abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213324328
Ik vind vakantiegeld wel zo'n debiel concept.
Mja
  Forum Admin donderdag 25 april 2024 @ 18:21:32 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213324332
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Want al je inkomsten gaan voor de belasting inderdaad niet op een grote hoop waarop je het jaar daarna wat terug krijgt of alsnog mag betalen natuurlijk.
Ik vraag me wel af hoe dat gaat eigenlijk. Betaal je dan ook 56% over het aandeel vakantie geld.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_213324415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik vraag me wel af hoe dat gaat eigenlijk. Betaal je dan ook 56% over het aandeel vakantie geld.
Nee, die 56% is hoger dan het werkelijke tarief om te compenseren voor de arbeidskorting die in mindering gebracht wordt op de loonbelasting op je normale salaris. Hoe meer je verdient, hoe lager die korting. Vroeger werd daar geen rekening mee gehouden in het bijzonder tarief en moesten mensen "verrast" bijbetalen. Het maakt voor de totale heffing dus geen ruk uit of je salaris, bonus, vakantiedagen of vakantiegeld krijgt in totaal, alleen wel per uitkering om dat totaal te balanceren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  Forum Admin donderdag 25 april 2024 @ 18:57:25 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213324704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:29 schreef nostra het volgende:

[..]
Nee, die 56% is hoger dan het werkelijke tarief om te compenseren voor de arbeidskorting die in mindering gebracht wordt op de loonbelasting op je normale salaris. Hoe meer je verdient, hoe lager die korting. Vroeger werd daar geen rekening mee gehouden in het bijzonder tarief en moesten mensen "verrast" bijbetalen. Het maakt voor de totale heffing dus geen ruk uit of je salaris, bonus, vakantiedagen of vakantiegeld krijgt in totaal, alleen wel per uitkering om dat totaal te balanceren.
Helder, dank je 14.gif :Y
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 25 april 2024 @ 19:04:43 #30
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213324814
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:21 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind vakantiegeld wel zo'n debiel concept.
Vooral voor mensen die niet werken die hebben altijd vakantie
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')