Je vliegt zeker ook nog met een Boeing?quote:
Halverwege een motor en een vleugel verliezen..quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vliegt zeker ook nog met een Boeing?
Geeneens truffelmayonaise?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Halverwege een motor en een vleugel verliezen..
Helleu, ik zit te wachten tot de droger klaar is met mijn schone beddengoed zodat ik de helft vast kan opmaken. Dan hoef ik vanavond niet meer zo veelquote:
Slimquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helleu, ik zit te wachten tot de droger klaar is met mijn schone beddengoed zodat ik de helft vast kan opmaken. Dan hoef ik vanavond niet meer zo veel
Beter half opgemaakt dan niet opgemaaktquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Anders slaap ik weer in een half opgemaakt bed en dat slaapt lang zo lekker niet
Ja toch? Ik dacht laat ik het ergste deel vast doenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beter half opgemaakt dan niet opgemaakt
Nou ja als je dan in het opgemaakte stuk ligt is er niet.zoveel aan de hand toch.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Anders slaap ik weer in een half opgemaakt bed en dat slaapt lang zo lekker niet
Ow tis meer dat ik matrashoes dr overheen gedaan heb en mijn kussenslopen dr alweer omheen zittenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als je dan in het opgemaakte stuk ligt is er niet.zoveel aan de hand toch.Of ben jij van het zeesterren? Dan heb je beide kanten natuurlijk nodig.
Hier zijn ook was machine en droger allebei aan het werkquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow tis meer dat ik matrashoes dr overheen gedaan heb en mijn kussenslopen dr alweer omheen zittendekbedovertrek zit nog in de droger was niet goed droog..
Kijk wel uit naar schoon bedquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier zijn ook was machine en droger allebei aan het werk
Hier niet. Maar dat komt vooral omdat ik geen droger heb.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier zijn ook was machine en droger allebei aan het werk
Moet vandaag even alles er door jagen. Morgen weer richting Brabantquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier niet. Maar dat komt vooral omdat ik geen droger heb.
Doe de groeten aan Tegan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet vandaag even alles er door jagen. Morgen weer richting Brabant
Durf ik niet meerquote:
Dit is ook mijn tactiek altijdquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet vandaag even alles er door jagen. Morgen weer richting Brabant
quote:
Ik was eigenlijk gedurende de week wel regelmatig. Maar ik heb als echte fokker dan ook geen leven buiten mijn zolderkamer.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is ook mijn tactiek altijd
Ohai.quote:
Ja, @Tegan was echt heel gemeenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]is ze gemeen tegen je geweest?
Kom maar hier hoor knul ik bescherm je wel.
[..]
Ik was eigenlijk gedurende de week wel regelmatig. Maar ik heb als echte fokker dan ook geen leven buiten mijn zolderkamer.
@Teganquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |