Vooral als ze smal zijn en puntig, rond maakt niet zoveel uit..
en dan nog iets; een keer zat een klein kind bij een vriend van me op zn adamsappel te drukken en hij kon het gewoon een paar cm naar achter drukken! leek bij hem ook net een ei.
Is het normaal dat het bij de eens hard is en dat je het niet naar achter kan drukken en dat het bij de anders zacht en rond is en je het gewoon naar achter kan bewegen?
Ik heb gelukkig niet zo'n grote adamsappel en als ik het probeer naar achter te drukken dan gaat het misschien een millimeter naar achter..
Wie vindt dit nog meer zo ranzig en wanneer stopt je adamsappel met groeien want ik hoop niet dat het bij mij nog net zo erg wordt als sommige anderen.. (ben nu 16.5)
En dat verschil hard<>zacht en rond<>smal en onbeweegbaar>beweegbaar snap ik ook niet
quote:zelfde hier..ding beweegt geen cm en die grote 'appels'' zijn echt ranzig om te zien no offence...
Op maandag 17 februari 2003 03:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat is dus echt ranzig om naar te kijken, als ik op tv ofzo iemand ziet waarvan een groot uitstekende adamsappel op en neer beweegt tijdens praten kan ik echt naar van worden.Vooral als ze smal zijn en puntig, rond maakt niet zoveel uit..
en dan nog iets; een keer zat een klein kind bij een vriend van me op zn adamsappel te drukken en hij kon het gewoon een paar cm naar achter drukken! leek bij hem ook net een ei.
Is het normaal dat het bij de eens hard is en dat je het niet naar achter kan drukken en dat het bij de anders zacht en rond is en je het gewoon naar achter kan bewegen?
Ik heb gelukkig niet zo'n grote adamsappel en als ik het probeer naar achter te drukken dan gaat het misschien een millimeter naar achter..
Wie vindt dit nog meer zo ranzig en wanneer stopt je adamsappel met groeien want ik hoop niet dat het bij mij nog net zo erg wordt als sommige anderen.. (ben nu 16.5)
En dat verschil hard<>zacht en rond<>smal en onbeweegbaar>beweegbaar snap ik ook niet
Als ik dat zie op tv, heb ik gelijk commentaar, en dan word ik weer vreemd aangekeken
quote:Mensen, het is bijna 4 uur snachts! Waar maak je je druk om.....
Op maandag 17 februari 2003 03:37 schreef Sinaasappel het volgende:
Huh? ik dacht dat ik de enigste was die zich daar aan ergerdeAls ik dat zie op tv, heb ik gelijk commentaar, en dan word ik weer vreemd aangekeken
quote:Sluit ik me volledig bij aan, een grote adamsappel ziet er niet uit.
Op maandag 17 februari 2003 03:37 schreef Sinaasappel het volgende:
Huh? ik dacht dat ik de enigste was die zich daar aan ergerdeAls ik dat zie op tv, heb ik gelijk commentaar, en dan word ik weer vreemd aangekeken
quote:Ik kan niet slapen wegens kiespijn
Op maandag 17 februari 2003 03:39 schreef djdano het volgende:[..]
Mensen, het is bijna 4 uur snachts! Waar maak je je druk om.....
quote:Gaat het al een beetje beter?
Op maandag 17 februari 2003 05:42 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik kan niet slapen wegens kiespijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |