quote:Op woensdag 24 april 2024 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor bewezen methodes voor de scouting ipv heel veel geld uitgevenWie zitten er eigenlijk werkelijk in de Ajax scouting? Het enige dat ik weet is dat het een primitief clubje is die eens in de zoveel tijd lekken naar de media dat ze genegeerd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.transfermarkt.nl/afc-ajax/mitarbeiter/verein/610quote:Op woensdag 24 april 2024 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie zitten er eigenlijk werkelijk in de Ajax scouting? Het enige dat ik weet is dat het een primitief clubje is die eens in de zoveel tijd lekken naar de media dat ze genegeerd worden.
Nee joh, hier is hoogstens 20% daadwerkelijk Ajacied. De rest komt zich vernachelen over de val die kwam na de hoogmoed.quote:
Hahaha, al sinds 2004 zit die Arroyo er ook. Goed, man.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/afc-ajax/mitarbeiter/verein/610
De onvermijdelijke Arroyo die er 100 jaar rondloopt en Van der Zee die alle rapporten pakt van een seniele opa die oa PSV vroeger heeft opgezadeld met waardeloze Brazilianen uit de Favela .
Wel blij dat Steen Olsen er niet meer zit met zijn ''Ik heb Zlatan ontdekt-act''
Vriend @De_Pel wat hebben ze je in Amsterdam toch aangedaan? Dat je zo'n hartstochtelijke hekel hebt aan die club uit Amsterdam.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Jongens jongens jongens dit kan toch echt niet meer
Kom je verdomme nog goed weg ook, na een enkelbrekertje van gaai en gelukkie in de laatste minuut
Heeft Feyenoord jullie al een joker toegeschoven, moet je nog maar hopen dat je niet een paar extra potjes mag spelen in Almere
Het liefst had ik hem uit de voetballerij zien verdwijnen. Vervelend dat we nog langer vastzitten aan zijn permanente gejank en gebabbel.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:33 schreef chufi het volgende:
Oh ff ter info ... Xavi gaat het dit jaar niet worden ... niet dat ik m berhaupt geschickt zou vinden, maar das wat anders
Als je van Barca houdt is dit wel kut ja .. ... Maar dit krijgt nog wel een wending .. Barca kennendequote:Op donderdag 25 april 2024 00:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het liefst had ik hem uit de voetballerij zien verdwijnen. Vervelend dat we nog langer vastzitten aan zijn permanente gejank en gebabbel.
Ik zie ook geen enkele prikkelende reden voor Xavi om naar Amsterdam te gaan. Je hele hebben en houwen meesjouwen om een derde te gaan verdienen in Amsterdam.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:33 schreef chufi het volgende:
Oh ff ter info ... Xavi gaat het dit jaar niet worden ... niet dat ik m berhaupt geschickt zou vinden, maar das wat anders
Is Michel Beukers al in de Arena gespot?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/afc-ajax/mitarbeiter/verein/610
De onvermijdelijke Arroyo die er 100 jaar rondloopt en Van der Zee die alle rapporten pakt van een seniele opa die oa PSV vroeger heeft opgezadeld met waardeloze Brazilianen uit de Favela .
Wel blij dat Steen Olsen er niet meer zit met zijn ''Ik heb Zlatan ontdekt-act''
Oefenwedstrijden;quote:Op donderdag 25 april 2024 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak hebben ze nu 2-2 gespeeld dit seizoen?
Dat rijtje tegenstanders ookquote:Op donderdag 25 april 2024 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden;
Den Bosch
Competitie;
Excelsior
Almere City
PEC Zwolle
NEC
Fortuna Sittard
Sparta
Excelsior
Europees;
Bodo/Glimt
NOU INDERDAAD.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen blij zijn als jullie Europees halen
Dank voor deze toelichting.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal wel gewoon nec worden denk ikquote:Op donderdag 25 april 2024 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dank voor deze toelichting.
Gaat playoffs worden vrees ik. Zul je zien dat Utrecht straks met plek 5 er vandoor gaat. Stonden we nog samen mee onderin onder steijngod periode.
Het enige wat mij blij maakt als het om Ajax gaat is dat het bijna voorbij is dit seizoen en je krijgt uiteindelijk wat je verdient in een competitie, dat is voor dit Ajax niet heel veel.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europees maakt het wel wat aantrekkelijker voor nodige inkomende transfers.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige wat mij blij maakt als het om Ajax gaat is dat het bijna voorbij is dit seizoen en je krijgt uiteindelijk wat je verdient in een competitie, dat is voor dit Ajax niet heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |