Kies een van de plaatjes uit de OP voor happy thoughts.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig
Want mijn negatieve lijstje is iets langer. Alleen die lijst heb ik ergens ver weg opgeborgenlach op je gezicht en doordenderen
Jij weet wel welkequote:Op vrijdag 26 april 2024 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies een van de plaatjes uit de OP voor happy thoughts.
De spank, boefje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Moest even googlen, maar leuk!quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook fabulous!
Ik doe nu eindelijk mee aan dieteddycoat
trend
.
Enorm. Gelukkig werk ik dan in Enschede, kan ik uitslapenquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je maandag weer van bijkomen he? Die wilde weekenden van jou
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De spank, boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij jou rijden de treinen zeker wel volgende weekquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Enorm. Gelukkig werk ik dan in Enschede, kan ik uitslapen
Kom dan.quote:
Wow, nooit gedacht dat ik CotS die smiley zou zien gebruiken.quote:
Je moest eens weten wat ik allemaal in haar losmaak.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat ik CotS die smiley zou zien gebruiken.
Geen idee. Schoolvakantie volgende week, dus rustig op de weg, dus met de auto naar Almeloquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij jou rijden de treinen zeker wel volgende week.
Oh ja zag op het schermpje in de trein dat het volgende week in die regionen de treinen niet doen wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij jou rijden de treinen zeker wel volgende week.
Veters, ritsen, knopen. Zoiets?quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal in haar losmaak.
Ja... ik ben ongeremd vandaagquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat ik CotS die smiley zou zien gebruiken.
https://nieuws.ns.nl/werk(...)ilburg-geen-treinen/quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja zag op het schermpje in de trein dat het volgende week in die regionen de treinen niet doen wat ze moeten doen
Hquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal in haar losmaak.
Oh wat irritantquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
https://nieuws.ns.nl/werk(...)ilburg-geen-treinen/
.
Ik moet dus net één keer met de trein in deze periode.
Ff in je DM sliden dan maarquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ben ongeremd vandaag
Sta ook versteld van mezelf
Ik ga je teleurstellenquote:
Jij hebt Miss al, laat ook eens wat over voor ons. Met je krullen.quote:
Je ex liegt, dat zou ik al nooit doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga je teleurstellen
Verder dan die emoticon gaat hij niet
En je mag niet zoals mijn ex zeggen dat seks helpt tegen hoofdpijn
'k Neem wel een paracetamol in
Ze staan er weer mooi bij vandaag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt Miss al, laat ook eens wat over voor ons. Met je krullen.
Die van mij zijn even weg maar ze komen er weer aan hoor.quote:
Heiligschennisquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Die van mij zijn even weg maar ze komen er weer aan hoor.
Ik vergat het concept emotiocon. Was niet zo ernstig bedoelt. Moet even kijken welke smiley die ik nodig hebquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ex liegt, dat zou ik al nooit doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |