in 2.5m radius. Little damage to heavy armors
- 1 shot headshots for assault rifles set to 2-hit kills
- raised m203 / gp30 splash damage slightly to do 60% damage if it lands at your feet
- 9mm point blank damage lowered slightly
- Three new tracers created, one replacing the standard tracer. These tracers are more visible
- Tracers will now bounce off of armor if the weapon is unable to do significant damage against the target.
- environmental radio sound audibility distance increased
- All jet soundscripts improved to smooth out transition from idle to flight. ALso afterburner sound only kicks in when at 100% throttle
.5f
- Added new helicopter prop blur
- Added new UH-60, UH-60L, UH-60Q
- New textures for pickup trucks and technicals
- Improved AI for various handweapons and vehicles
- Improved DPV wheel models
- New Harrier skin, simple and wreck models added
- MK23, PSS and Stinger simple models added
- MK23 and M82 model fixes added
- More lexicon.dat updates
- Fixed some problems with F-16 fuselage
- New treads for M1A1 and M109. Larger turret for M109
- M203 and GP30 blast force reduced
- M82 adapted for proper projectile and deviations
- M82 given proper sound
- CAR-15 adapted to proper deviations
- M203 and GP30 given deviation and expanding crosshair
- CAR-15 and M82 given reticles
- Fixed missing RPG rocket sound
- removed shellbounce sound from silenced pistols
- Added new material listings for: tank shell, MLRS, BM21, .50cal Sniper, Spigot and AT2
- 25mmHEDP: Negated damage to ships with exception of landing craft.
- OSA 40mm cannon: comprehensive adjustment for sound, blast explosion, and damage. The 2x30mm cannon will be similar to 25mm HEDP only it hits 2x times and may damage ships.
- HandGrenade: set it to do 45HP dmg to light armor going down to 5HP for Bradley and 0 to MBTs.
- mortar splash: set to instakill if within 30% max radius
- Stinger Su-25 and A-10: set it to do 70HP damage per hit to these aircraft, 2 hits causing critical engine failure
- Mk-19: Mk-19 typically used HEDP, so direct damage will be dangerous to all but MBTs, similar to bradley cannon. Splash will only injure troops and scout cars.
- Spandrel, TOW, and AT4 vs light or heavy armor: Will give it 5m blast radius with 50% damage at center.
- FFAR splash vs infantry set instakill to 30% max blast radius
- FFAR direct hit for armor 49 set to proper damage curve
- MBT main cannon has almost no splash values: Fixed. set M1A1 to have a flatter trajectory, higher velocity, and low blast. T72 gets standard arc, slightly lower velocity, and larger splash.
- SABOT vs HEAT. Removed the smoke trail effect and gave the M1 shell a brilliant white-yellow flare they have iRL.
- A-A missiles to a MBT: reduced damage done to heavy armors
- SU-25 full bomb load (16 bombs) will sink destroyers. 32 bombs will sink battleships. 48 will sink carriers.
- Bombs maintain current damage within 30% of blast radius
- Equalized arty rockets splash with direct vs MBTs: Will equalize. Increased BM21 blast radius to MLRS level but reduced damage.
- .50cal sniper round made slightly more effective s. light armors compared to standard .50cal. Added special effects vs. infantry with knockback. Vs. infantry has a 0.15m prox fuse causing 25% total HP damage.
- 30mm AA cannon adjusted to do 7.5 HP per hit to aircraft, requiring 20 consecutive hits to down a full health aircraft
- Avenger damage increased to compensate for lower ROF.5e
- Added Car-15, Smoke Grenades and M82 (not placed on any map yet)
- Removed 7th class, readded stinger to Anti-Armor
- Includes Desert Shield 1e, Basrah Nights 1c, No Fly Zone 5d
- Increased speed of SA-3
- Fixed path finding for bots in 73 Eastings
- Fixed AI for M16/M203 AK47/GP30
- New lexicon file to bring in line with Desert Combat (erase WW2 references)
- Added new Mig29 Mig Wreck to eliminate mysterious floating ghost Mig wreck
- Altered weapon angles on some hand weapons
- Edited radio commands to soften beginning and ending
- Added new unskinned Harrier.
.5c
- Added new sounds for oil fields objects
- Added new M16 muzzle flash
- Even more supa-dupa BDRM-2 upgrades from Danny
- Restructured sounds
- Added NVST and Non-rotating cupola mgs
- Extracted map-specific statics to main folders for use across more maps
- Fixed Tobruk single-player so bots will use right vehicles
- Revised models and textures for Mp5
- Revised textures for F-15C, M249
- Tweaked spawn times, vehicles spawns on Battleaxe, Bocage, El Al, Gazala, GuadalCanal, Karkov, Tobruk and Wake
- Improved F-14B network code.5b
- Fixed a crash bug with mgs.5a
- Added new BDRM-2 turret
- Added NVST
- Added Non-Rotating Cupola MGs
- Added Radio Commands
- Added Revised Basrah's Edge
Screenshots Nieuwe Maps:
Map Desert SHield 1
Map Desert SHield 2
Map Desert SHield 3
Map Desert SHield 4
Map No FLy Zone 1
Map No FLy Zone 2
Map No FLy Zone 3
Map Bashrah Nights 1
Map Bashrah Nights 2
Map Bashrah Nights 3
Map Bashrah Nights 4
Promofilpje:
Desert combat 0.5
Downloads:
Fileplanet (uur wachttijd op het moment)
Bittorent (hiervoor heb je een bittorent programma nodig)
Mensen die betere links weten (bittorent gaat bij mij inmiddels met 290 kb/s ) willen die zo vriendelijk zijn deze te plaatsen.
quote:ehh waar kan ik Bittorent downen?
Downloads:
Fileplanet (uur wachttijd op het moment)
Bittorent (hiervoor heb je een bittorent programma nodig)Mensen die betere links weten (bittorent gaat bij mij inmiddels met 290 kb/s
) willen die zo vriendelijk zijn deze te plaatsen.
quote:Er zijn enorm veel verschillende progjes maar ik gebruik Bittorent++.
Op vrijdag 7 november 2003 13:36 schreef nlboy het volgende:[..]
ehh waar kan ik Bittorent downen?
quote:heel erg bedankt!
Op vrijdag 7 november 2003 14:16 schreef franske19 het volgende:[..]
Er zijn enorm veel verschillende progjes maar ik gebruik Bittorent++.
quote:Ik denk dat je op het moment beter naar gamershell.com kan gaan, daar zijn een aantal Nederlandse servers beschikbaar, zonder wachttijden.
Op zondag 9 november 2003 13:45 schreef BLADEZZ het volgende:
ben hem nu aan het downloaden via bittorrent omdat de andere links dood zijn of ik moest 3 uur wachten. Geweldig die wachttijden bij fileplanet en een of andere duitse DC site. 38kb/sec dat valt voor bittorrent nog best mee opzich. (maar het is nog steeds traag)
Ik haal de mijne nu binnen via bf1942.nl @ 209Kb/s
quote:Bestaat er een verzamel site van bittorent bestanden?
Op vrijdag 7 november 2003 14:16 schreef franske19 het volgende:[..]
Er zijn enorm veel verschillende progjes maar ik gebruik Bittorent++.
quote:Nope jij wel?
Op dinsdag 11 november 2003 18:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog iemand waar de bestuurbare raketten in DC voor een crash-to-desktop veroorzaken na eenmaal gevuurd te hebben?
quote:Daar huren wij onze servers, alleen niet voor lang meer de service valt nogal tegen. Maar voor downloads kun je daar wel terecht, vooral met een download accelerator haal je daar hoge snelheden.
Op dinsdag 11 november 2003 04:12 schreef socko het volgende:
Ik haal mijn downloads eigenlijk altijd bij gameservers.net vandaan, lekker snel........
Maar ja, het is wel een machtig mooie wapen, één schot en je killt een infanterie dude. Als Anti-material is ie iets te zwak.
Bij Iwo Jima is ie te vinden op het strand, vlakbij de vlag.
quote:Japs... Komend weekend mijn HD maar eens opfrissen
Op dinsdag 11 november 2003 20:02 schreef nlboy het volgende:[..]
Nope jij wel?
quote:Ik heb met ze te maken gehad toen ik het www.counterstrike.nl forum beheerde.
Op dinsdag 11 november 2003 20:33 schreef franske19 het volgende:[..]
Daar huren wij onze servers, alleen niet voor lang meer de service valt nogal tegen. Maar voor downloads kun je daar wel terecht, vooral met een download accelerator haal je daar hoge snelheden.
quote:Wij moesten een week wachten voordat de 1.5 patch erop stond en nu staat 0.5 van Desert Combat er nog steeds niet op terwijl we beide keren onmiddelijk na de release (en bij bf1942 1.5 zelfs nog voor de release) een mail hebben gestuurd met het verzoek om de server te updaten. We stappen binnenkort over op mohaaservers.nl.
Op woensdag 12 november 2003 02:38 schreef socko het volgende:[..]
Ik heb met ze te maken gehad toen ik het www.counterstrike.nl forum beheerde.
Toen waren ze onze sponsor (nog steeds denk) maar in die tijd hoorde ik alleen maar lof over de service/servers aldaar en persoonlijk kon ik ook goed met ze opschieten.
quote:Ik vind dat dan enorm slecht van ze, want zij verdienen zo veel aan jou/jullie. Voor de hoge prijs mag je wel een goeie service verwachten.
Op dinsdag 11 november 2003 20:33 schreef franske19 het volgende:[..]
Daar huren wij onze servers, alleen niet voor lang meer de service valt nogal tegen. Maar voor downloads kun je daar wel terecht, vooral met een download accelerator haal je daar hoge snelheden.
quote:Lijd.... Ik zat al te zoeken naar dat ding...
Op dinsdag 11 november 2003 20:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heel erg jammer dat die M82 en de Russische/Iraakse variant maar 1x te krijgen is bij spawnpoints die ik dus nog niet weet (wie wel?).Maar ja, het is wel een machtig mooie wapen, één schot en je killt een infanterie dude. Als Anti-material is ie iets te zwak.
Bij Iwo Jima is ie te vinden op het strand, vlakbij de vlag.
quote:Flikker me es in MSN... Kennen we misschien iets samen spelen
Op dinsdag 11 november 2003 20:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heel erg jammer dat die M82 en de Russische/Iraakse variant maar 1x te krijgen is bij spawnpoints die ik dus nog niet weet (wie wel?).Maar ja, het is wel een machtig mooie wapen, één schot en je killt een infanterie dude. Als Anti-material is ie iets te zwak.
Bij Iwo Jima is ie te vinden op het strand, vlakbij de vlag.
quote:Ze zijn op een heleboel maps te vinden, ik heb gisteren een partijtje medina ridge gespeeld en de barret spawnt in een bunker bij basis 3 van de opposition. Ik ging vervolgens liggen bij basis 2 op een hoge heuvel langs de doorgang en schoot alle coalition mannekes neer die de vlag probeerde in te nemen.
Op woensdag 12 november 2003 16:33 schreef Eev het volgende:[..]
Lijd.... Ik zat al te zoeken naar dat ding...
Moet er dus voor rennen om er mee te kunnen spelen.
Wel beter voor de gameplay dat niet iedereen er een mee kan krijgen, als er nu maar niet -net zoals bij de vliegtuigen- je een kogel in je reet krijgt van een team maat.
quote:Ik heb nog steeds de ouderwetse ICQ..
Op woensdag 12 november 2003 17:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Flikker me es in MSN... Kennen we misschien iets samen spelen
edit: Oh, en: [FOK] BF1942 Clan + MODS voor meer Fok!kers.
quote:Zal ook eens op zoek gaan. Leuk niet?, lekker mikken en wachten tot ze net ff wat rustiger lopen of stil staan. klik . and see them drop.
Op woensdag 12 november 2003 19:04 schreef franske19 het volgende:[..]
Ze zijn op een heleboel maps te vinden, ik heb gisteren een partijtje medina ridge gespeeld en de barret spawnt in een bunker bij basis 3 van de opposition. Ik ging vervolgens liggen bij basis 2 op een hoge heuvel langs de doorgang en schoot alle coalition mannekes neer die de vlag probeerde in te nemen.
quote:Wat had je dan gedacht, die bots vliegen helikopters met de controls/code van vliegtuigen. Bots zijn alleen goed voor target practice.
Op donderdag 13 november 2003 09:40 schreef Roellie80 het volgende:
Gisteren DC5L gedowt en gespeeld
blijft erg leuk die choppers
en het is ook grappig om de bots te zien klungelen met de choppers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |