Hij had beter een zwart pak aan kunnen doenquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:30 schreef Dave het volgende:
https://eurovision.tv/gal(...)over-first-rehearsal
Voor kwalificatie wel, maar het liedje is goed genoeg voor een dikke Top 10-positie, en dit wordt met een beetje pech straks 14e ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:35 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat voor allll diegenen die het voor het eerst gaan horen en zien volgende week het indrukwekkend genoeg gaat zijn. België dus. Mits hij goed klinkt.
Jup. Dat denk ik idd ook. Zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor kwalificatie wel, maar het liedje is goed genoeg voor een dikke Top 10-positie, en dit wordt met een beetje pech straks 14e ofzo.
Of zo'n string van Finland aan moeten trekken. Je ziet gewoon zijn witte boxer zitten. Mag van mij, maar stylish is anders.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij had beter een zwart pak aan kunnen doen
Inderdaad raar he? Ze lopen wel héél erg achter daarmee vandaag. UITGEREKEND VANDAAGquote:
Mocht niet van Joost natuurlijk, dus daarom doen ze het bij niemandquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad raar he? Ze lopen wel héél erg achter daarmee vandaag. UITGEREKEND VANDAAG
Valt wel mee hoor, de vorige dagen kwamen ze ook meestal pas vanaf 3 uur onlinequote:Op dinsdag 30 april 2024 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad raar he? Ze lopen wel héél erg achter daarmee vandaag. UITGEREKEND VANDAAG
quote:Rehearsal 5: 🇪🇪 Estonia - 5MIINUST x Puuluup - (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi
Ready to beat the post-lunch lull? No problem, because Estonia are rehearsing on stage next, and bringing plenty of their trademark energy.
We’ve seen some fun and eclectic collaborations at Eurovision over the years, and this year’s entry from Estonia is no exception - 5MIINUST are a well-known pop/hip hop group in Estonia, and Puuluup describe themselves as ‘a zombie folk duo’.
Note to Eurovision fact fans - this song has the longest single-language title in Eurovision history - (nendest) narkootikumidest ei tea me (küll) midagi, which translates as ‘we (really) don’t know anything about (these) drugs’.
The band all look very stylish in black - 5MINUUST in black suits, and Puuluup in a different style that only has one sleeve. The whole performance is a heady and joyful mix of thumping beats, traditional talharpa melodies and the 5MIINUST x Puuluup aerobic dance routine. We will definitely be recreating this in Euroclub next week.
Also the CUBES are down, lit up with more cube graphics that change colour through the performance to match the LED wall behind. A neon cube extravaganza, and a LOT of fun. Photos coming soon!
Ja, hoewel het voor ons ongunstig was geweest, zou het zo veel fijner zijn als ze Israël op de plek van Letland hadden gezet en dan Nederland erna en dan Letland voor de nieuwe afsluiter Noorwegen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jammer dat ze dit niet hebben omgedraaid met Israël in de running order
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst een goeie repetitie hebben, daarna kunnen we juichenquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:23 schreef Nexum het volgende:
Zwitserland verliest momentum en Nederland krijgt het.
We gaan het gewoon weer doen
quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:10 schreef Niels93 het volgende:
Bij Estland had ik juist iets meer vrolijkere kleuren verwacht. Het is op de foto's vrij... donker
SPOILER: Foto's EdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dave op 30-04-2024 15:41:50 ]C’est Davie :o)
She's come to blow everyone away....quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:33 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
hier is dus ook een windmachine in gebouwd. Leuk speeltje
Ha!quote:
samequote:
Haha dat denk ik nu dus ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef Dave het volgende:
Nou ja, die staging is zo gehyped dat het alleen maar tegen kan vallen.
Weg stress?
Ik hoop stiekem zo dat dit een shocking NQ wordtquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:33 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
hier is dus ook een windmachine in gebouwd. Leuk speeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |