De 21 jarige MacCallan is foetsie. Sorry not sorry.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plebs van de werkvloer moet gewoon wegblijven uit mijn kamer.Tenzij ik ze uitnodig natuurlijk.
Jij wel natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh... niet zo maar welkom hier meer
Terecht, dat ben je ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel erg belangrijk
Dat lieveheersbeestje moet je heel voorzichtig op zijn bibs tikken danquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:34 schreef AirwiN het volgende:
OP aangepast. Voor elke voorkeur iets. En combineren mag.
Je bent de regenboog vergetenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:34 schreef AirwiN het volgende:
OP aangepast. Voor elke voorkeur iets. En combineren mag.
Neem een espressoquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben moe
En ik ben koud
En wil warmte
Ik heb een lekkere bak koffie idd. En een kop thee ernaast. Van binnenuit opwarmenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neem een espresso.
Ik stuiter nu nog van die laatste van vanmiddag.
Bewust weggehaald natuurlijk.quote:
Elke seksuele voorkeur is welkom. Hebben we geen regenboog voor nodig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet allemaal wel heteroseksuele liefde zijn blijkbaar
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke seksuele voorkeur is welkom. Hebben we geen regenboog voor nodig.
Jij bent niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje in the middle of nowhere en heb een kaasplankje besteld met oa gegrillde camembert. Sorry @:AirwiN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |