Wel de beste van de vier die we nu gehad hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:22 schreef Sableheart het volgende:
Die reactie van het publiek bij het opkomen van Turkije!
Zelf vind ik het niet geweldig, maar het is wel duidelijk een andere categorie dan we tot nu toe gehoord hebben.
Ik vind Turkije inderdaad een beter nummer dan Oostenrijk, maar geef de voorkeur aan Oostenrijk boven Turkijequote:Op zaterdag 27 april 2024 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel de beste van de vier die we nu gehad hebben
Apart ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:30 schreef Sableheart het volgende:
lekker nummer van Bosnie en Herzegovina
het is wel beter dan sommige van de radio nummers die we gehoord hebben, maar voor de stijl is het alsnog matigquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik kan prima zonder deze Portugese inzending
De dame ziet er wel prettig uitquote:
Ik keek niet echt en was er wel over te spreken, maar dat zal dan daar door komenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:56 schreef Sableheart het volgende:
de staging van Israel is storend.
het nummer klinkt wel goed.
In 2003 had ik al een account op Fokquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar had men hier al een paar jaar ervaring mee, hoor, dus zo moeilijk was het niet.
@H_T NailQueen is er weer!quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Guess who's back. Back again. NailQueen is back. Go tell a friend
We zijn gered!quote:
Hierna. Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:28 schreef H_T het volgende:
Ik vond Polen wel aardig. Komt België nog eigenlijk?
Zonder te beseffen dat als niemand begrijpt wat je zingt, de kwaliteit van je muziek des te belangrijker wordtquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Wat Belgie kan dat kunnen wij ook, aldus Treble.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |