Vind je het nu niet vreemd dat dat volk deze kiest boven bijvoorbeeld Hoogelaand of enkele andere beter behapbare chansons?quote:Op donderdag 25 april 2024 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muzikaal klinkt t toch een beetje als de Jostiband
Grunn is een smakeloos landquote:Op donderdag 25 april 2024 14:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vind je het nu niet vreemd dat dat volk deze kiest boven bijvoorbeeld Hoogelaand of enkele andere beter behapbare chansons?
Of regen.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:45 schreef Tussle266 het volgende:
Dit liedje gaat vast ook over mist op de hei.
Ik verwacht nog wel wat van die top 10:quote:Op donderdag 25 april 2024 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik telde wel een aantal hoezee's, maar is deze lijst tot nu toe och man-loos?
De Nederlandse taal is ook niet echt heel erg och-mannerig. Als er in het Nederland ingetogen wordt gedaan wordt het al snel gejengel of gejammer, eerder Och Maan, zeg maar.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik telde wel een aantal hoezee's, maar is deze lijst tot nu toe och man-loos?
Oh, is dat de betekenis van och man.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is ook niet echt heel erg och-mannerig. Als er in het Nederland ingetogen wordt gedaan wordt het al snel gejengel of gejammer, eerder Och Maan, zeg maar.
Voor Haar was wel van och-man-niveau, maar toen was ik nog niet aanwezig hedenochtend.
Volgend uur het laatste radio 2 lijst-uur met Gijs.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:56 schreef Tussle266 het volgende:
Volgend uur komt Going to the Run, Die zou ik wel och man willen bestempelen.
Ligt ook niet ver uit elkaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dacht even dat Matijn Going to the run aankondigde, maar t was gonorroe
Dan toch eerder die Piel in brandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |