Óf max. 3 gerechten per keer bestellen, vaak de desserts uitgesloten van onbeperkt bestellen + soms stagneren ze het opnemen van de bestellingquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef Gia het volgende:
n voor weinig. Maar ja, dat werd populair en dus zag men daar goeie handel in. Nu heten ze 'spareribs' en betaal je je blauw aan die krengen.
OT, ik vind dat TS wel een punt heeft. Tenzij het uitdrukkelijk op hun kaart vermeld staat dat je ook de bijgerechten op moet eten, zou onbeperkt onbeperkt moeten zijn.
Wij gaan weleens voor onbeperkt tapas bij La Cubanita. Daar is wel een beperkte tijd, maar je kunt via de app bestellen en het komt vrij vlot door. Maar je moet wel je bakje leegeten, volgens mij wordt het anders in rekening gebracht. Dit tegen verspilling. Vind ik ook terecht. Wij zitten meestal al voor het verstrijken van de tijd vol. Dus prima concept.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:19 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Óf max. 3 gerechten per keer bestellen, vaak de desserts uitgesloten van onbeperkt bestellen + soms stagneren ze het opnemen van de bestelling
En dan alleen maar kipnuggets bestellenquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij gaan weleens voor onbeperkt tapas bij La Cubanita. Daar is wel een beperkte tijd, maar je kunt via de app bestellen en het komt vrij vlot door. Maar je moet wel je bakje leegeten, volgens mij wordt het anders in rekening gebracht. Dit tegen verspilling. Vind ik ook terecht. Wij zitten meestal al voor het verstrijken van de tijd vol. Dus prima concept.
Dat is inderdaad een prima concept en voorkomt ook dat mensen line recta 20+ schaaltje sop tafel laten pleuren en vervolgens de helft iet opvreten. Dat gaat LC meer kosten dan dat het oplevert.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij gaan weleens voor onbeperkt tapas bij La Cubanita. Daar is wel een beperkte tijd, maar je kunt via de app bestellen en het komt vrij vlot door. Maar je moet wel je bakje leegeten, volgens mij wordt het anders in rekening gebracht. Dit tegen verspilling. Vind ik ook terecht. Wij zitten meestal al voor het verstrijken van de tijd vol. Dus prima concept.
Dat is niet bij het eerste bakje al. Dat is vooral als je aan het einde bakjes laat staan. Ze snappen best als je iets niet lust.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
personeel heeft uiteraard ook geen zin in conflicten, je moet normaal gesproken redelijk bont maken voordat ze je iets in rekening gaan brengen. Als je kleine beetje hier en daar laat staan, gaan ze niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Dat is niet bij het eerste bakje al. Dat is vooral als je aan het einde bakjes laat staan. Ze snappen best als je iets niet lust.
Oh ik doelde echt meer op "ik lust dit niet" xDquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:52 schreef ETA het volgende:
[..]
personeel heeft uiteraard ook geen zin in conflicten, je moet normaal gesproken redelijk bont maken voordat ze je iets in rekening gaan brengen. Als je kleine beetje hier en daar laat staan, gaan ze niet moeilijk over doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |