Ze is je niets verschuldigd, zoals al meer mensen je hebben gezegd in het topic...quote:Op maandag 29 april 2024 20:12 schreef 2PacalypseNow het volgende:
Ik kwam haar net per abuis tegen uitgerekend in een andere supermarkt 😂 ik heb haar volledig genegeerd en zei mij ook.
Wat ik dus gewoon echt kut vind aan de hele situatie is het feit dat zoals @:dop al zei ik ben eerlijk geweest in 1e instantie naar haar toe.
Zij geeft aan dat ze het ongemakkelijk vindt op deze manier en we beiden beter onze eigen weg gaan. Ik stuur daarop terug dat ik die gevoelens een plekje wil geven en dan weer normaal met haar omgaan. Hier heeft ze verder nooit op gereageerd of wat dan ook, ze lieten mijn 2 berichten met een hartje en dat was het dan, dit was op een donderdagmiddag. De week ervoor klaag je steen en been over die andere kerel en je zit er de vrijdag erop gewoon weer en post dit zelfs nog geen 24 uur(!) op je instastories dat je zo lekker bij hem op de bank zit met zijn kitten.
Nog geen berichtje met een fijne kerst of fijne dagen heeft ze me gestuurd.
Je hebt je blijkbaar aan je eigen advies gehouden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:20 schreef 2PacalypseNow het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet drugsverslaafd en ik heb helemaal. Iemand gemanipuleerd. Ze gaat geen last meer van mij hebben, ik doe bij een andere supermarkt boodschappen en mocht ik haar onverhoopt tegen komen dan doe ik net of ik haar niet zie en mocht zij ooit nog hallo zeggen dan krijgt ze netjes een hoi terug. Mocht het er ooit nog van komen dat er een gelegenheid is dat ik haar toch spreek bied ik haar mijn excuses aan voor mijn gedrag. That's all.
Dat was voor ik haar zo had beledigd. Toen hadden we ook niet echt ruzie verder. En doe eens normaal met dat schelden.quote:
Ja. Ik vind het nog steeds best kut maar het is ook beter zo..quote:Op maandag 29 april 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze is je niets verschuldigd, zoals al meer mensen je hebben gezegd in het topic...
Laat het los, Let it gooooo![]()
![]()
Ja doe ik ook hoor. Het heeft toch geen zin joh.quote:Op maandag 29 april 2024 20:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt je blijkbaar aan je eigen advies gehouden.
Prima toch?
Houd dat dan vast.
She is just not into you.quote:Op maandag 29 april 2024 20:12 schreef 2PacalypseNow het volgende:
Ik kwam haar net per abuis tegen uitgerekend in een andere supermarkt 😂 ik heb haar volledig genegeerd en zei mij ook.
Wat ik dus gewoon echt kut vind aan de hele situatie is het feit dat zoals @:dop al zei ik ben eerlijk geweest in 1e instantie naar haar toe.
Zij geeft aan dat ze het ongemakkelijk vindt op deze manier en we beiden beter onze eigen weg gaan. Ik stuur daarop terug dat ik die gevoelens een plekje wil geven en dan weer normaal met haar omgaan. Hier heeft ze verder nooit op gereageerd of wat dan ook, ze likte mijn 2 berichten met een hartje en dat was het dan, dit was op een donderdagmiddag. De week ervoor klaag je steen en been over die andere kerel en je zit er de vrijdag erop gewoon weer en post dit zelfs nog geen 24 uur(!) op je instastories dat je zo lekker bij hem op de bank zit met zijn kitten. Terwijl je vorige week nog bijna in tranen bij mij in de auto zit. Verder volg ik haar als 2 jaar op insta en heeft ze in die 6 maanden nog nooit wat over hem gepost, nog nooit.
Nog geen berichtje met een fijne kerst of fijne dagen heeft ze me gestuurd. Ik ben ergens ondanks alles toch wel een klein beetje gek op haar als in ik ken haar al zo lang en ze heeft best veel voor me gedaan en betekent.
Yep. Ik heb geen andere keus he.quote:Op maandag 29 april 2024 20:32 schreef capricia het volgende:
[..]
She is just not into you.
Vergeet het.
Dat is het enige waar je invloed op hebt.quote:
Ik praat met een psycholoog.quote:Op maandag 29 april 2024 22:55 schreef VEM2012 het volgende:
Rare titel en zeker icm het hele verhaal snap ik wel dat ze wil dat jij uit haar buurt blijft.
Doe jezelf en haar een plezier en ga eens met een psycholoog hierover praten. Voordat je weer iets doms doet.
Maar is de term 'wraak' dan wel de juiste?quote:Op maandag 29 april 2024 23:09 schreef 2PacalypseNow het volgende:
[..]
Ik praat met een psycholoog.
Ik voel me gewoon nog steeds gekwetst toen ik haar vandaag zag.
Prima. Maar dat is jouw probleem en daar heb je haar probleem van gemaakt. Niet meer doen en je eigen shit oplossen. Je hebt het bij haar verklooid, kan gebeuren, zij wil nu niets meer met je te maken hebben en dat moet je respecteren.quote:Op maandag 29 april 2024 23:09 schreef 2PacalypseNow het volgende:
[..]
Ik praat met een psycholoog.
Ik voel me gewoon nog steeds gekwetst toen ik haar vandaag zag.
Goede punten inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2024 23:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar is de term 'wraak' dan wel de juiste?
Je was boos, gekwetst, teleurgesteld.
En dat heb je ook in een scheldpartij aan haar teruggegeven.
Wil je dan nu wraak op haar nemen om haar actie om je in feite te ghosten?
Of blijft het bij een licht gevoel van boosheid en teleurstelling, en gekwetst zijn.
Plus een hoop frustratie?
Vertel maar dan kan ik het misschien duidelijker uitleggen.quote:Op maandag 29 april 2024 23:49 schreef sly-nl het volgende:
Aardig wat inconsequenties in je verhaal.
Ik geloof er geen reet van.
Succes!
Ik begrijp oprecht niet dat je 30 berichten krijgt midden in de nacht in heel slecht Nederlands, je me vervolgens op alles blokkeert en het enige wat je zegt is "ik hoef je niet meer te zien en spreken" maar laat wel je moeder mijn moeder bellen 2 dagen later en dan ben je 32. Ze durfde zelf niet zo goed te bellen. Aan de ene kant heel lief aan de andere kant heeft het me echt boos gemaakt, je kan bij mij je telefoon niet eens opnemen maar wel mijn moeders nummer aan je moeder geven om mijn moeder te laten bellen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:00 schreef littlemindy het volgende:
Dit topic helpt je duidelijk niet het los te laten.
"Ik snap het allemaal, MAAR zij..." = Je snapt het nog niet dus.
We zijn nou bijna 6 weken verder en ik ga geen enkele actie ondernemen.quote:Op maandag 29 april 2024 23:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima. Maar dat is jouw probleem en daar heb je haar probleem van gemaakt. Niet meer doen en je eigen shit oplossen. Je hebt het bij haar verklooid, kan gebeuren, zij wil nu niets meer met je te maken hebben en dat moet je respecteren.
Wrok is het denk ikquote:Op maandag 29 april 2024 23:16 schreef Sally het volgende:
Maar is de term 'wraak' dan wel de juiste?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:48 schreef 2PacalypseNow het volgende:
[..]
Goede punten inderdaad.
Ik was vannacht aan het werk en het spookt gewoon door mijn hoofd. Ik heb het op een nette manier willen afsluiten en zij weigert dat gewoon en dat is nogal frusterend, inderdaad.
Wat was er dan 6 weken geleden?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:52 schreef 2PacalypseNow het volgende:
[..]
We zijn nou bijna 6 weken verder en ik ga geen enkele actie ondernemen.
Ben haar laatst eens tegen gekomen in de supermarkt en toen ben ik snel een ander gangpad ingegaan en ze negeerde me verder ook.
Jij hebt haar gekwetst, zij jouw. De nette manier is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:48 schreef 2PacalypseNow het volgende:
[..]
Goede punten inderdaad.
Ik was vannacht aan het werk en het spookt gewoon door mijn hoofd. Ik heb het op een nette manier willen afsluiten en zij weigert dat gewoon en dat is nogal frusterend, inderdaad.
Laat los, je hebt een vriendin toch ? Ga daar leuke dingen mee ondernemen, dan ben je dit snel vergeten. zelfmedelijden heb je niks aanquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:48 schreef 2PacalypseNow het volgende:
[..]
Goede punten inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |