quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.
SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Je kunt de woningbouwvereniging bellen. Bij mij is een buurman heel vaak gaan bellen met instanties en dat heeft dus nu wel geholpen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook balen!
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Elke keer als ik het woord junk zie of hoor komen gelijk de woorden 'roze keuken' in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk ren drugdealer als portiekgenoot... hij laat een of andere trippende junk niet binnen en die drukt alle drie de deurbellen al vijf minuten ononderbroken in
Even met de andere buurman overleggen. We hebben er samen last vanquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt de woningbouwvereniging bellen. Bij mij is een buurman heel vaak gaan bellen met instanties en dat heeft dus nu wel geholpen.
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Elke keer als ik het woord junk zie of hoor komen gelijk de woorden 'roze keuken' in mijn hoofd.
Ja, dat is verstandig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even met de andere buurman overleggen. We hebben er samen last van
Toen zat je hier nog niet denk ikquote:
Omg! Dat heb ik idd niet meegekregenquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen zat je hier nog niet denk ik
Er was ooit een user die ook het een en ander gebruikte, zijn username weet ik niet meer, maar die had soort van een vaste prostituee ofzo en daar had hij een roze keuken voor gekocht. Of zoiets was het verhaal.
Dit klinkt volstrekt normaal.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Er was ooit een user die ook het een en ander gebruikte, zijn username weet ik niet meer, maar die had soort van een vaste prostituee ofzo en daar had hij een roze keuken voor gekocht. Of zoiets was het verhaal.
Toen R&P nog regelmatig rellen wasquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen het nog druk wasquote:
Zit te twijfelen of ik toen met mijn vorige account er wasquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
Found it, of althans een soort samenvatting ervan.
pluff in R&P / [SC Relaties #2102] Vrouwen op de werkvloer
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
Found it, of althans een soort samenvatting ervan.
pluff in R&P / [SC Relaties #2102] Vrouwen op de werkvloer
Vroegah was alles beter, manquote:
Veel mensen dachten uiteraard dat dit gewoon een troll was zoals zovelen. Tot hij op een meet verscheen en net zo apart figuur was als hier.quote:
Welkom in de huidige maatschappij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het zo'n apart idee dat er mensen zijn die compleet andere rollen aannemen
Hi Patrick!quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dank... het is zo fijn onder mijn steen
quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is niet doorgedrongen onder mijn steen? Wie is Patrick?
Kut is dat hè?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk ren drugdealer als portiekgenoot... hij laat een of andere trippende junk niet binnen en die drukt alle drie de deurbellen al vijf minuten ononderbroken in
Ja... hij kan niet uit of stilquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:22 schreef K21 het volgende:
[..]
Kut is dat hè?Hier ook zo'n buurtje met verslaafden en zorgmijders die af en toe lukraak op de bellen van de flats drukken.
Het zou al zoveel schelen als je die ellendige woningbouwzoemers gewoon uit, of op z'n minst zachter zou kunnen zetten zonder dat je daar die hele intercom voor uit elkaar hoeft te slopen en er op z'n houtje-touwtjes vilt of ander dempend materiaal tegenaan moet plakken, of weet welke draad je eraf moet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |