ik vind ze klote....krijg ze er vaak niet uit met mijn flessenopener van Brabantia
sorry yvonne
Geen kurksmaak aan de wijn en het zijn cheap-ass dingen.
quote:kurksmaak hoort erbij
Op maandag 17 februari 2003 02:23 schreef Furby het volgende:
Zowel technisch beter als kosten besparend.Geen kurksmaak aan de wijn en het zijn cheap-ass dingen.
Ik vind dat in wijnflessen gewoon kurk moet zitten, je gaat in bier toch ook geen plastic kurken zetten? kan je net zogoed een metalen doppie op je wijnfles zetten
quote:Bij goedkope wijnen heb je dat ook wel soms hoor
Op maandag 17 februari 2003 07:56 schreef WauseWillem het volgende:
ik vind het ook kut ja, je krijgt ze er verrot uit, ik had ze ook in de flessen van mn kerstpakket zitten...Ik vind dat in wijnflessen gewoon kurk moet zitten, je gaat in bier toch ook geen plastic kurken zetten? kan je net zogoed een metalen doppie op je wijnfles zetten
quote:Ik vind het net zoiets als bier met een draaidop
Op maandag 17 februari 2003 12:30 schreef Radiohoofdje het volgende:
ik vind het ook vervelende dingen ja. Een echte kurk krijg je tenminste nog terug in de fles na het inschenken van je glas. Bij die plastickurken moet je er dan een stuk afsnijden wil je hem er ingepropt krijgen. Ja, ik weet dat je speciale doppen hebt om je wijnfles opnieuw te sluiten maar dat gaat prima met een gewone ouderwetse kurk
quote:Alleen bij slechte kurken of een slechte openmaakpoging.
Op maandag 17 februari 2003 02:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
kurksmaak hoort erbij
Ik kan niet wachten totdat die plastic dingen voor alle wijnen gebruikt worden. Veel makkelijker openen.
wat ik trouwens ook erg stom vind is dat een beugeltje nou ook een platic ding erop heeft zitten ......
kan je niet eens meer normaal het stukje steen eraf slaan
groeten
quote:Zoals al gezegd: Ze zijn goedkoper en beter. Kurk is een natuurproduct en kan verrot zijn. Zonde als je net je lekkere Bordeaux uit 1945 opentrekt.
Op maandag 17 februari 2003 02:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
vanwaar die kurken van kunstof die je tegenwoordig steeds vaker ziet in wijnflessen....ik vind ze klote....krijg ze er vaak niet uit met mijn flessenopener van Brabantia
![]()
En trouwens: die Brabantiadingen zijn waardeloze kurkentrekkers. De beste zijn de kelnersmessen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |