Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen met zijn carriere, de kans dat ManU hem op straat zetten is uiteraard wel groot geworden, dat was zelfs met betere resultaten al de vraag na die deelname van Ineos.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, ze lachen hem compleet uit in Engeland, hij staat echt voor lul, nog erger dan Steijn bij Ajax. Het is een combinatie van een half miljard door de plee gespoeld hebben, het slechtste voetbal van ManU in de PL ooit, de uitslagen en de idiote teksten in slecht Engels. Ten Hag staat er buiten Nederland echt heel slecht op.
Ja die willen fris beginnen natuurlijk en zelf de hand in het succes hebben. Brailsford/Ratcliffe zouden het zichzelf bovendien wel heel moeilijk maken als ze Ten Hag zouden handhaven met alle druk van de supporters. Ik denk dat het zomaar Potter -> Manu, Ten Hag -> Ajax zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen met zijn carriere, de kans dat ManU hem op straat zetten is uiteraard wel groot geworden, dat was zelfs met betere resultaten al de vraag na die deelname van Ineos.
Denk vooral dat Ten Hag dat zelf niet doet als hij een beetje slim is. Voelt dan toch als met hangende pootjes terugkomen ook op zijn cv terwijl hij echt wel bij een bundesligaclub aan de slag kan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja die willen fris beginnen natuurlijk en zelf de hand in het succes hebben. Brailsford/Ratcliffe zouden het zichzelf bovendien wel heel moeilijk maken als ze Ten Hag zouden handhaven met alle druk van de supporters. Ik denk dat het zomaar Potter -> Manu, Ten Hag -> Ajax zou kunnen worden.
Ik zou dat niet erg vinden maar begreep dat ze hem sowieso t/m finale FA cup laten zitten, dus ik hoop niet dat Ajax daarop wacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja die willen fris beginnen natuurlijk en zelf de hand in het succes hebben. Brailsford/Ratcliffe zouden het zichzelf bovendien wel heel moeilijk maken als ze Ten Hag zouden handhaven met alle druk van de supporters. Ik denk dat het zomaar Potter -> Manu, Ten Hag -> Ajax zou kunnen worden.
ik zie dat echt niet gebeuren en wat @Tarado aangeeft hoop ik ook niet dat we daarop wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder een Eintracht Frankfurt of Stuttgart dan Dortmund of RB Leipzig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk vooral dat Ten Hag dat zelf niet doet als hij een beetje slim is. Voelt dan toch als met hangende pootjes terugkomen ook op zijn cv terwijl hij echt wel bij een bundesligaclub aan de slag kan.
Tja, dan is het wel lastig om te praten met je over de trainersmarktquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder een Eintracht Frankfurt of Stuttgart dan Dortmund of RB Leipzig.
Maar je doet net of hij anders in de bijstand terecht komt, wat is er mis mee om gewoon te wachten tot er weer wat moois voorbijkomt, ik kan me best voorstellen dat mocht hij ontslagen worden, hij gewoon wat rust neemt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder een Eintracht Frankfurt of Stuttgart dan Dortmund of RB Leipzig.
Hij zet zichzelf wel echt voor lul, ook met bizarre teksten over dat hij Kane en De Jong wilde, komt net zo debiel over als Steijn met zijn Isco. Dat valt echt niet goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je doet net of hij anders in de bijstand terecht komt, wat is er mis mee om gewoon te wachten tot er weer wat moois voorbijkomt, ik kan me best voorstellen dat mocht hij ontslagen worden, hij gewoon wat rust neemt.
Ik laat het er druk mee zijn maar volledig aan jou over.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf wel echt voor lul, ook met bizarre teksten over dat hij Kane en De Jong wilde, komt net zo debiel over als Steijn met zijn Isco. Dat valt echt niet goed.
Zouden ze de trainer op straat zetten met al dat gerommel met die overname op de achtergrond? Daarbij denk ik, wat wellicht meer de wens betreft, dat Potter er niet zo goed op staat in Engeland. Laat die maar naar Ajax komen :-)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou dat niet erg vinden maar begreep dat ze hem sowieso t/m finale FA cup laten zitten, dus ik hoop niet dat Ajax daarop wacht.
Jaartje padellen met Jürgen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je doet net of hij anders in de bijstand terecht komt, wat is er mis mee om gewoon te wachten tot er weer wat moois voorbijkomt, ik kan me best voorstellen dat mocht hij ontslagen worden, hij gewoon wat rust neemt.
Godts is echt geen bijzondere speler hoor. Dat hij toevallig de enige in de selectie is met een actie doet het alleen zo lijken.quote:
Ga tafeltennis kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Godts is echt geen bijzondere speler hoor. Dat hij toevallig de enige in de selectie is met een actie doet het alleen zo lijken.
daar komt genoeg dreiging ban, bal aan een touwtje. Tuurlijk is die er nog niet maar dat die echt wel potentie heeft ziet stevie wonder nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Godts is echt geen bijzondere speler hoor. Dat hij toevallig de enige in de selectie is met een actie doet het alleen zo lijken.
Ik zie je over vier jaar als deze man ergens bij Rayo Vallocano speelt ofzoquote:
Eens hoor. Maarja hoeveel van de spelers die potentie hadden spelen nu bij twente en utrecht en dat soort clubs.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daar komt genoeg dreiging ban, bal aan een touwtje. Tuurlijk is die er nog niet maar dat die echt wel potentie heeft ziet stevie wonder nog.
ja dat is zeker afwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eens hoor. Maarja hoeveel van de spelers die potentie hadden spelen nu bij twente en utrecht en dat soort clubs.
Uiteraard is het afwachten maar hij heeft wel een actie en dreiging, wel de juiste ingrediënten voor een goede aanvaller. Sowieso zie ik het niet zo somber in wat de toekomst betreft, loopt best wel wat talent rond en bv Taylor zie ik ook stappen maken de laatste maanden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eens hoor. Maarja hoeveel van de spelers die potentie hadden spelen nu bij twente en utrecht en dat soort clubs.
Je hebt echt stront in je ogen als je niet ziet dat hij op dit moment een van de meest talentvolle tieners in de Eredivisie is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zie je over vier jaar als deze man ergens bij Rayo Vallocano speelt ofzo
Dit is een geweldig argument wat @Ludachrist van mening zal veranderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt echt stront in je ogen als je niet ziet dat hij op dit moment een van de meest talentvolle tieners in de Eredivisie is.
Je ziet het gewoon. Je zag het bij Antony. Je ziet het bij Wieffer. Je ziet het bij Bakayoko..je ziet het gewoon ze hebben iets. Dit wordt er wel eentje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is een geweldig argument wat @:Ludachrist van mening zal veranderen.
Momenteel voetbalt hij vooral alsof er een Carlos Forbs in hem gevaren is. Maar dan iets meer rechtop.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon. Je zag het bij Antony. Je ziet het bij Wieffer. Je ziet het bij Bakayoko..je ziet het gewoon ze hebben iets. Dit wordt er wel eentje.
Dit ligt er zo dik bovenop.
Forbs kan ook gewoon ballen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Momenteel voetbalt hij vooral alsof er een Carlos Forbs in hem gevaren is. Maar dan iets meer rechtop.
Kan snel gaan. Beetje zelfvertrouwen en je plekje vinden. Gozer is krap aan twintig. Geef het tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |