SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meer geld valt toch wel mee? Veel huurspelers en waarschijnlijk ook weer wat vertrekkers, je moet ook daar weer zien wat het gaat worden, maar weer zo'n seizoen als dit lijkt me stug, dat zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV heeft meer geld, betere spelers en behoudt Bosz die voor PSV is wat Slot voor Feyenoord is.
Terug bij af is weer het andere uiterste, maar je zou komend seizoen zo maar eens tot op het eind met Twente, AZ en Ajax om plek 2 t/m 5 moeten strijden.
1 goed seizoen met twente wat normaal gesproken altijd in de bovenste regionen meedoet en hij is de nieuwe messias....quote:
Genot. Nu Pascal naar Ajax of Moskou of een andere criminelenclub en mijn zorgen zijn een hoop minderquote:
PSV heeft ook geen betere spelers onder contract lijkt mij nou net. En zeker qua transferwaarde niet, want de ploeg van PSV heeft wat oudere steunpilaren en bovendien meer huurspelers.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat meer geld valt toch wel mee? Veel huurspelers en waarschijnlijk ook weer wat vertrekkers, je moet ook daar weer zien wat het gaat worden, maar weer zo'n seizoen als dit lijkt me stug, dat zijn uitzonderingen.
Bakayoko zie ik wel meer opleveren dan welke Feyenoord speler dan ook, verder inderdaad niet echt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV heeft ook geen betere spelers onder contract lijkt mij nou net. En zeker qua transferwaarde niet, want de ploeg van PSV heeft wat oudere steunpilaren en bovendien meer huurspelers.
Veerman zal ook nog wel gaan, hoewel hij al op leeftijd is om echt heel veel op te brengen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bakayoko zie ik wel meer opleveren dan welke Feyenoord speler dan ook, verder inderdaad niet echt.
Op vrijwel iedere andere positie heeft Feyenoord meer waarde rondlopen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bakayoko zie ik wel meer opleveren dan welke Feyenoord speler dan ook, verder inderdaad niet echt.
Begrotingstechnisch liggen ze redelijk gelijk. Maar PSV zit financieel wel gezonder in elkaar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat meer geld valt toch wel mee? Veel huurspelers en waarschijnlijk ook weer wat vertrekkers, je moet ook daar weer zien wat het gaat worden, maar weer zo'n seizoen als dit lijkt me stug, dat zijn uitzonderingen.
Niet dat ze allemaal op de verkooplijst staan, maar Veerman, Schouten, Lang, Saibari, Babadi... daar zit echt wel significant aan transferwaarde in.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar niet significant meer dan wat er bij Feyenoord loopt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat ze allemaal op de verkooplijst staan, maar Veerman, Schouten, Lang, Saibari, Babadi... daar zit echt wel significant aan transferwaarde in.
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar niet significant meer dan wat er bij Feyenoord loopt.
Is dit met of zonder gemeentegrond?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Begrotingstechnisch liggen ze redelijk gelijk. Maar PSV zit financieel wel gezonder in elkaar.
Veerman jaarcontractje, Lang altijd geblesseerd, Babadi nog alles te bewijzen, Schouten al best op leeftijd voor een echte toptransfer. Valt allemaal wel meequote:
Veerman en Schouten zullen max 17 miljoen opleveren. Werden compleet overlopen tegen Dortmund. Zonde want het zijn wel leuke spelers.quote:
Is het wel een definitief allesomvattend totaal akkoord?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Na het kijkje in de keuken van Spurs afgelopen jaar maakt ook ZKA de overstap naar Liverpool.
Significant minder zelfs. Vooral achterin hebben we inmiddels vier klappers, maar ook Wieffer, Timber en Santi moeten een aardige duit kosten. Zelfs voor Paixao en Stengs krijg je minimaal wel 10 miljoen denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar niet significant meer dan wat er bij Feyenoord loopt.
Stukje stonecoalenglishquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Na het kijkje in de keuken van Spurs afgelopen jaar maakt ook ZKA de overstap naar Liverpool.
Voor Geert ga je ook niet de hoofdprijs meer vangen, Hartman ook maar afwachten hoe hij terugkomt (en dan is er ook weer een jaar af)quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Significant minder zelfs. Vooral achterin hebben we inmiddels vier klappers, maar ook Wieffer, Timber en Santi moeten een aardige duit kosten.
Nog altijd meer dan Mauro en Teze natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Geert ga je ook niet de hoofdprijs meer vangen, Hartman ook maar afwachten hoe hij terugkomt (en dan is er ook weer een jaar af)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |