Maar wat als 'ie te groot is en je hem zo in één keer de te smalle buis in kiepert?quote:Op zondag 28 april 2024 16:08 schreef bonanza8 het volgende:
er vanuit gaande dat je een vlakschijter hebt en geen ponzer, eerst een velletje leggen op het plateau, dat scheelt je een keer extra door trekken
nooit last van gehadquote:Op zondag 28 april 2024 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wat als 'ie te groot is en je hem zo in één keer de te smalle buis in kiepert?
deze god weetquote:Op donderdag 26 april 2018 20:37 schreef Het_Bokje het volgende:
De beschikking hebben over een vlakschijter is een pré.
De inspectie en af- of goedkeurig van je creatie is van onschatbare waarde. Tevens belemmert een plonsplee de noodzakelijke verspreiding van aroma's, welke onontbeerlijk zijn voor een correcte beoordeling van de boodschap.
Plonsplees
quote:De vraag over de voorkeur tussen een vlakschijter en een plonsplee kan variëren afhankelijk van persoonlijke voorkeuren en praktische overwegingen. Een vlakschijter, ook bekend als een vlakspoel toilet, heeft een plateau waar de ontlasting op valt voordat het wordt weggespoeld. Dit kan verschillende voordelen hebben:
1. Inspectie van ontlasting: Het is makkelijker om de ontlasting te inspecteren op gezondheidsindicatoren, wat nuttig kan zijn voor medische doeleinden.
2. Minder spatten: Er is minder kans op spatten van water bij gebruik, wat als hygiënischer kan worden beschouwd.
3. Geur: Sommige mensen vinden dat een vlakschijter minder geur verspreidt omdat de ontlasting niet direct in het water valt.
Punt 3 lijkt me juist niet kloppend.quote:Op zondag 28 april 2024 16:14 schreef bonanza8 het volgende:
Ik heb het copilot ook even gevrraagd
[..]
bah bah bah plons fletch kont nat. En de drol voordat valt nog even bijsturen help ook niet.quote:Op zondag 28 april 2024 16:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb een plonsplee dus ik kan nooit eens goed naar mijn mest kijken.
Waarschijnlijk was de stront/dralla te vettig.quote:Op zondag 28 april 2024 17:19 schreef marc0871 het volgende:
Poeptopic![]()
Meestal zou ik aan een halve spoeling genoeg hebben.
Gisteren had ik er eentje die bleef plakken, pas met de laatste druppels in beweging kwam en precies bleef hangen.
Na een paar minuten wachten heb ik hem met een tweede keer doortrekken over het randje geduwd en het riool in gespoeld.
Gebeurd zo eens in de zoveel tijd.
Dit jaar al 2 keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |