De 21 jarige MacCallan is foetsie. Sorry not sorry.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plebs van de werkvloer moet gewoon wegblijven uit mijn kamer.Tenzij ik ze uitnodig natuurlijk.
Jij wel natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh... niet zo maar welkom hier meer
Terecht, dat ben je ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel erg belangrijk
Dat lieveheersbeestje moet je heel voorzichtig op zijn bibs tikken danquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:34 schreef AirwiN het volgende:
OP aangepast. Voor elke voorkeur iets. En combineren mag.
Je bent de regenboog vergetenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:34 schreef AirwiN het volgende:
OP aangepast. Voor elke voorkeur iets. En combineren mag.
Neem een espressoquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben moe
En ik ben koud
En wil warmte
Ik heb een lekkere bak koffie idd. En een kop thee ernaast. Van binnenuit opwarmenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neem een espresso.
Ik stuiter nu nog van die laatste van vanmiddag.
Bewust weggehaald natuurlijk.quote:
Elke seksuele voorkeur is welkom. Hebben we geen regenboog voor nodig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet allemaal wel heteroseksuele liefde zijn blijkbaar
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke seksuele voorkeur is welkom. Hebben we geen regenboog voor nodig.
Jij bent niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje in the middle of nowhere en heb een kaasplankje besteld met oa gegrillde camembert. Sorry @:AirwiN
* dick pic stuurtquote:
Nu welquote:
Uitgenodigd voor wat?quote:
quote:
De kaashaatfuif.quote:
Oh, das prima. Alleen maar malle mensen daar. Het culinaire equivalent van de Fiat Multipla. Niks voor mij.quote:
Snobquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das prima. Alleen maar malle mensen daar. Het culinaire equivalent van de Fiat Multipla. Niks voor mij.
Trots op.quote:
Wel uitgenodigd?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Aan het wachten hier, maar geen @:Monsterkoekie
Altijd.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk ren drugdealer als portiekgenoot... hij laat een of andere trippende junk niet binnen en die drukt alle drie de deurbellen al vijf minuten ononderbroken in
Jij vliegt al te snel wegquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Aan het wachten hier, maar geen @:Monsterkoekie
Throat punch him.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gebeurt vaker. In de nacht helemaal irritant.
Echt een asociale buurman
quote:
I have a guy for thatquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn stijl
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk ren drugdealer als portiekgenoot... hij laat een of andere trippende junk niet binnen en die drukt alle drie de deurbellen al vijf minuten ononderbroken in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.
Dat is ook balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.
SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |