Misschien wil Blackburn of een Millwall er 7,5 voor neerleggen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er hoogstens 7 miljoen voor krijgt.
Ik sluit niet uit dat Ten Hag daar volgend jaar trainer is dus je weet nooit.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien wil Blackburn of een Millwall er 7,5 voor neerleggen.
Die vertrek naar de Championship voor een miljoen of 12 plus bonussen. Schrijf die alvast maar op.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de eredivisie, dat neemt echt niemand serieus.
quote:Op woensdag 24 april 2024 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Rensch en Taylor, de twee slechtste spelers van de selectie, waren betrokken bij de twee Ajax-goals. Dat geeft maar weer aan hoe dramatisch de rest was. Een wedstrijd om snel te vergeten dus.
Ja dat heet een slowmotionquote:Op woensdag 24 april 2024 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Dit viel mee. Geen enorme intensiteit. Ongelukkig.
Denk dat die draaiende beweging die hij maakt om de bal mee te slepen hem redt hier. Geen enkele intentie voor de tegenstander, raakt eerst de bal en dan pas ongelukkig de speler.quote:
Het parodie-topic?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:29 schreef Wotte het volgende:
@:PSVCL is ook welkom in het door supporters van andere clubs meest frequent bezochte topic.
Ben hier bijna nooit aanwezig..pas wanneer ajax weer de titelconrrucenrt zal ik vaker langskomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:29 schreef Wotte het volgende:
@:PSVCL is ook welkom in het door supporters van andere clubs meest frequent bezochte topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |