Daar hadden ze met een stoomwals doorheen moeten ploegen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dierentuin Amsterdam doet weer eens haar naam eer aan.
overigens was er vandaag nog een wegblokkade, door aanhangers van de o zo vriendelijke vereniging Hamas.
Nu pas?quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ze hebben nu elk stukje sympathie verloren bij me.
Ik ben juist supporter geworden hopelijk gaan ze op zaterdagavond 4 mei op de dam staan schreeuwen samen met de Hamassupporters. Het mag schuren.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ze hebben nu elk stukje sympathie verloren bij me.
Het is maar één iemand, dikke care toch? Beter is het niemand maar het voegt niks toe om al die mensen op die ene persoon aan te kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2024 14:29 schreef Tanatos het volgende:
Uiteraard weer een Free Palestine bord erbij, elke demonstratie moet gekaapt worden.
(En dat kan dan ook vrijwel nooit gewoon in het Nederlands.)
Het is er maar een die je ziet op deze foto, het is bij zo ongeveer elke demonstratie raak, zelfs bij de gaypride lopen die idioten mee. Prima om te demonstreren tegen het wangedrag van Israël, maar elke demonstratie daarvoor willen misbruiken is volkomen gestoord. Doordat er toch weer zo'n idioot bijloopt (en wordt getolereerd) diskwalificeert dat voor mij de hele demonstratie.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is maar één iemand, dikke care toch? Beter is het niemand maar het voegt niks toe om al die mensen op die ene persoon aan te kijken
Ik vraag me af wat de overige demonstranten daar tegen kunnen doen en waarom die mensen ongeacht hun mening of standpunt er toch op aangekeken worden. Als ik zo'n debiel aanspreek verwacht ik niet dat die persoon ook meteen iets met mijn verzoek doet. Tsja wat dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:49 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Het is er maar een die je ziet op deze foto, het is bij zo ongeveer elke demonstratie raak, zelfs bij de gaypride lopen die idioten mee. Prima om te demonstreren tegen het wangedrag van Israël, maar elke demonstratie daarvoor willen misbruiken is volkomen gestoord. Doordat er toch weer zo'n idioot bijloopt (en wordt getolereerd) diskwalificeert voor mij de hele demonstratie.
Ik heb sympathie voor de doelstelling van deze demonstratie, en ook voor protest tegen het volstrekte wangedrag van de staat Israël maar het zijn totaal andere doelen en ze horen volstrekt niet bij elkaar. Ik verwacht dat zo iemand daarop wordt aangesproken en de keuze krijgt, bord weg of jij weg.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de overige demonstranten daar tegen kunnen doen en waarom die mensen ongeacht hun mening of standpunt er toch op aangekeken worden. Ik ben een watje ik spreek niet iedereen aan en ik verwacht niet dat die persoon ook meteen iets met mijn verzoek doet.
Het zou, lijkt mij, niet terecht zijn als wij jou gaan aankijken op een malloot die bij de sportvereniging van jou of van jouw kind paradeert met een Palestijnse- of een XR vlag.
Had jij als die malloot er niet bij geweest zou zijn wel sympathie voor de demonstratie gehad?
Doen die moffen eindelijk eens iets goed hier.quote:Pro-Hamas demonstranten blokkeren Piet Heinkade in Amsterdam: ’Dronken Duitsers gooiden bier op ons’
Vroeger waren echte mannen nog van beton.quote:Politie grijpt snel in bij blokkade A10 Zuid, demonstranten van asfalt
Ze mogen ze van mij ouderwets in elkaar rammen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Doen die moffen eindelijk eens iets goed hier.
Schuren doe je maar in de discotheek. Op 4 mei mogen de mensen die het nodig vinden om de boel te verstoren 72 uur gedwongen nonstop Gordon te horen krijgen. In een politie-cel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben juist supporter geworden hopelijk gaan ze op zaterdagavond 4 mei op de dam staan schreeuwen samen met de Hamassupporters. Het mag schuren.
Alleen horen?quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Schuren doe je maar in de discotheek. Op 4 mei mogen de mensen die het nodig vinden om de boel te verstoren 72 uur gedwongen nonstop Gordon te horen krijgen. In een politie-cel.
Streng verboden voor iedereen, behalve demonstranten waarop bestraffen een chilling effect zou kunnen hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ook niet voor de bestuurders van die huurauto's?
Ik blijf dat bloedjelink vinden, dat vertragen en stilstaan op de snelweg zonder reden. Ben wel benieuwd wat een rechter daar dan op te zeggen heeft.
De brutalen hebben de halve wereld.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Streng verboden voor iedereen, behalve demonstranten waarop bestraffen een chilling effect zou kunnen hebben natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |