Altijd leuk om je eerste reactie nog eens terug te zienquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Ok, ik snap wat jullie zeggen. Het schiet echt alle kanten op, maar ergens vind ik het wel tof. Of het enorme winstkansen heeft weet ik niet, ik denk dat de gemiddelde televoter ook denkt: WTF
Verder ben ik heel benieuwd of en hoe dit live overeind blijft.
Helemaal mee eens, ook al kan ik het finaleoptreden niet zien door de pijn van Joost die er niet is. Heb wel 2x gekeken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd leuk om je eerste reactie nog eens terug te zien
Ben echt wel voor dit liedje en Nemo gevallen, die tekst is ook gewoon ook zo persoonlijk en puur. En het klonk en zag er fantastisch uit.
Eens. Welverdiende winst!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:27 schreef Em31 het volgende:
Blijft bizar hoe goed Nemo klonk met zo'n intensieve staging. Wat een show.
Dat slick back hair vind ik nooit mooi staan bij mensen. Ziet er altijd heel vettig uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:15 schreef silverevlis het volgende:
Hen heeft een nieuwe look/nieuw imago. Echt queer, beetje androgyn. Ik vind het zelf helemaal niks, de krulletjes vond ik veel leuker.
Ik klik random en eerste wie ik zie is Windows man uit Finland.quote:
Hen heeft een leuk verhaal over wat er na Eurovision in Concert gebeurde oh wauwquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Nemo is te gast bij de iceberg van Duncan Laurence Esc Gabe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |