Anders zit er vast eentje in de koffersquote:
Moest hierbij denken aan dat interviewtje waarin hij vertelde dat hij vroeger altijd deed of hij verkouden was en dat zijn ouders dan een rauwe ui naast zijn bed zetten. En hij die ui dan zo opat. En zijn ouders altijd zeiden: "Joost, niet de ui opeten."quote:
Welkom on the hype train Origamiquote:
Ik hoop dat hij tegen de mensen die er werken kan zeggen dat hij alleen wat standaard foto's online wil en niet van z'n troef. Zal toch wel?quote:Op maandag 29 april 2024 12:35 schreef d_elise het volgende:
Kijk net Joost z'n interview bij Aran terug van vanochtend en het is wel duidelijk dat hij echt baalt dat morgen al gelijk de eerste beelden van z'n act online komen (hij houdt het nog netjes door te zeggen dat de social media van Eurovision niet zijn stijl is). Hoop dat hij op een of andere manier De Troef nog enigszins geheim kan houden...
99% van de buitenlanders zien het op het ESF zelf wel voor het eerst, dus dat hoeft verder niet zo’n probleem te zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 12:35 schreef d_elise het volgende:
Kijk net Joost z'n interview bij Aran terug van vanochtend en het is wel duidelijk dat hij echt baalt dat morgen al gelijk de eerste beelden van z'n act online komen (hij houdt het nog netjes door te zeggen dat de social media van Eurovision niet zijn stijl is). Hoop dat hij op een of andere manier De Troef nog enigszins geheim kan houden...
Ik dacht altijd dat de foto's langs de delegatie gaan ter goedkeuring. Volgens mij was het vorig jaar zweden (of het jaar ervoor) waar het heel lang duurde ook om die reden.quote:Op maandag 29 april 2024 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tegen de mensen die er werken kan zeggen dat hij alleen wat standaard foto's online wil en niet van z'n troef. Zal toch wel?
Yes maar dan misschien niet al bij de állereerste repetitie. Maar ben met je eens dat het uiteindelijk toch voor z'n live show bekend wordt.quote:Op maandag 29 april 2024 12:50 schreef Em31 het volgende:
Je kunt het geheim blijven houden, maar volgende week woensdag zal toch een grote groep mensen alles zien voor de uitzending op donderdag. Dus misschien beter om het zelf op een goede manier te laten zien voor wat hype, dan wat vage filmpjes.
Wat zijn die zakken dan? Rijst? Potgrond? Suiker? Ah, korreltjes zout waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 april 2024 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor degenen zonder insta:
[ afbeelding ]
Staat Daniel Dekker daar nou wéér in beeld?quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 13:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Staat Daniel Dekker daar nou wéér in beeld?
Engelsen hadden wel moeite met de Duitse voetballer Stephan Kuntz.quote:Op maandag 29 april 2024 13:06 schreef silverevlis het volgende:
Dat zwarte pak staat Joost goed en verder begrijp ik niet waarom buitenlanders zo'n moeite hebben met zijn naam goed uitspreken.
Calvin Klein wordt toch ook goed uitgesproken en Joost spreek je gewoon uit als toast maar dan met een y-klank. Yoast dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |