Met Fok! erbij vind ik die intocht wel leuk, anders nietquote:
Laten we eerlijk zijn, er is ook weinig verschil met de intocht van sinterklaas. Het is allebei redelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:52 schreef RipCity het volgende:
Maar even he... De NOS doet net alsof ze het sinterklaasjournaal zijn of dat Nederlandse kijkers een stel 12-jarige debielen zijn.
Niet zo gek want Emmenaar van het jaar haha. Jannes gaat later op de route zingen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:51 schreef H_T het volgende:
Potverdorie, ze hebben DE Elvis Presley van Emmen weten te strikken!
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:52 schreef RipCity het volgende:
Maar even he... De NOS doet net alsof ze het sinterklaasjournaal zijn of dat Nederlandse kijkers een stel 12-jarige debielen zijn.
Enigszins teleurgesteld dat hij geen Emmer van het jaar isquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet zo gek want Emmenaar van het jaar haha. Jannes gaat later op de route zingen.
Die van de Jumbo is beste getest met een 8.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zit klaar met oranje tompouce en kopje thee met honing
Ik heb die van de AH, die supermarkt zit hier om de hoekquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die van de Jumbo is beste getest met een 8.
Dekaplus kreeg een 4.
Die kreeg een 6+, dacht ik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb die van de AH, die supermarkt zit hier om de hoek
Ik dacht dat niemand op het balkon mocht staan tijdens de route.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:57 schreef H_T het volgende:
Lekker pilsdrinkende jeugd op het balkon gespot in de uitzending
Niet in Emmenquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:58 schreef H_T het volgende:
'Belangrijkste vraag vandaag: waar is het feestje?'
Daar hebben een stuk of acht jongeren dan geen boodschap aanquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat niemand op het balkon mocht staan tijdens de route.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |