*noteertquote:Op maandag 29 april 2024 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het harde werken kan ik toch niet verpesten
Nee hoorquote:
Ook terrasjesweer bij jou?quote:Op maandag 29 april 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan iemand het weer op pauze zetten nu? Dit wil ik tot de rest van het jaar
Lekker heurquote:Op maandag 29 april 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is HEERLIE! Woensdag 27 graden. Deze meid gaat er optimaal van genieten deze dagen
Hoezo moet je ineens van alles?quote:Op maandag 29 april 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Enig nadeel van dit weer is dat je ineens van alles moet. En gelukkig moet zijn. En moet genieten
En iedereen druk oplegt
Ik word er gestrest van
Terwijl ik gewoon wil klooien in mijn hobbykamer
Beetje schoonmaken en dan houdt het wel weer op
Ik voel door druk door mijn omgevingquote:Op maandag 29 april 2024 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoezo moet je ineens van alles?
Tis jouw leven lekker doen wat je zelf wilt ❤️quote:Op maandag 29 april 2024 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel door druk door mijn omgeving
Ben een beetje gevoelig voor druk
Jaquote:Op maandag 29 april 2024 14:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis jouw leven lekker doen wat je zelf wilt ❤️
Je moet helemaal niks. Gewoon doen waar je je lekker bij voelt. And fuck the restquote:Op maandag 29 april 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Enig nadeel van dit weer is dat je ineens van alles moet. En gelukkig moet zijn. En moet genieten
En iedereen druk oplegt
Ik word er gestrest van
Terwijl ik gewoon wil klooien in mijn hobbykamer
Beetje schoonmaken en dan houdt het wel weer op
Wat tof heb je foto’s?quote:Op maandag 29 april 2024 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jabesloten ook dat te doen
Ben Hagrid aan het haken
Harry, Ron, Harmelien en Hedwich zijn al klaar
Nee dank je.quote:Op maandag 29 april 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan iemand het weer op pauze zetten nu? Dit wil ik tot de rest van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |