Ik vind de hele lijst best wisselvallig afwisselendquote:Op donderdag 25 april 2024 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Stiekem toch best een lekker uurtje zo. Lekker afwisselend.
Komend uurtje is ook wel treffend: Lucifer, Kecks, Spinvis en de Drs, maar ook blaf, guus met een kleine g en Paul de Lal.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:53 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik vind de hele lijst best wisselvallig afwisselend
U loopt voor!quote:
quote:
Hij gaat steeds sneller om de wolven voor te blijven. Helaas is Omsk net iets te ver weg...quote:
Ja, zo'n paar keer per jaar is dit best lekkerquote:
Dat is ook niet zo raar toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:46 schreef tufkac het volgende:
Deze lijst is eigenlijk gewoon de Top2000 zonder Queen, ABBA en Coldplay.
Nee, klopt. Alleen het gehalte aan overgewaardeerde Nederlandse artiesten wordt zo wel érg grootquote:
Ja dat is wel een probleem inderdaad. Gisteren was Racoon-dag. Vandaag is de dag van Blof en die Limburgers die al in paniek raken van een beetje mist op de hei. Maar dat is wel echt in nagenoeg elk lijstje zo volgens mij, dat de knuffelartiesten wel heel veel voorkeur krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef tufkac het volgende:
[..]
Nee, klopt. Alleen het gehalte aan overgewaardeerde Nederlandse artiesten wordt zo wel érg groot
Yep.It is what it is. Gelukkig zitten er nog genoeg leuke nummers tussenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een probleem inderdaad. Gisteren was Racoon-dag. Vandaag is de dag van Blof en die Limburgers die al in paniek raken van een beetje mist op de hei. Maar dat is wel echt in nagenoeg elk lijstje zo volgens mij, dat de knuffelartiesten wel heel veel voorkeur krijgen.
Misschien moeten we ze even terugfluiten?quote:Op donderdag 25 april 2024 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En toch moet Recht uit het hart gewoon in deze lijst, kom op..En Ze zijn terug ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |