Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:45 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat dit eerder in ONZ thuishoort.
Het klaarmaken of het opeten?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heeft iemand weleens spareribs uit de supermarkt klaargemaakt? Is dat een beetje te doen?
Pardon? Ik heb hier een serieuze casus waarin ik angetast word in mijn recht of dat de bedrijfsslogan niet klopt!quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:45 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat dit eerder in ONZ thuishoort.
Ja. Eerst aan beide kanten iets aanbakken. In kwasten met wat marinade en dan een uur of 1,5 op 120 graden in de oven. Valt het vlees van het bot. Heerlijk !quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heeft iemand weleens spareribs uit de supermarkt klaargemaakt? Is dat een beetje te doen?
Er zullen geheid voorwaarden zijn ofwel kleine letters waarin het een en ander staat uitgelegd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:49 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb hier een serieuze casus waarin ik angetast word in mijn recht of dat de bedrijfsslogan niet klopt!
Het is niet dat ik die spareribs in mijn rugzak doe, ik eet alles hier op
All you can eat sushi is toch ook letterlijk wat er staat? En niet na 32 stuks krijg je er geen meer
Waarom dan alsnog zo'n domme OP? Was het echt zo lastig om er iets serieus van te maken op een serieus forum?quote:
Eerst je bordje leeg eten, vermoed ik.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Er zullen geheid voorwaarden zijn ofwel kleine letters waarin het een en ander staat uitgelegd.
Vroeger, ja ik ben oud, waren die ribbetjes afvalvlees. Je kon voor een gulden echt een heleboel van die dingen kopen. Ik deed die dan een uurtje in de oven en dan smullen voor weinig. Maar ja, dat werd populair en dus zag men daar goeie handel in. Nu heten ze 'spareribs' en betaal je je blauw aan die krengen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja. Eerst aan beide kanten iets aanbakken. In kwasten met wat marinade en dan een uur of 1,5 op 120 graden in de oven. Valt het vlees van het bot. Heerlijk !
Laatste zin zegt alles, maar moest hier wel om lachen:quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:07 schreef maily het volgende:
https://www.wieringa-advo(...)lgemene-voorwaarden/
quote:U kent ze wel, die ineens opduikende kleine lettertjes waarin blijkt te staan dat het alleen onbeperkt spareribs eten is, wanneer door middel van bonnetjes kan worden aangetoond dat eerder op de dag zowel een ontbijt als een lunch van normale proporties is genuttigd.
We hebben te weinig infoquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:19 schreef herverwijderd het volgende:
En het staat ook nergens op een bordje of uitgeprint op A4-tjes aan de muur ofzo? Of op de menukaart, als die er al is?
Vergeet het, dat zit aan tijd en soms nog wat andere randvoorwaarden vast. Die toko's zijn ook niet gek.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:49 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
All you can eat sushi is toch ook letterlijk wat er staat? En niet na 32 stuks krijg je er geen meer
Mee eens. Maar afhankelijk van de voorwaarden. Die zullen op de site staan van de toko waar je zit te eten. Als daarin staat dat het gehele gerecht genuttigd dient te worden maak je weinig kans. Natuurlijk kunnen (en zullen) ze dat misbruiken door extra veel patat en groente en andere meuk bij de spareribs te leveren omdat die veel goedkoper voor ze zijn. Niets let je echter om tussentijds even naar de wc te gaan en je vinger even in de keel te steken. Kun je daarna weer fijn dooreten tot ze failliet zijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:38 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
Dat is raar toch?
Ik dacht dat bij onbeperkt spareribs eten je zoveel ribs mocht als je wilde
Heb nu rib 4 op, vroeg om de volgende en kreeg te horen dat ik ook de bijgerechten moest op eten voordat ik lap 5 kreeg
Ik ben geen konijn en ik hoef geen patat, dus wtf
Heb hier niet om gevraagd, ik ben vurig
Als er staat onbeperkt dan is het toch ook onbeperkt ipv een soort van fair use policy
Doe normaal
Wat kan ik hier mee? Ze krijgen sowieso een 1 op Google reviews straks
Zwarte ribbetjes Ribbetjes van kleur niet goed genoeg? 😱quote:
Ongemarineerd en rauwquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zwarte ribbetjes Ribbetjes van kleur niet goed genoeg? 😱
Je bent toch geen racist 😱
Teringquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Laatste zin zegt alles, maar moest hier wel om lachen:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |