Jij hebt Polen en Slovenië nog niet gezien?quote:Op maandag 29 april 2024 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
Nemo's outfit is een kanshebber Barbara Dex award.
Jammer dat die niet meer uitgereikt wordt.
Een tol. Gaaf.quote:Op maandag 29 april 2024 13:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hen had al eerder zoiets in de hand
Ik heb een voorgevoel dat Italië volgend jaar opnieuw mag bewijzen hoe (in)competent ze zijn in organiseren.quote:Op maandag 29 april 2024 13:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja nee oké dan gaan we wel naar Kroatië. Rimtidimtidamtidi
Ja heb hetzelfde. Nu al tof op de foto's. Dit wordt wel een moment. Outfit had beter gekund, maar denk niet dat het echt gaat afleiden.quote:Op maandag 29 april 2024 13:32 schreef d_elise het volgende:
Dit ziet er op beeld waarschijnlijk waanzinnig uit. Ben alleen absoluut geen fan van de outfit, maar dat is persoonlijke smaak.
Die draden zag je ook op die foto's die Nemo al eerder nam, die zijn niet voor de tol toch?quote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook nog van alles opende achtergrond met die draden enzo volgens mij?
Nee! Wat jammer van Slovenië, dat is best een leuk lied.quote:Op maandag 29 april 2024 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij hebt Polen en Slovenië nog niet gezien?
Ja ik vind het er écht prachtig uitzien. Vooral ook door het licht en donker en dat roze dat enorm afsteekt zo.quote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
Alle beelden zijn zo visueel intressant
Dit is gewoon echt heel goed bedacht. Hier zit meende ik te hebben gelezen de choreograaf van Cha cha cha en Heroes achter.quote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
Alle beelden zijn zo visueel intressant
Ja ik ben zó onder de indruk!quote:Op maandag 29 april 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind het er écht prachtig uitzien. Vooral ook door het licht en donker en dat roze dat enorm afsteekt zo.
Bij Nemo heb ik er wel vertrouwen in dat die dit vocaal ook aan kan, want zal een hoop beweging zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 13:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat veel gebeuren qua shots in die 3 minuten.
Het lijkt wel of bij die hoge noot dat ding hard gaat draaien.quote:Op maandag 29 april 2024 13:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat veel gebeuren qua shots in die 3 minuten.
Echt afschuwelijk die outfitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |