Precies halverwege toch? Ach, als zelf lief aan het spelen zijn, wie zijn wij dan om ze dat te ontnemen.quote:
Ja oke, maar voelt ergens wel gek ofzo? Laat het dan lekker helemaal op vrijdagmiddag aankomen. Dan blijft er nog iets spannend - als je niet gaat zoeken naar wat er dan nog ontbreektquote:Op woensdag 23 april 2025 14:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Precies halverwege toch? Ach, als zelf lief aan het spelen zijn, wie zijn wij dan om ze dat te ontnemen.
Ja, het slaat natuurlijk nergens op. Doe het of aan het begin of aan het eind. Maar ik vind dit geneuzel van ze wel grappig. Geen idee wat ze ermee proberen te bereiken.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja oke, maar voelt ergens wel gek ofzo? Laat het dan lekker helemaal op vrijdagmiddag aankomen. Dan blijft er nog iets spannend - als je niet gaat zoeken naar wat er dan nog ontbreekt
Ik vond de Krezip-versie van Everybody's Got to Learn Something nog erger eigenlijk. Hier proberen ze iig nog twee talen te mixen.quote:
Ja, die was ook heel erg ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond de Krezip-versie van Everybody's Got to Learn Something nog erger eigenlijk. Hier proberen ze iig nog twee talen te mixen.
Volgens mij typisch zo'n Top zoveel nummer. Je hoort het vrijwel nooit op de radio (Ik luister hoofdzakelijk R2) en ziet het toch weer terug in dit soort lijstjes.quote:
Wij staan samen sterk!quote:Op woensdag 23 april 2025 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben Herman van Veen, jij bent Carre
Hoezo niet, volgens mij zouden ze er de mond vol van hebbenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blaasmuziek. Daar hoef je in Duitsland niet mee aan te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |