quote:Janet Jackson staat op 10 oktober in de Amsterdamse Ziggo Dome. De 57-jarige zangeres toert dan door Europa met de concertreeks Together Again.
Jackson start haar Europese tour in Parijs op 25 september. Later is ze ook in steden als Birmingham, Antwerpen en Keulen te zien.
Momenteel treedt de zangeres nog op in de Verenigde Staten en Azi. In haar setlist zitten bekende nummers als Together Again, All for You en Got 'til It's Gone.
Wyclef Jean reist mee als gastartiest. De rapper is bekend van hiphopgroep de Fugees en nummers als 911 (met Mary J. Blige) en Hips Don't Lie (met Shakira).
De voorverkoop voor het concert in de Ziggo Dome start op vrijdag 3 mei om 9.00 uur.
https://www.nu.nl/muziek/(...)als-gastartiest.html
Ok riazop. Gevoelig zijn voor hits. En clickerdekliklijsten.quote:Op maandag 29 april 2024 14:34 schreef Cupfighter het volgende:
Haar laatste hit was 40 jaar geleden of zo
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of er wel voldoende animo is voor een concert, de grootheid van haar broer heeft ze bij lange na niet kunnen bereikenquote:Op maandag 29 april 2024 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ok riazop. Gevoelig zijn voor hits. En clickerdekliklijsten.
Ik herinner me tijden dat Michael helemaal uit de picture was en het alleen maar Janet was die ik voorbij zag komen op MTV en TMF. In de latere 90s was zij de grotere ster van de familie.quote:Op maandag 29 april 2024 14:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of er wel voldoende animo is voor een concert, de grootheid van haar broer heeft ze bij lange na niet kunnen bereiken
Tussen iets minder bekend zijn dan Micheal Jackson en geen animo voor een concert, zit nog wel aardig wat ruimte tussenquote:Op maandag 29 april 2024 14:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of er wel voldoende animo is voor een concert, de grootheid van haar broer heeft ze bij lange na niet kunnen bereiken
Geloof mij, dit concert is binnen no time uitverkocht.quote:Op maandag 29 april 2024 14:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is ook mijn verwachting.quote:Op maandag 29 april 2024 15:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geloof mij, dit concert is binnen no time uitverkocht.
Nou nou nou nouquote:Op maandag 29 april 2024 15:05 schreef Gehenna het volgende:
MJ had de grootste hits natuurlijk, maar Janet is een veel betere album muzikant dan haar broer wmb.
Daar heb ik nog een kaartje vanquote:Op maandag 29 april 2024 16:31 schreef herverwijderd het volgende:
Het eerste grote concert waar ik ooit geweest ben was van Janet Jackson, in de Ahoy. Was zeer spectaculair destijds, met veel dansers en kostuumwissels en weet ik het. Dat wou ik ff kwijt
Ooooh! Maar dat concert waar ik was was een paar jaar later, ter promotie van het album Janet.quote:Op maandag 29 april 2024 16:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een kaartje van![]()
[ afbeelding ]
De laatste die ik me herinner is Scream, dat nummer samen met Michael. En dat dateert alweer van 1995: bijna 30 jaar geleden dus. Bijzonder dat ze blijkbaar nog groot genoeg is om in de Ziggo Dome op te treden.quote:Op maandag 29 april 2024 14:34 schreef Cupfighter het volgende:
Haar laatste hit was 40 jaar geleden of zo
quote:Op maandag 29 april 2024 15:05 schreef Gehenna het volgende:
MJ had de grootste hits natuurlijk, maar Janet is een veel betere album muzikant dan haar broer wmb.
Together Again Is volgens mij haar grootste hit ooit, uit 1997.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
De laatste die ik me herinner is Scream, dat nummer samen met Michael. En dat dateert alweer van 1995: bijna 30 jaar geleden dus. Bijzonder dat ze blijkbaar nog groot genoeg is om in de Ziggo Dome op te treden.
Die herinner ik me ook nog wel ja. Maar da's dan evengoed nog 27 jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:46 schreef 111210 het volgende:
[..]
Together Again Is volgens mij haar grootste hit ooit, uit 1997.
Ja ja, #hottake. Maar albummuzikant h, niet zozeer muzikant. Als in: Zelfs op Thriller skip ik altijd een paar nummers omdat die gewoon ruk zijn (the girl is mine bijvquote:
Mja.. als ik ff kijk wie er dit jaar in de Ziggo Dome staan: 5x Kanequote:Op dinsdag 30 april 2024 14:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
De laatste die ik me herinner is Scream, dat nummer samen met Michael. En dat dateert alweer van 1995: bijna 30 jaar geleden dus. Bijzonder dat ze blijkbaar nog groot genoeg is om in de Ziggo Dome op te treden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |