Ik maak een geintje. Maar schijnt dus dat er nog wel een paar lapjes grond rondom de Arena in bezit zijn. Misschien dat de gemeente die wil kopen.quote:
De helft bij Ajax zit er alleen maar om de aandacht. Figuren zoals Kroes en Van Praag zitten er voor zichzelf, mensen met een heeel groot ego. Succes ermeequote:
Iedereen zit in elke functie voor zichzelf, lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:32 schreef alopio het volgende:
[..]
De helft bij Ajax zit er alleen maar om de aandacht. Figuren zoals Kroes en Van Praag zitten er voor zichzelf, mensen met een heeel groot ego. Succes ermee
Thanks!quote:
Hij krijgt waarschijnlijk een geldboete of taakstraf. Zijn delict is niet erg genoeg voor een celstraf.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:36 schreef Wotte het volgende:
Ik had overigens consultant verwacht. Maar goed die AFM heeft ook wel betere dingen te doen dan een directeurtje van een voetbalclub op de vingers te tikken.
Bij dit Ajax moeten werken lijkt me ook een taakstrafquote:Op donderdag 25 april 2024 15:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij krijgt waarschijnlijk een geldboete of taakstraf. Zijn delict is niet erg genoeg voor een celstraf.
Ach, zeik niet zo. In Italië zijn clubs eigendom van halve en hele maffiosi, in Spanje is corruptie en belastingontduiking schering en inslag. Laat staan in Engeland.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze club is dood- en doodziek. Echt diep van binnen verrot.
Leuk, maakt het niet minder erg.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ach, zeik niet zo. In Italië zijn clubs eigendom van halve en hele maffiosi, in Spanje is corruptie en belastingontduiking schering en inslag. Laat staan in Engeland.
Hier in Nederland koopt een AD in al zijn naïve enthousiasme een paar aandelen om verlies op te maken en het is een drama.
Stelletje wijven.
Dat gaan ze zeker niet laten, dus dat blijft dan boven hem en de club hangen, heel handig vind ik het niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:36 schreef Wotte het volgende:
Ik had overigens consultant verwacht. Maar goed die AFM heeft ook wel betere dingen te doen dan een directeurtje van een voetbalclub op de vingers te tikken.
Ik heb voor het eerst smakelijk gelachen om een post van je, een likequote:Op donderdag 25 april 2024 15:44 schreef Wotte het volgende:
Aangezien dit seizoen is gebleken dat niet iedereen Ajax, zoals wij wel veronderstelden als enige club van enige statuur en bijbehorende prijzenkast die internationaal enigzins wat voorstelt, een warm hart toedraagt.
Zou het gezien het ogenschijnlijke morele verval in de leiding van deze roemruchte club. Misschien wel het moment zijn om eens te kijken of er ook fiscaal optimaliserende routes liggen om een belastingtechnisch oneerlijk speelveld te creëren.
Zo werkt het ja. Wat een geneuzel nu zit er weer een of andere overbetaalde gozer/tuthola met een titeltje die hier wat van moet vinden. Ondertussen drukken multinationals weet ik veel hoeveel miljard door de zuidas maar daar hoor ik de AFM niet over.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk, maakt het niet minder erg.
Alsof je bij Promes zegt van ach het is maar een steekpartij. Neef is in ieder geval niet gevierendeeld en in zee gedumpt.
Wat kan het mij schelen wat er in Italie of Spanje gebeurt. Ajax is al hun moreel compleet kwijt. Er zijn geen normen en waarden meer. Alles is toegestaan zolang je maar een grote bek hebt krijg je wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |