SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zeg nooit nooit. Misschien kan ArendGod op familieweekenden Jakko klaarstomen.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef alopio het volgende:
Ik ben ook wel een beetje trots op onze Arne. Maar baal nog steeds wel een beetje. Een nieuwe Arne gaan we nooit meer krijgen natuurlijk.
Slot stemt lekker SGPquote:Op donderdag 25 april 2024 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
Ik lees dat er mensen zijn die die Henrik niet willen....omdat ie links is? Wat is Slot dan, rechts?
Volgens mij werkt ie gewoon op zondag.quote:
Jakko naar Liverpool sturen en Arne een pruik geven en hier houden.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Misschien kan ArendGod op familieweekenden Jakko klaarstomen.
De kans is groot dat het vanaf hier bergafwaarts gaat. Niet direct het ravijn in maar bergafwaarts zou ik wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef alopio het volgende:
Ik ben ook wel een beetje trots op onze Arne. Maar baal nog steeds wel een beetje. Een nieuwe Arne gaan we nooit meer krijgen natuurlijk.
Mwah, misschien geen trainer meer die echt uit alle spelers het maximale weet te halen, maar dan gewoon een trainer die naar zijn materiaal presteert. Structureel 3e moet toch echt wel lukken hoor, ook de komende jaren.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
De kans is groot dat het vanaf hier bergafwaarts gaat. Niet direct het ravijn in maar bergafwaarts zou ik wel rekening mee houden.
Dat is bergafwaarts ten opzichte van de laatste 2 seizoenen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, misschien geen trainer meer die echt uit alle spelers het maximale weet te halen, maar dan gewoon een trainer die naar zijn materiaal presteert. Structureel 3e moet toch echt wel lukken hoor, ook de komende jaren.
We moeten niet vergeten dat sinds Arnesen en te Kloese het aankoopbeleid ook wel beter is geworden, en Feyenoord heeft eindelijk wat geld te besteden. Dat zijn niet allemaal voltreffers, maar als het de lijn doorzet van de afgelopen seizoenen dan moeten we komende jaren gewoon moeiteloos in de top 3 blijven meedraaien.
Of zit ik nu te jinxen?
Ben persoonlijk niet zo onder de indruk van het aankoopbeleid van Ter Kloese. Denk dat je drie topaankopen allemaal niet of nauwelijks voldoen. Vijfentwintig miljoen betaald voor bankzitters.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, misschien geen trainer meer die echt uit alle spelers het maximale weet te halen, maar dan gewoon een trainer die naar zijn materiaal presteert. Structureel 3e moet toch echt wel lukken hoor, ook de komende jaren.
We moeten niet vergeten dat sinds Arnesen en te Kloese het aankoopbeleid ook wel beter is geworden, en Feyenoord heeft eindelijk wat geld te besteden. Dat zijn niet allemaal voltreffers, maar als het de lijn doorzet van de afgelopen seizoenen dan moeten we komende jaren gewoon moeiteloos in de top 3 blijven meedraaien.
Of zit ik nu te jinxen?
Jawel, strikt genomen natuurlijk wel. Maar ik sluit niet uit dat we ook de komende jaren lang mee kunnen blijven spelen voor de landstitel en de beker kunnen winnen hoor. Uiteraard allemaal afhankelijk van wie de nieuwe trainer wordt en het transferbeleid, maar ik zie ons niet echt bergafwaarts gaan zoals voorheen met 5e plaatsen en slechter (al zie je aan Ajax hoe hard het verval kan gaan natuurlijk).quote:Op donderdag 25 april 2024 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is bergafwaarts ten opzichte van de laatste 2 seizoenen.
Zerrouki heb je wellicht gelijk in, maar die wilde Slot persé hebben.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben persoonlijk niet zo onder de indruk van het aankoopbeleid van Ter Kloese. Denk dat je drie topaankopen allemaal niet of nauwelijks voldoen. Vijfentwintig miljoen betaald voor bankzitters.
Uiteraard verdienen ze kansen maar ik ben niet echt onder de indruk van die twee. Als je Beelen en Minteh ziet lopen dan zit daar muziek in. Dat idee heb ik niet bij die drie.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zerrouki heb je wellicht gelijk in, maar die wilde Slot persé hebben.
Maar Ueda en vooral Ivanusec verdienen echt nog wel wat meer tijd en kans hoor.
Ook zonder Arne word je normaal gesproken minimaal tweede en overwinter je in de CL in het nieuwe systeem, dan kan je blijven groeien. Pas wanneer Ajax opkrabbelt en seizoen 21/22 wegvalt op de coëfficiëntenlijst gaan we het lastig krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is bergafwaarts ten opzichte van de laatste 2 seizoenen.
Of Te Kloese is juist wel van de scouting en heeft zijn oren teveel naar Arend laten hangenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:30 schreef M.Melandri het volgende:
Blijft ook een slechte zaak dat er geen TD is. Vrees dat het heel erg op Slot geleund heeft de afgelopen jaren.
Dat opkrabbelen kan ook snel gaan, kijk maar naar ons in het eerste seizoen van Slot. Ajax zou zomaar top 2 kunnen eindigen. Ik wil niet doemdenken, maar volgend seizoen kan voor ons al alles zijn van plek 1 tot 5. Dat heeft te maken met de aankopen en de trainersaanstelling. Zelfs met een goede visie kan dat een mismatch blijken te zijn, vooral als je echt 4 of 5 toppers uit de huidige selectie moet vervangen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook zonder Arne word je normaal gesproken minimaal tweede en overwinter je in de CL in het nieuwe systeem, dan kan je blijven groeien. Pas wanneer Ajax opkrabbelt en seizoen 21/22 wegvalt op de coëfficiëntenlijst gaan we het lastig krijgen.
Die vindt het maar al te leuk om TD re kunnen spelen. Qua organisatiestructuur slaat het nergens op.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Of Te Kloese is juist wel van de scouting en heeft zijn oren teveel naar Arend laten hangen
We gaan er deze zomer achterkomen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |