Daar denkt Akpom anders overquote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Het zou heerlijk zijn als we geen playoffs zouden hoeven spelen.
We hebben 'm ook voor veel te veel geld gekochtquote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Akpom gaan we echt puur door zijn statistieken voor veel te veel geld verkopen deze zomer
Die statistieken is niets mis mee.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Akpom gaan we echt puur door zijn statistieken voor veel te veel geld verkopen deze zomer
Laten we niet overdrijvenquote:Op woensdag 24 april 2024 22:51 schreef Heeinz het volgende:
Lach me dood als Sutalo hem nu erin kopt
Al is het alleen maar omdat ik wel klaar met dit seizoen ben.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Het zou heerlijk zijn als we geen playoffs zouden hoeven spelen.
Die overigens best een redelijke wedstrijd speelt vandaag. (Wat ook wat zegt over de verwachtingen over hem)quote:Op woensdag 24 april 2024 22:51 schreef Heeinz het volgende:
Lach me dood als Sutalo hem nu erin kopt
Ja, dat was ook mijn motivatie.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat ik wel klaar met dit seizoen ben.
Tien doelpuntenquote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet slecht voor een voetballer die aan de bal nog slechter is dan Inzaghi en Haaland bij elkaar.quote:
Ik denk dat je er hoogstens 7 miljoen voor krijgt.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet slecht voor een voetballer die aan de bal nog slechter is dan Inzaghi en Haaland bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |