Als we deze keer geen pyro hebben boek ik meteen een vlucht naar Malmö en steek ik de boel zelf wel in de fik!quote:
De molen moet opgebouwd wordenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:07 schreef Dave het volgende:
En met de opbouw van de stage van Joost zijn we natuurlijk ook zo 15 minuten verder.
@AIVD als jullie meelezen, ik bedoel dit als grapje.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als we deze keer geen pyro hebben boek ik meteen een vlucht naar Malmö en steek ik de boel zelf wel in de fik!
Kan mooi geblust worden tijdens het nummerquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:07 schreef Zigsky het volgende:
Veel vuur voor een lied dat fire fighter heet.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:AIVD als jullie meelezen, ik bedoel dit als grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef Dave het volgende:
Backstage foto JoostGofredommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ja maar Appie moet mee on stage.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat appie? Ze zijn aan het trollen (denk ik)
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef Dave het volgende:
Backstage foto JoostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |