SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
29 april
30 april
Letland, San Marino, Georgië, België, Estland, Israël, Noorwegen, Nederland.
[ Bericht 6% gewijzigd door Momo op 29-04-2024 22:01:32 ]
Dit lijkt me een stand-in outfit toch? De dansers vallen meer op dan zij.quote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Funhouse het volgende: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel gewoon twee repetities (donderdag en zaterdag), maar nog niet tussen de landen waar ze dinsdag en donderdag horen. Dat is nogal vaag want de enige reden dat ze daar niet zouden zitten kan zijn 'ze hebben toch geen spanning'quote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu dat die pas donderdag voor het eerst repeteren inderdaad. Huh. Hoe dan. Moeten die zonder enige repetitie live dat podium? Dat kan toch niet. Of zou het zonder staging zijn ofzo? Maar zelfs dan...
Klopt, de omroep heeft gezegd dat ze de echte outfit later in de week pas laten zijnquote:Op zondag 28 april 2024 17:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit lijkt me een stand-in outfit toch? De dansers vallen meer op dan zij.
Ja dat is de eerste en zaterdag 4 mei hun tweede.quote:Op zondag 28 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
@:Momo ik zag je reactie in vorige topic maar ik checkte tot nu toe dit schema van EurovisionWorld wegens beter te lezen op m'n mobiel (👵🏻) en daar staan ze nog bovenaan in de tekstjes op donderdag als eerste repetitie, vandaar! Maar dan is die dus niet betrouwbaar (meer) kennelijk.
[ afbeelding ]
Oh never mind ik haal de datums en weken door elkaar. Ik ga even een kan water drinken.quote:Op zondag 28 april 2024 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat is de eerste en zaterdag 4 mei hun tweede.
Ah ok, voor mij niet echt nodig.quote:Op zondag 28 april 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
@:Dave als Spanje dezelfde outfits hebben als tijdens hun nationale finale hebben de mannen idd een string.
[ afbeelding ]
Voor mij ook niet, maar iets zegt me dat het Twitterfandom daar een stuk minder vaak over gaat gillen dat het verboden zou moeten worden dan van Finland z'n broekje. Want bij Chanel riep ook bijna niemand er iets over. Meten met twee maten enzo.quote:
Het ziet er vandaag allemaal nogal simpel uit, maar ik gok dat het niet zo erg zal zijn als we de camerabeelden zien inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2024 18:03 schreef Fred_B het volgende:
Het lijkt er wel op dat de repetities van vandaag ook echt het non-event zijn geworden dat vooraf verwacht werd hè? Natuurlijk zeggen foto’s en die korte beelden weinig, maar er zit nog steeds niets tussen dat de indruk geeft Top 15-materiaal te zijn.
Ja duidelijk de zwakste helft van beide semi´s samen. Ook geen echte verrassingen vandaag, geen out of the box stagings. Morgen bij Griekenland en Zwitserland heb ik wel hoge verwachtingen.quote:Op zondag 28 april 2024 18:03 schreef Fred_B het volgende:
Het lijkt er wel op dat de repetities van vandaag ook echt het non-event zijn geworden dat vooraf verwacht werd hè? Natuurlijk zeggen foto’s en die korte beelden weinig, maar er zit nog steeds niets tussen dat de indruk geeft Top 15-materiaal te zijn.
Een duo toch? Een hij en een zij?quote:
quote:
quote:Op zondag 28 april 2024 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een duo toch? Een hij en een zij?
Hij en hij/zijquote:Also for anyone interested - we checked Zaachariaha's preferred pronouns, and either he/him or she/her is fine. So we're going with he/him, but you may see she/her elsewhere.
Oh neeeeeequote:Op zondag 28 april 2024 19:36 schreef Em31 het volgende:
Oh god dit was me nog niet opgevallen, ze gebruiken die vreemde videoclip ook nog in de staging![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |