Ik verstond eerst "I wanna have the pope but not apart". Maar het is "I wanna have the whole but not a part"quote:
Ik ben echt een sucker voor dit soort teksten van Frankquote:Op donderdag 24 april 2025 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
James Dean ging vroeg dood, maar ik niehiehiet. Die hersenbloedingsteksten van Drank...
Het lijkt ook heel wat, dus dat snap ik wel. Maar als je ze ontleedt is het gewoon slap gelul:quote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben echt een sucker voor dit soort teksten van Frank
Snijtafel-ambities?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het lijkt ook heel wat, dus dat snap ik wel. Maar als je ze ontleedt is het gewoon slap gelul:
Heb jij soms dat gevoel ook
Niet thuis te horen in deze tijd
Maar in een film uit de jaren vijftig Nou ja, zou kunnen.
James Dean ging vroeg dood
Zijn droom kwam snel aan een eind Dat was niet in die film, dat was op een snelweg in Californië
Maar ik wil nog zolang hier zijn Niet in de auto stappen in Californië maar gewoon in Kronenburger Park blijven, dus? Of geen films met James Dean meer kijken?
Dat zou meer raadsels dan oplossingen opleveren. Dan klinkt Drank ineens heel samenhangend.quote:
En daar is de eerste.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
'Korte reminder dat we ook nog 7x Rob de Nijs te gaan hebben (ik luister bewust lijstloos dus geen idee wanneer ze komen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |