Mag ik onder jouw steen?quote:
Het zijn ook altijd dezelfde.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik schuif een stukje op
Geen idee waar het over gaat maar ik kan het als Tegan fan alleen maar van harte toejuichen dat je andere mannen afblaft.quote:
Alleen Air krijgt weer een hoi.quote:
Maar dat komt omdat je in dr broekje wilt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar ik kan het als Tegan fan alleen maar van harte toejuichen dat je andere mannen afblaft.
Hai!
quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar ik kan het als Tegan fan alleen maar van harte toejuichen dat je andere mannen afblaft.
Hai!
Je bedoelt volblaft?quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai!
Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Want Tegan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je in dr broekje wilt.
Dat ja. Het is of een markt afstruinen of dronken worden.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ben blij als die koningsdag weer over is, wel leuke dag gehad, maar heb deze dag nooit zoveel aangevonden
Beide niet gedaanquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ja. Het is of een markt afstruinen of dronken worden.
Niks mis met vrijmarkt, maar om er nou een hele feestdag voor te hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de vrijmarkt leuk!
Alleen vandaag moest ik mantelzorgen
je hebt goed voor me gezorgdquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de vrijmarkt leuk!
Alleen vandaag moest ik mantelzorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |