Als bankzitter wel een klasse beter dan Medicquote:Op zondag 28 april 2024 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks mis met z'n instelling. Maar nooit doen natuurlijk. Zo vaak geblesseerd en dan de leeftijd.
Als ik het voor het zeggen had dan haalde ik Sandler, Riedewald, Van de Beek en Tete.quote:Op zondag 28 april 2024 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sandler? Weer zo’n net-niet speler met een matige instelling.
Een goede bank maakt je kampioen.quote:Op zondag 28 april 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als bankzitter wel een klasse beter dan Medic
Maar dat ben jij ook
Shit Bogarde ook al?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is vertrokken vanwege iets #metoo's meen ik dus lijkt me niet zo heel handig, Simon had nooit mogen vertrekken.
Er wordt al 20 jaar geklaagd dat de techniek van jeugdspelers heel slecht is, Tahamata is daar 10 jaar verantwoordelijk voor geweest, maar het zou wel erg zijn dat die nu weg is.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel goed om te zien dat we toch weer wat terugvallen op het plan Cruijff en weer wat oud-spelers terughalen, want langzaam maar zeker liepen er daarvan nog maar heel weinig rond op de toekomst.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:02 schreef Wotte het volgende:
"Je moet mensen uit hun comfortzone halen, dan word je een beter mens. En met voetballers is het hetzelfde", luidt het adagium van Potter. En dat probeert hij bij zichzelf ook.
Brobbey gaat stijldansen lees ik.
Idd Van de Beek halen. Iemand die al 4 jaar niet gespeeld heeft, top idee.quote:Op zondag 28 april 2024 14:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had dan haalde ik Sandler, Riedewald, Van de Beek en Tete.
Koopjes. Verleden bij de club, juiste leeftijdscategorie en in de breedte wordt je er beter op.
Donny heeft een groot voordeel. Namelijk dat hij geen reet kost. Gewoon oppikken.quote:Op zondag 28 april 2024 21:47 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Idd Van de Beek halen. Iemand die al 4 jaar niet gespeeld heeft, top idee.
'Juiste leeftijd' doelt op het feit dat je ervaring hebt en je een beetje weet hoe het werkt en fysiek op je hoogtepunt zit. Als je nooit speelt dan heb je dat helemaal niet, ondanks je leeftijd.
Je kan beter de jeugd een kans geven. Geloof niet dat er niks rondloopt deze lichting. Ook een Frenkie kreeg pas de kans na blessures.quote:Op zondag 28 april 2024 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Donny heeft een groot voordeel. Namelijk dat hij geen reet kost. Gewoon oppikken.
Een kampioenselftal bouw je vanaf de bank op. Met een beetje mazzel trek je drie van die vier namen transfervrij binnen. Sandler een miljoen of drie.
Houd je geld over voor een fatsoenlijke rechtsbuiten.
Tja, Donny is natuurlijk ook een speler die gewoon belangrijk kan zijn in een Ajax dat goed draait. Helaas is een goed draaiend Ajax nog ver weg. Maar ja, als Donny niet al te veel kost en graag terug wil voor een normaal salaris dan zeg je daar natuurlijk geen nee tegen. Prima speler voor de eredivisie, en eventueel in een goed lopend elftal voor Europese wedstrijden, maar hij is geen speler die een slecht elftal beter laat voetballen.quote:Op zondag 28 april 2024 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorlopig is Erik ten Hag de enige die Donny heeft laten renderen. Alle andere trainers lukt het niet of Donny kan er niks meer van...
Ik zou hem dan ook alleen terughalen als Ten Hag zelf terugkeert.
Precies, ongeschikt voor nu. Want je hebt geen spelers nodig waarbij je moet hopen dat het gaat draaien. Je hebt spelers nodig die de boel gaan regelen op het veld.quote:Op zondag 28 april 2024 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, Donny is natuurlijk ook een speler die gewoon belangrijk kan zijn in een Ajax dat goed draait. Helaas is een goed draaiend Ajax nog ver weg. Maar ja, als Donny niet al te veel kost en graag terug wil voor een normaal salaris dan zeg je daar natuurlijk geen nee tegen. Prima speler voor de eredivisie, en eventueel in een goed lopend elftal voor Europese wedstrijden, maar hij is geen speler die een slecht elftal beter laat voetballen.
Denk teveel jeugdigheid juist een van de problemen van deze selectie is en vermoedelijk geen geld.quote:Op zondag 28 april 2024 22:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je kan beter de jeugd een kans geven. Geloof niet dat er niks rondloopt deze lichting. Ook een Frenkie kreeg pas de kans na blessures.
Een elftal kan je bouwen maar een kampioenschap kan je niet kopen. Dat heeft Ajax dit seizoen laten zien
Donny verdient nu 7m per jaar en z’n contract loopt nog een jaar door. Niet echt een goedkope oplossing. Geeft mij Luque-vibes, in dat tijdperk werden spelers met hoge tekenbonussen gelokt. Liep niet zo goed af…quote:Op zondag 28 april 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk teveel jeugdigheid juist een van de problemen van deze selectie is en vermoedelijk geen geld.
Twee vliegen in een klap.
Neequote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van Bommel als trainer, Marc (na schorsing) als AD?
okquote:
Die man heeft meerdere keren laten blijken dat hij een grafhekel heeft aan Ajax...quote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van Bommel als trainer, Marc (na schorsing) als AD?
andersom is dat net zo. Die mag echt wegblijven.quote:Op maandag 29 april 2024 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die man heeft meerdere keren laten blijken dat hij een grafhekel heeft aan Ajax...
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen dan.quote:Op zondag 28 april 2024 14:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had dan haalde ik Sandler, Riedewald, Van de Beek en Tete.
Koopjes. Verleden bij de club, juiste leeftijdscategorie en in de breedte wordt je er beter op.
Huh? Ten Hag heeft Donny 1,5 jaar links laten liggen bij Man United. Donny kan het niveau gewoon niet meer aan en moet je niet aan beginnen. Als je letterlijk niet eens in de selectie kan blijven bij Frankfurt, dan heb je echt niks te zoeken bij Ajax dat in opbouw is.quote:Op zondag 28 april 2024 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorlopig is Erik ten Hag de enige die Donny heeft laten renderen. Alle andere trainers lukt het niet of Donny kan er niks meer van...
Ik zou hem dan ook alleen terughalen als Ten Hag zelf terugkeert.
Als je er zo lang uit bent is het heel moeilijk om die draad weer op te pakken, zeker als je te oud bent om met een "jong" team mee te doen en het niveau van het hoofdteam wat te ver weg ligt.quote:Op maandag 29 april 2024 11:15 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Huh? Ten Hag heeft Donny 1,5 jaar links laten liggen bij Man United. Donny kan het niveau gewoon niet meer aan en moet je niet aan beginnen. Als je letterlijk niet eens in de selectie kan blijven bij Frankfurt, dan heb je echt niks te zoeken bij Ajax dat in opbouw is.
Zelfde geldt ook overigens voor Ten Hag zelf. De voortekenen zijn zo dat het alleen maar heel hard kan tegenvallen. Geen goede selectie, geen Overmars-connectie. Te groot afbreukrisico.
Het niveau in Engeland ligt zoveel hoger. De eredivisie is echt een C-competitie en bovendien mixen het aartstrage eredivisievoetbal en het Engelse powervoetbal ook niet lekker, het vergt voor een Nederlander een enorme denkomslag. De top van de PL is voor Ten Hag (en waarschijnlijk voor iedere Nederlandse coach) een stapje te hoog, waardoor hij nu boven zijn macht operereert en allemaal domme dingen doet en zegt en zichzelf voor lul zet. Dat neemt niet weg dat hij voor Ajax-begrippen gewoon prima is, net als dat Steijn een prima eredivisietrainer is maar niet geschikt voor de top 3. Nu doet echter iedereen alsof Kozakken Boys al te hoog gegrepen zou zijn voor hem.quote:Op maandag 29 april 2024 11:15 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Huh? Ten Hag heeft Donny 1,5 jaar links laten liggen bij Man United. Donny kan het niveau gewoon niet meer aan en moet je niet aan beginnen. Als je letterlijk niet eens in de selectie kan blijven bij Frankfurt, dan heb je echt niks te zoeken bij Ajax dat in opbouw is.
Zelfde geldt ook overigens voor Ten Hag zelf. De voortekenen zijn zo dat het alleen maar heel hard kan tegenvallen. Geen goede selectie, geen Overmars-connectie. Te groot afbreukrisico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |