abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213353937
Nou?

Vertel het ons!

Ik: 2 keer, soms meer.

De betreffende drollen gaan gepaard met de nodige poltergeists.
pi_213354052
er vanuit gaande dat je een vlakschijter hebt en geen ponzer, eerst een velletje leggen op het plateau, dat scheelt je een keer extra door trekken
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 april 2024 @ 16:09:00 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213354065
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 16:08 schreef bonanza8 het volgende:
er vanuit gaande dat je een vlakschijter hebt en geen ponzer, eerst een velletje leggen op het plateau, dat scheelt je een keer extra door trekken
Maar wat als 'ie te groot is en je hem zo in één keer de te smalle buis in kiepert? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_213354072
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 16:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar wat als 'ie te groot is en je hem zo in één keer de te smalle buis in kiepert? :o
nooit last van gehad

overigens poep ik altijd zo

is overbodig, maar voor de zekerheid _O_
en de bril voelt niet zo koud aan
pi_213354106
overigens 2:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:37 schreef Het_Bokje het volgende:
De beschikking hebben over een vlakschijter is een pré.

De inspectie en af- of goedkeurig van je creatie is van onschatbare waarde. Tevens belemmert een plonsplee de noodzakelijke verspreiding van aroma's, welke onontbeerlijk zijn voor een correcte beoordeling van de boodschap.

Plonsplees :r
deze god weet
pi_213354140
Ik heb het copilot ook even gevrraagd

quote:
De vraag over de voorkeur tussen een vlakschijter en een plonsplee kan variëren afhankelijk van persoonlijke voorkeuren en praktische overwegingen. Een vlakschijter, ook bekend als een vlakspoel toilet, heeft een plateau waar de ontlasting op valt voordat het wordt weggespoeld. Dit kan verschillende voordelen hebben:

1. Inspectie van ontlasting: Het is makkelijker om de ontlasting te inspecteren op gezondheidsindicatoren, wat nuttig kan zijn voor medische doeleinden.
2. Minder spatten: Er is minder kans op spatten van water bij gebruik, wat als hygiënischer kan worden beschouwd.
3. Geur: Sommige mensen vinden dat een vlakschijter minder geur verspreidt omdat de ontlasting niet direct in het water valt.
pi_213354311
Ik heb een plonsplee dus ik kan nooit eens goed naar mijn mest kijken.
pi_213354314
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 16:14 schreef bonanza8 het volgende:
Ik heb het copilot ook even gevrraagd
[..]

Punt 3 lijkt me juist niet kloppend.
  zondag 28 april 2024 @ 16:49:20 #9
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_213354519
Een echte fokker prakt hem door het doucheputje.
pi_213354767
Poeptopic *O*

Meestal zou ik aan een halve spoeling genoeg hebben.
Gisteren had ik er eentje die bleef plakken, pas met de laatste druppels in beweging kwam en precies bleef hangen.
Na een paar minuten wachten heb ik hem met een tweede keer doortrekken over het randje geduwd en het riool in gespoeld.
Gebeurd zo eens in de zoveel tijd.
Dit jaar al 2 keer.
pi_213358867
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 16:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb een plonsplee dus ik kan nooit eens goed naar mijn mest kijken.
bah bah bah plons fletch kont nat. En de drol voordat valt nog even bijsturen help ook niet.
pi_213366794
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2024 17:19 schreef marc0871 het volgende:
Poeptopic *O*

Meestal zou ik aan een halve spoeling genoeg hebben.
Gisteren had ik er eentje die bleef plakken, pas met de laatste druppels in beweging kwam en precies bleef hangen.
Na een paar minuten wachten heb ik hem met een tweede keer doortrekken over het randje geduwd en het riool in gespoeld.
Gebeurd zo eens in de zoveel tijd.
Dit jaar al 2 keer.
Waarschijnlijk was de stront/dralla te vettig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')