Snap wel waarom die relatie niet gewerkt heeftquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:38 schreef Firuze60 het volgende:
Ergernis dit keer voor Famke: "Ik ben hier veel te oud voor." Jankjankjank, altijd moeilijk, moeilijk, moeilijk. Hans is bijna continu positief.
Ze stond tussen Franeker en Leeuwarden. Bijna thuis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:31 schreef d.k. het volgende:
[..]
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etc
Ja, belachelijk! Maar wat heel raar is, hebben zij twee auto's? En waarom moest ze dan een huurauto inschakelen om kleine spulletjes te halen? Beetje vreemd allemaal.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze stond tussen Franeker en Leeuwarden. Bijna thuis.
Het leek erop dat hij in de huurauto vertrokquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk! Maar wat heel raar is, hebben zij twee auto's? En waarom moest ze dan een huurauto inschakelen om kleine spulletjes te halen? Beetje vreemd allemaal.
En die hadden ze gehuurd voor zeven weken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het leek erop dat hij in de huurauto vertrok
Dat is toch zo’n Greenwheels? Die pak je als die nodig hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En die hadden ze gehuurd voor zeven weken?
Ok, toch blijft het geforceerd overkomen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is toch zo’n Greenwheels? Die pak je als die nodig hebt.
Het wordt ook steeds moeilijker om niet cynisch te zijn als je naar dit programma kijktquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:37 schreef Soury het volgende:
Harm de voiceover wordt ook met de dag cynischer. Die is wel brilliant.
Het is gewoon niet te geloven, maar toch wel lekker om vanaf de luie bank je kapot te ergeren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef tufkac het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds moeilijker om niet cynisch te zijn als je naar dit programma kijkt
Zo is 't. Heerlijke mens-erger-je-tvquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te geloven, maar toch wel lekker om vanaf de luie bank je kapot te ergeren.
En zo'n programma waar ik de beste stuurman aan wal benquote:
Hier ook eentje, hoor, hahahaha! Alleen wij pretenderen niets.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En zo'n programma waar ik de beste stuurman aan wal benkritiek geven terwijl ik er zelf niks van kan
Inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook eentje, hoor, hahahaha! Alleen wij pretenderen niets.
Precies, ik zou in mijn broek schijten voor zo'n project, laat staan met een camera op je neus.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaadook nul schuldgevoel hoor
Als iemand besluit mee te doen aan een televisieprogramma oid kun je kritiek verwachten.
Ja en als je niet tegen stress kan en krijg je destemeer kritiekquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, ik zou in mijn broek schijten voor zo'n project, laat staan met een camera op je neus.
Mee eens. Alleen Anne helpt mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom de vrouwen niet mee sjouwen. Natuurlijk minder kracht, maar dan toch trager of lichtere dingen tillen? Dat helemaal niet meehelpen begrijp ik niet
Kloptquote:
Je lijkt me de perfecte kandidaat!quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, ik zou in mijn broek schijten voor zo'n project, laat staan met een camera op je neus.
Allemaal behalve Anne laten ze het fysieke werk over aan hun mannen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Al is het vanaf de bus het naar de voordeur tillen zodat de mannen iets minder ver hoeven. Of de eerste trap op en de mannen vanaf daar of grote dingen samen etc.
Maar goed... ik zal wel een rare vrouw zijn
Op beeld dan, maar wel vrouwonvriendelijk bevestigend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Allemaal behalve Anne laten ze het fysieke werk over aan hun mannen.
Famke doet niets fysieks, Sanne bijna niet, Anouk bijna niet en Jessica ook niet. Ik kan er toch echt niets anders van maken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op beeld dan, maar wel vrouwonvriendelijk bevestigend.
Op beeld doen ze echt werkelijk bijna niets, maar die kerels van hun ook nauwelijks. Slappe zooi en beetje tillen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Famke doet niets fysieks, Sanne bijna niet, Anouk bijna niet en Jessica ook niet. Ik kan er toch echt niets anders van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |