Vermoedelijk heb je gelijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand trapt verder in zo'n matige spits.
Jullie waren zo goed als failliet Klaasquote:Op donderdag 25 april 2024 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een club![]()
zefls feyenoord heeft er de afgelopen 100 niet zo teringzooi van gemaakt zoals ajax dat de afgelopen 3 jaar nu doet
het is wel genieten
Zo gevaarlijk is dat niet zolang ze niet gebruikt wordenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:10 schreef Wotte het volgende:
Al hadden ze massa vernietigingswapens in de garage had ik het nog goed gepraat.
Maar volgens de berichten zijn ze al een tijdje aan het praten, lijkt me dat vanuit Ajax/Kroes de eerste vraag dan is hoeveel wil je ongeveer verdienen. Dus nap het niet zo dat er nu dan opeens een probleem met het salaris zou zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Potter had bij Chelsea ook nog een lang contract toch? Kan ook best dat z’n afkoopsom deels vervalt als hij ergens anders tekent en hij er financieel op achteruit gaat..
Maar wat boeit het dat AFM andere cases heeft die groter zijn? Alsof zij enkel grote cases doen..quote:Op donderdag 25 april 2024 17:44 schreef Mestreech1990 het volgende:
Alle moraalridders van de buren zijn hier ook weer te vinden. Toch wel mooi om te zien hoe betrokken iedereen is. Had nooit gedacht dat er zoveel supporters zich om Ajax zouden bekommeren.
Het is me ook allemaal wat hé…
Net alsof een AFM zich hierom druk gaat maken. Dit stelt niets voor tegenover andere cases die daar lopen. Zou me niets verbazen als ze het over twee jaar afdoen als ‘tik op de vingers’.
Niveautje ‘laat de politie maar echte boeven gaan vangen’ als Delano wordt gepakt tijdens het wildplassen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat boeit het dat AFM andere cases heeft die groter zijn? Alsof zij enkel grote cases doen..
Kan ook een tijdje stil gelegen hebben door Kroes z'n schorsing, we weten snel genoeg of het wat gaat worden of niet en het is ook maar 1 journalist die erover bericht.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar volgens de berichten zijn ze al een tijdje aan het praten, lijkt me dat vanuit Ajax/Kroes de eerste vraag dan is hoeveel wil je ongeveer verdienen. Dus nap het niet zo dat er nu dan opeens een probleem met het salaris zou zijn.
En dit is qua publiciteit natuurlijk wel een grote zaak, dit gaan ze echt niet onderin een la leggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat boeit het dat AFM andere cases heeft die groter zijn? Alsof zij enkel grote cases doen..
Moreel besef wordt lekker deur uit gesmeten ten faveure van een man die er alleen maar is om zichzelf te verrijken (zie SEG, zie aandelentransactie). Lachwekkend.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Niveautje ‘laat de politie maar echte boeven gaan vangen’ als Delano wordt gepakt tijdens het wildplassen.
Dat vind ik ook weer wat te makkelijk, niet dat ik het heel handig vind maar dat is wat anders.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moreel besef wordt lekker deur uit gesmeten ten faveure van een man die er alleen maar is om zichzelf te verrijken (zie SEG, zie aandelentransactie). Lachwekkend.
Het snelle jongens snel geld gehalte kleeft wel aan hem. Beetje patser imagoquote:Op donderdag 25 april 2024 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moreel besef wordt lekker deur uit gesmeten ten faveure van een man die er alleen maar is om zichzelf te verrijken (zie SEG, zie aandelentransactie). Lachwekkend.
Los van dat zou ik iemand die bij al zijn clubs de interne regels heeft verbroken en liegt onder ede niet eens dichtbij een serieuze functie van mijn club willen hebbenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jullie waren zo goed als failliet Klaas
Want De Vrij geloof je wel op z'n woord? Wat ik wel weet is dat er nergens zoveel gelogen wordt als in een rechtbank.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Los van dat zou ik iemand die bij al zijn clubs de interne regels heeft verbroken en liegt onder ede niet eens dichtbij een serieuze functie van mijn club willen hebben
Maar vermakelijk is het wel natuurlijk, dat complete morele verval puur omdat het even iets minder gaat. Herken het ook wel hoor, als het zo kut gaat klamp je je vast aan iedere randdebiel die beterschap belooft, zelfs als je van mijlenver ziet dat het een randdebiel is.
Ik niet zo zeer, het gerechtshof wel uiteindelijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want De Vrij geloof je wel op z'n woord? Wat ik wel weet is dat er nergens zoveel gelogen wordt als in een rechtbank.
Die geven De Vrij gelijk in de zaak, dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet zo zeer, het gerechtshof wel uiteindelijk.
Over een of twee jaar staan de kuddediertjes weer vooraan te janken en te schreeuwen als de AFM heeft geconcludeerd dat Kroes fout zat.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef Caland het volgende:
Maar vermakelijk is het wel natuurlijk, dat complete morele verval puur omdat het even iets minder gaat. Herken het ook wel hoor, als het zo kut gaat klamp je je vast aan iedere randdebiel die beterschap belooft, zelfs als je van mijlenver ziet dat het een randdebiel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |