Dat is toch minder verrassend dan sommige landen waar WE boven staan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Denemarken dus boven ons... En Israel... Waaatt.
Dat is toch wel matig zeg. Had minstens top-10 gedacht. Ook meteen een procent gezakt bij de bookies.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
13de bij de jury, net als vorig jaar ()
Laat Denemarken maar eerst de finale halenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Denemarken dus boven ons... En Israel... Waaatt.
En dank Oekraine
Ja als ze vol gaan met iedereen oproepen in Europa om te stemmen en straks een goede live uitvoering hebben die ook redelijk hoog eindigt bij de jury...quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik begin af en toe toch wat te vrezen voor Isra๋l dat gaat winnen.![]()
13 jury’s (29%) geven punten, maar wel meteen 8,5 punten gemiddeld. Je moet er inderdaad niet aan denken dat dat percentage al te veel omhoog gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, die shitstorm zal de EBU echt niet over zich af gaan roepen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat tegenhouden dan als ze alles eerlijk laten verlopen zoals altijd moet enzo?quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, die shitstorm zal de EBU echt niet over zich af gaan roepen.
Ik kan me voorstellen dat er ergens wel off the record wel wat wordt gestuurd. Al is dat wellicht wel tricky. Daarnaast zullen er ook wel veel juryleden zijn die iets minder politiek gemotiveerd stemmen als hun naam erbij staat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat tegenhouden dan als ze alles eerlijk laten verlopen zoals altijd moet enzo?
Ik twijfel ondertussen al of hij de finale wel gaat halen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ben benieuwd of Mustii dit kan waarmaken straks...
Het liedje is goed genoeg, hij moet alleen niet als een vogelverschrikker optreden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ben benieuwd of Mustii dit kan waarmaken straks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |