abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 april 2024 @ 09:39:22 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213330405
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 09:29 schreef alopio het volgende:

[..]
Als je voor de club kiest dan stap je op, en neem je niet het risico dat je over een jaar alsnog weg moet. Of je moet alle veren in je reet echt serieus nemen en geloven dat alleen jij als Kroes de club kan redden. Het blijft buiten dat nog altijd een kampenstrijd bij jullie. Kroes en zijn voetbalvrienden, en dan nog wat kampen. En reken maar dat Kroes nu op weinig weerstand kan rekenen. Als je jezelf als club zo in allerlei bochten wringt op de grote verlosser binnen te halen, wie zijn anderen dan binnen de club om straksnde discussie met Kroes aan te gaan.
Ze hebben hiervoor gekozen en door, ik had het ook liever anders gezien, even los van zijn plannen maar het is min of meer democratisch besloten.
Hij heeft ruim de tijd om wat neer te zetten want indien er een zaak komt zal dat op z'n vroegst komend najaar zijn.
pi_213330833
Ten Hag terug moet je niet willen. En vanuit zijn perspectief begrijp ik het ook niet.
pi_213330907
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef Urquhart het volgende:
Ten Hag terug moet je niet willen. En vanuit zijn perspectief begrijp ik het ook niet.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat dit gaat gebeuren. En kan alleen maar tegenvallen
pi_213331111
Maduro, zoals verwacht, naar Almere
pi_213331142
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 april 2024 10:40 schreef Benny het volgende:
Maduro, zoals verwacht, naar Almere
Mooie stap voor hem. Ben benieuwd of hij zich kan ontwikkelen tot een redelijke trainer.
pi_213331256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze hebben hiervoor gekozen en door, ik had het ook liever anders gezien, even los van zijn plannen maar het is min of meer democratisch besloten.
Hij heeft ruim de tijd om wat neer te zetten want indien er een zaak komt zal dat op z'n vroegst komend najaar zijn.
Terecht dat je het nu achter je moet laten en door moet gaan. Besluit is genomen, eens of oneens, netjes of niet, maakt voor jullie nu niet meer uit. Je moet verder kijken.

Ik vraag mij wel af of het echt diepere en etterende probleem hiermee wel is opgelost, namelijk de kampenstrijd en de eigen agendas die daar mee samenhangen. Echt schoon schip is er niet gemaakt. En juist na een seizoen als dit is dat het ideale moment ervoor.
pi_213331265
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

min of meer democratisch besloten
:X

Poetin is ook min of meer democratisch gekozen
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 26 april 2024 @ 11:08:35 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213331448
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 10:52 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:X

Poetin is ook min of meer democratisch gekozen
Klopt en je krijgt nu een soortgelijke situatie tussen ceo en td als Medvedev en Putin, tenzij er echt een zwaargewicht ceo wordt.
  vrijdag 26 april 2024 @ 11:12:16 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213331519
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 10:51 schreef alopio het volgende:

[..]
Terecht dat je het nu achter je moet laten en door moet gaan. Besluit is genomen, eens of oneens, netjes of niet, maakt voor jullie nu niet meer uit. Je moet verder kijken.

Ik vraag mij wel af of het echt diepere en etterende probleem hiermee wel is opgelost, namelijk de kampenstrijd en de eigen agendas die daar mee samenhangen. Echt schoon schip is er niet gemaakt. En juist na een seizoen als dit is dat het ideale moment ervoor.
Die kampenstrijd lijkt me redelijk beslecht omdat deze door de grootaandeelhouder is gewonnen, maar natuurlijk heb je binnen deze groep altijd meningsverschillen en mensen die denken dat ze het beter kunnen want Van Praag bijvoorbeeld maakt ook deel uit van deze groep.
  vrijdag 26 april 2024 @ 11:46:02 #185
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213331870
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 10:18 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat dit gaat gebeuren. En kan alleen maar tegenvallen
Ten Hag moet gewoon ooit weer een keer instappen als de boel stabiel is bij Ajax. Daar lijkt mij deze zomer absoluut nog geen sprake van.
  vrijdag 26 april 2024 @ 11:53:51 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213331962
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ten Hag moet gewoon ooit weer een keer instappen als de boel stabiel is bij Ajax. Daar lijkt mij deze zomer absoluut nog geen sprake van.
Hij is nog niet beschikbaar dus waarom wachten of hij dat misschien wordt.
pi_213332290
Mag hopen dat Almere City netjes die 600.000 weer terugstort?
pi_213332379
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die kampenstrijd lijkt me redelijk beslecht omdat deze door de grootaandeelhouder is gewonnen, maar natuurlijk heb je binnen deze groep altijd meningsverschillen en mensen die denken dat ze het beter kunnen want Van Praag bijvoorbeeld maakt ook deel uit van deze groep.
Hij is tijdelijk beslecht, maar niet uitgeroeid. En daar was het nu het perfecte moment voor. Dat Kroes ook weer veel vriendjes van de voetbalkleedkamer heeft is ook niet erg gezond.
pi_213332542
Wel fijn dat PSV met 8-0 heeft gewonnen gisteren. Anders hadden wij de ruimste nederlaag geleden dit seizoen
  vrijdag 26 april 2024 @ 13:28:58 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213332895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 12:33 schreef alopio het volgende:

[..]
Hij is tijdelijk beslecht, maar niet uitgeroeid. En daar was het nu het perfecte moment voor. Dat Kroes ook weer veel vriendjes van de voetbalkleedkamer heeft is ook niet erg gezond.
Dat valt allemaal wel mee, als het goed is heb je de afgelopen weken wel mee gekregen hoe het in elkaar zit bestuurlijk gezien, ik weet niet op welke vriendjes je duidt maar dat is niet zo relevant in de structuur.
De enige manier om echt rust te krijgen is met resultaten op het veld, nu krijgt hij de tijd om wat neer te zetten en weten we na de transferzomer hoe we ervoor staan sportief gezien.
pi_213333068
Weer genaaid door de KNVB, Bergwijn maar 1 wedstrijd geschorst.
  vrijdag 26 april 2024 @ 13:51:25 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213333092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vond rood ook wel wat zwaar bestraft, kanjerdom dat wel.
  vrijdag 26 april 2024 @ 14:53:31 #193
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213333633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou het wat uitmaken?
pi_213333651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zou het wat uitmaken?
Ja, want nu staat die dus straks nog 2 wedstrijden in de basis met alle mogelijke gevolgen van dien.
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 april 2024 @ 14:57:53 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_213333668
Michael van Praag ligt niet wakker van de kritiek die de Ajax-fans op hem leveren. Een groep supporters wil dat de voorzitter van de Raad van Commissarissen vertrekt. Dat vindt Van Praag zelf 'een heel Nederlandse reactie'.

Door de opvallende gang van zaken rondom Alex Kroes - de directeur werd geschorst, Van Praag liet zich hard uit over hem en donderdag keerde hij plots terug - neemt de roep om een exit van Van Praag toe bij Ajax. De RvC-voorzitter zou ook serieus op de schopstoel zitten. In gesprek met AT5 wordt hij gevraagd naar de kritiek die op hem klinkt. "Het is een heel erg Nederlandse reactie", antwoordt Van Praag.

"Als er iets aan de hand is waarmee je het niet eens bent, moet die ander maar meteen oprotten. Nou, dat is helemaal niet aan de orde", is Van Praag duidelijk. Van Praag legt vervolgens uit waarom hij Kroes met de RvC schorste en nu weer terughaalt. "Wij hebben een beslissing genomen op basis van juridische adviezen. Dat hoor je als rvc ook te doen. Commissaris zijn geeft een bepaalde verantwoordelijkheid die niet altijd hetzelfde is als Michael van Praag als Ajax-lid."

"Michael van Praag als Ajax-lid had misschien wel heel andere dingen gewild, maar daarvoor zit ik niet. Ik heb een bepaalde verantwoordelijkheid, niet alleen naar Ajax maar ook naar andere aandeelhouders. En dat vraagt om zo'n beslissing (schorsing Kroes, red.). De buitenwereld begrijpt dat niet: Van Praag schande, laat hem maar opdonderen (zeggen ze dan, red.). Maar dit is inherent aan in de rvc van een beursgenoteerde onderneming zitten. Dat is anders dan dat je op een tennisclub een beslissing neemt", besluit Van Praag.

https://www.msn.com/nl-nl(...)43be86e6cd25d12&ei=7

Dit is de nieuwe trend.....Iets typisch Nederlands noemen als een reactie of commentaar je niet aanstaat. Als een journalist een beetje kritisch is of vragen stelt is dat typisch Nederlands. terwijl we hier een heilige pers hebben vergeleken bij de meeste andere landen. Ook dit is exemplarisch. Kritische supporters die zich negatief uitlaten is schijnbaar ook typisch Nederlands. :D Ik noem van Praag een typisch-Nederlandse regent die overal mee wegkomt. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213333983
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 14:57 schreef tong80 het volgende:
Michael van Praag ligt niet wakker van de kritiek die de Ajax-fans op hem leveren. Een groep supporters wil dat de voorzitter van de Raad van Commissarissen vertrekt. Dat vindt Van Praag zelf 'een heel Nederlandse reactie'.

Door de opvallende gang van zaken rondom Alex Kroes - de directeur werd geschorst, Van Praag liet zich hard uit over hem en donderdag keerde hij plots terug - neemt de roep om een exit van Van Praag toe bij Ajax. De RvC-voorzitter zou ook serieus op de schopstoel zitten. In gesprek met AT5 wordt hij gevraagd naar de kritiek die op hem klinkt. "Het is een heel erg Nederlandse reactie", antwoordt Van Praag.

"Als er iets aan de hand is waarmee je het niet eens bent, moet die ander maar meteen oprotten. Nou, dat is helemaal niet aan de orde", is Van Praag duidelijk. Van Praag legt vervolgens uit waarom hij Kroes met de RvC schorste en nu weer terughaalt. "Wij hebben een beslissing genomen op basis van juridische adviezen. Dat hoor je als rvc ook te doen. Commissaris zijn geeft een bepaalde verantwoordelijkheid die niet altijd hetzelfde is als Michael van Praag als Ajax-lid."

"Michael van Praag als Ajax-lid had misschien wel heel andere dingen gewild, maar daarvoor zit ik niet. Ik heb een bepaalde verantwoordelijkheid, niet alleen naar Ajax maar ook naar andere aandeelhouders. En dat vraagt om zo'n beslissing (schorsing Kroes, red.). De buitenwereld begrijpt dat niet: Van Praag schande, laat hem maar opdonderen (zeggen ze dan, red.). Maar dit is inherent aan in de rvc van een beursgenoteerde onderneming zitten. Dat is anders dan dat je op een tennisclub een beslissing neemt", besluit Van Praag.

https://www.msn.com/nl-nl(...)43be86e6cd25d12&ei=7

Dit is de nieuwe trend.....Iets typisch Nederlands noemen als een reactie of commentaar je niet aanstaat. Als een journalist een beetje kritisch is of vragen stelt is dat typisch Nederlands. terwijl we hier een heilige pers hebben vergeleken bij de meeste andere landen. Ook dit is exemplarisch. Kritische supporters die zich negatief uitlaten is schijnbaar ook typisch Nederlands. :D Ik noem van Praag een typisch-Nederlandse regent die overal mee wegkomt. :{

:T
Hij komt met allerlei lulverhalen, maar de enige reden dat hij blijft zitten is om zijn zakken te vullen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_213334051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja, want nu staat die dus straks nog 2 wedstrijden in de basis met alle mogelijke gevolgen van dien.
mja het alternatief is ook niet heel fijn ofzo. Godts kan je er neerzetten maar dan zit je op rechts weer. Krijg je daar akpom ofzo. Heb ik echt liever bergwijn
  vrijdag 26 april 2024 @ 15:56:05 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213334113
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:49 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
mja het alternatief is ook niet heel fijn ofzo. Godts kan je er neerzetten maar dan zit je op rechts weer. Krijg je daar akpom ofzo. Heb ik echt liever bergwijn
En hoe zou het met Berghuis zijn, gaan we die nog in het Ajax shirt zien?
pi_213334452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
En hoe zou het met Berghuis zijn, gaan we die nog in het Ajax shirt zien?
schip zei dat ie er tegen volendam weer bij zit. Maar kan me niet voorstellen dat ie dan basis gaat staan. Verder denk ik een goed moment om afscheid te nemen van elkaar.
pi_213335710
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')